5. rész - Dutyiban a nagyival

2.9K 216 10
                                    

Sziasztok meg is érkezett az új rész :D Az elején letörölte a háromnegyedét a wattpad :/ Tudom senki sem szereti, ha egy író sokat pofázik itt az elején szóval csak annyit akartam, hogy annak a kb. 17-20 embernek nagyon köszönöm, hogy olvassa a blogot/könyvet, aki olvassa. (Na ez értelmes volt vajon?) Na mindegy jó olvasást!

- Dani vedd már elő a jogsimat a kesztyűtartóból. -mondtam miközben vigyorogtam mint a vadalma a rendőrnőre.

- Nika nincs itt a jogsid. -suttogta Dani mire az én-sosem-mosolygok rendőrnő már nyitotta is ki a vezetőülés ajtaját.

 - Ez esetben kérem jöjjenek velem! -ettől a hangtól úgy megijedtem, hogy azt hittem ott helyben berosálok. Szóval kiszálltunk nagyi kocsijából és átültünk a rendőr járgányba. Az anyósülésen egy dagadt pacák ült, éppen fánkot zabált.

- Sziasztok gyerekek! -köszönt a dagi ürge- Nika, Dani fánkot kértek? -honnan tudja ez az ember a nevünket? - Hanna... miért visszük be ezeket a gyerekeket?

- A lány gyorsan hajtott és nem tudta felmutatni a jogsiját. -juppi a rend bátor őre ez a nő.

Nem telt bele húsz perc meg is érkeztünk a kapitányságra. A váróteremben mindenki olyan szúrós szemmel nézett rám mintha valami gyilkosságot követtem volna el vagy hasonló. De az is simán meglehet, hogy csak Danit nézték aki a töke elé szorította Karcsit tekintve, hogy nem volt rajta ruha. Az én-sosem-mosolygok nő akinek nagy valószínűséggel Hanna a neve fogta magát és belökött egy cellába amiben már három ember ült.

Az egyiknek a feje közepébe egy egyenes csík volt borotválva. A másik a wc felett trónolt és azon aludt. A harmadik a lábán lévő szőrt piszkálta majd a zár kattanása után felénk kapta a fejét és boldogan ránk mosolygott.

- Sziasztok. Nika képzeld úgy döntöttem kipróbálom azt az új szőrtelenítési módszert amit tegnap a mosodában ajánlottál. -voltam tegnap a mosodában? -Dani nem hiányos egy kicsit az öltözeted?

- Elnézést kaphatnék egy gatyát?

- Persze. -állt fel Hanna az íróasztalától -Milyet pisis, véres vagy tisztát adhatok az úrnak?

- A tisztát kérem.

- Itt a pisis. -dobta oda neki és egy jót kacagott. Erre mondják, hogy bőg mint a tehén. Nagyon ijesztő volt ezt hallani. Mintha halál tusát vívott volna két vaddisznó.

- Én ismerem a jogaimat! Szóval egyet telefonálhatok. -erre Hanna felém fordult és ide adta a telefonom egyből a nagyit hívtam aki két csörgés után fel is vette.

- Nagyi?

- Domikia remélem nyomós okod van rá, hogy zavarj miközben Carol néninél kötögetek.

- Igen nagyi túl gyorsan vezettem és bedugtak a dutyiba. Bejönnél gazolni minket?

- Domikia -kezdte halál nyugodtan- ha betudtál menni akkor ki is tudsz menni. -mondta és azzal rám csapta a kagylót.

Na ez egyszerűen fantasztikus. Nagyi nem fog bejönni szóval itt fogok meghalni. Dani és három bűnöző között. Nem akarok itt meghalni. Még a végén Dani is a mennybe kerülne és ott sem hagyna békén a hülyeségeivel. Vagy életem végéig adhatnék szőrtelenítési tippeket egy férfinak akit nem is ismerek.

- Hanna engedd el ezt a két jó madarat. -hallottam meg egy ismerős hangot -az unokáim.

- Ha maga mondja Karen elhiszem. -miután kaptunk a nagyitól két nagy pofont kimentünk a parkolóba. Nagyi telefonja veszettül kezdett csörögni és legnagyobb meglepetésemre anyu nevét írta ki. Nagyi belenyomta a kezembe és elindult a parkoló vége felé.

-DOMINIKA HOL A JÓ BÜDÖS ÉGBEN VOLTÁL FIAM? -üvöltött bele anyu a telefonba.

- A dutyiban Danival és nagyival. -mondtam mire Daniból, belőlem és nagyiból is kirobbant a nevetés.


Nyári szünet a négyzeten | ✔Where stories live. Discover now