35. rész - Vége...

1.3K 84 4
                                    

Reggel hatalmas zajra keltem mintha átmenne egy teljes hadsereg a lakáson. Persze nem valószínű, hogy pont nagyanyámhoz fognak betörni. Mármint nem túl valószínű, hogy egy páncélautóval betudnának állni a hátsókertbe... 

Ashton mellettem még mélyen aludt. Ki akartam kászálódni mellőle de a kezei pont úgy fonódtak körém, hogy mozogni is alig tudjak. Az egyik keze alól sikeresen kimásztam már csak a másik karjából kellett volna megszabadulnom és mire sikerült már kezdtem örülni. De a másik keze lendült és úgy körém fonta, hogy alig kaptam levegőt. Ash viszont jókat nevetett mögöttem.

- Te egész végig fenn voltál?

- Szerinted? -morogta reggeli mély hangján.

- Jaj Bocikám! -nevettem majd egy puszit nyomtam az orrára.

- Jaj drága Kérődzőállatkám! -húzott közelebb magához mire felnevettem

- Rád uszítom a szomszéd macskáját! -fenyegettem miközben mutatóujjammal ide-oda kalimpáltam.

- Szeretlek de este is majdnem kiszúrtad a szemem szóval kérlek ne kalimpálj! -nevetett majd megcsókolt. Nyelveink vad táncot jártak egészen addig amíg Dani  be nem rontott a szobába. Hangosat puffant mellettünk az ágyon én pedig mivel a két fiú között alig fértem el a lábaimat átraktam Danin a fejem pedig Ash mellkasán pihent.

- Mit csinál kint a nagyi? -kérdeztem.

- Valami turmixot azt hiszem.

- Borzasztó hangja van...

- Gyerekek gyertek mindjárt jön az anyátok! -ordította nagyi miközben egy percre túl kiabálta a turmixgépet. Danival szomorúan néztünk össze hiszen ez az utolsó napunk itt és ez valahogy csak most jutott el a tudatunkig.

Felkaptam néhány ruhát a bőröndömből és kimentem a fürdőbe átöltözni. Ahogy vissza értem mind a két fiúnak hirtelen ölelhetnékje támadt és úgy csimpaszkodtak belém mint a kis majmok. Mikor elhúzódtak tőlem Dani elé álltam aki boldogan mosolygott rám. Én is így tettem.

- Tudod én 28-án te pedig 29-én születtél... -kezdtem- te ma lettél tizennyolc és mivel tegnap nem tudtad elfújni a gyertyákat a tortán szeretnélek kárpótolni. Még talán múlt héten megvettem neked azt a gördeszkát amire tizenkét éves korod óta vágytál. Igen lehet kicsit megkéstem vele de deszkának deszka. Nem?

- Az fix, hogy nem vagy túl aktuális Nika de nagyon köszönöm! -mosolygott rám.

- Én óvszert vettem neked! Hidd el sokkal jobb ajándék mint a gördeszka! -nevetett fel Ash és Dani kezébe nyomott egy hatalmas dobozt.

- Ezt tele töltötted tesó? 

- Ja!

- Őrültek vagytok! -nevettem immár én is.

Reggeli után kiültünk a meggyfa alá. A többiek is eljöttek és egy-egy meggy szörppel a kezünkben meséltük egymásnak a legcikibb sztorijainkat.

- Csengett a kaputelefon ,felvettem és egy férfi bemutatkozott és közölte a rangját a rendőrsénél.A hangja teljesen olyan volt mint egy barátunké,akinek ráadásul szokása volt,hogy hülyeségeket mondott a kaputelefonba,mondván Ő kicsoda.Azt hittem Ő az és egy "kapd be"beszólás kíséretében beengedtem.Mit mondjak az ütő megállt bennem mikor az ajtóban ott állt egy idegen fickó.És tényleg egy civil rendőr nyomozó volt.Az előző tulaj fiát kereste/ előtte nem sokkal vettük a lakást. Köpni nyelni nem tudtam.Elmondtam neki miért mondtam azt amit és még ő is nevetett rajta.Ami a legfurább,hogy kinézetre is hasonlított a barátunkra. - mondta Calum mellettünk majd Teo jött a sorban.

- Suliba dolgozatot írtunk síri csend volt nekem meg a zsebembe egyszer csak rezgett a telefonom és úgy megijedtem felkiáltottam hogy "anyád!"                                                                                                                          

- Te kis huncut! -kurjantott Jack. 

- Nekem mikor apám nekem kezdte magyarázni, hogy látott bátyámék ágyán egy bilincset, de ő nem is érti, mit kezdenek vele, hisz nincs mihez odabilincselni a másikat a szobában. Miért nem szólnak neki, ő szerzett volna jó kis rudakat.

-Júj! Fúj! -sikítottam Kacyvel egyszerre, mire kijött nagyi is a teraszra. De most én jöttem. Szóval belekezdtem a mesélésbe. -Vendég volt nálam.Míg ő ült a szobában, én kimentem Wc-re.Mikor felemeltem a wc-papír tekercset, kiesett belőle egy nagy pók, a combomra esett és bemenekült a farmeromba.Én eszelős sikoltozás kíséretében téptem le magamról a nadrágot, aztán jól megtapostam, biztos, ami biztos,hátha megdöglik benne a pók, de nem láttam, hová bújt benne,így nem mertem felvenni és bugyiban sétáltam ki a mosdóból. Nem is tudom jellemezni, milyen képet vágott a vendég...Én, mivel jobbat nem tudtam kitalálni, odasétáltam a szekrényhez és felvettem egy másik nadrágot.

- Gyerekek itt van anyátok! -közölte a nagyi majd mögüle kilépett a hulla sápadt anyám.

- Hol van apu? -ez volt Dani első kérdése.

- Los Angelesben.

- Miért nem jött ő is?

- Mert igazából nem mentünk Hawaii-ra csak a válási papírokat írtuk alá.

- Egész nyáron?

- Nem. Augusztusban.- válaszolt anyám meggyötörten.

- Akkor most megyünk Los Angelesbe?

- Nem Torontóban vettem lakást. Gyertek nyolc órás repülő túra nem akarom lekésni a járatot. -egyből Ashtonra néztem akinek az arca kezdte felvenni anyám bőrének a színét. Egyből a nyakába borultam mikor felállt és megölelt. Olyan erősen szorítottam magamhoz ahogy csak bírtam de lassan elengedett. A fejéről levette a fekete fejkendőt és az én hajamba kötötte.

- Szeretlek. -suttogta alig hallhatóan mire megcsókoltam. Sós könnyeinket éreztem a szánkon mikor eltávolodtunk mg utoljára megöleltem, belélegeztem kábító illatát és megpusziltam az arcát.

- Szeretlek. -ez volt az utolsó szavam. Majd anyával beültünk a kocsiba és elhajtottunk Long Beach-ről. - Vissza jövök. -mondtam halkan majd fejemet az ablaknak döntve elnyomott az álom.


HÁLY GÁLYSZ! Szóval ez volt az első évad utolsó része mert bezony bezony lesz második évad Nyári szünet a négyzeten 2 aminek ha minden jól megy már ma olvashatjátok az első részét! A kövi részt is ide fogom kirakni és most is mindenkinek köszönöm a sok vote-ot, kommentet és megtekintést! Hatalmas ölelés mindenkinek és csillámpóni meg pandikorn! Puszi!

 - D


Nyári szünet a négyzeten | ✔Where stories live. Discover now