- Na gyere Nika! Hagy mutassam meg neked a tavat! - mosolygott rám édesen Ash.
Leszálltunk a platóról és lassan elindultunk a kora reggeli napsütésbe. A tó hatalmas víz felületén gyönyörűen megcsillant a napfény és közben a szél belekapott a hajamba. Valahogy ahogy barna hajam csikizte az arcomat nevetnem kellett és néhányszor körbe fordultam, hogy a szél az arcomat is érje. Imádtam ezt a helyet. A sós levegő befészkelődött a pulcsim alá is mire felsikkantottam a meglepetés erejétől.
Ash nevetve figyelte a kis magán számomat de mikor a szél valamennyire csitult én is megkomolyodtam. Szorgosan szedtem a lábam, hogy utol érjem őt. Itt a semmi közepén, de nem hallotta a lépteimet. A hátára akartam ugrani de valahogy megfordult és akkor már késő volt. Én ráugrottam ő pedig elterült a homokban.
- Te nem komolyodsz! - simított a fülem mögé egy hajtincset, mire mind a ketten nevetni kezdtünk.
- Miért te talán komolyodsz? - kérdeztem.
- Miért kéne? - nevetett és fordított a helyzetünkön. - Szerintem így is ugyanúgy szeretsz mintha komolyabb lennék.
Ebben a pillanatban megragadtam a kis fodrait a feje tetején és megcsókoltam. Mintha csak most jutottam volna oxigénhez legelőször mióta ide jöttünk Danival. Mintha ez a csók mindent megtudna változtatni. Az ujjaim eltűntek a göndör, barna fürtök között és még ennél is közelebb szerettem volna érezni magamhoz őt. Annyira hiányzott már nekem. Olyan nehezek és üresek voltak a hülyeségei nélkül a napjaim.
- Nika?
- Igen?
- Kibaszottul hiányoztál.
- Szeretlek.
- Én is. Tudod mit találtam ki? - mosolygott rám.
- Na?
- Újra elkezdek zenélni és elmegyek elvonóra. - visítva öleltem tovább őt. Imádtam mikor zenélt. Mikor írta a kissé béna dalocskáit olyan vicces volt, hogy egy Olyan színű a hajad mint az őszibarack- soron is egy napig tudott gondolkozni.
- Amúgy Ash leszállnál rólam mert nem csak, hogy nehéz vagy még a föld is hideg. Mert tudod tél van.
- Ó! Hopp!
Sokáig sétáltunk mire oda értünk a tóhoz. A parton sétálgattunk mikor a parton megláttam az a rengeteg döglött halat. Én persze egyből akkorát sikítottam -pedig nem vagyok ijedős-, hogy az egész környék belezengett. Ashton furcsa fejjel nézett rám aztán valahogy kiolvashatta a szememből, hogy ez így nem menő ezért felkapott menyasszonyi stílusban a karjába.
- Ash ez tök para. Nem megyünk inkább az óceánpartra?
- Miért?
- Nézzük 1. Nincs itt senki csak döglött halak 2. Döglött halak Ash, döglött halak!
- Ó igen valahol itt van egy nagyon jó étterem, ahol csak halat szolgálnak fel.
- Te most csak viccelsz!
- Én? Soha.
Miután végig szenvedtem a fél napot és elmentünk abba a kimondhatatlan nevű hal zabáló helyre haza felé vettük az irányt mivel már úgyis késő volt. A házunkhoz érve Danit találtam meg a kapualjban aki egyik szemöldökét felhúzva kiszállított minket a kocsiból.
Mérges volt az tuti. Ezt onnan tudom, hogy mihelyst megérkeztünk egyből beletúrt a kis göndör hajába aztán ezt a mozdulatot vagy ötvenszer megismételte egymás után. Aztán leült bent a házban nagyi régi barna foteljára. Én csak ott álltam Ashton mellett aki gondolom már egy menekülési terven törte a fejét.
- Na meséljetek milyen volt a napotok! - vigyorgott ránk Dani - Hagyjátok nem érdekel. Tudjátok az én napom milyen volt? Szarrá rágtam a körmömet mert nem tudtam hogy hol vagy Dominika! Fel tudod te ezt fogni? Hosszabb körmöm volt mint Stephnek! Valahogy nem lepődök meg Irwin, hogy téged pedig a húgom közelében látlak, mégis megkérdezem mi a szarért vitted magaddal, HM? - nyomta neki a falnak Ashtont.
- Dani állj már le! Csak a tóhoz mentünk. - mondtam neki.
- Tudod Dominika ki van tőled a tököm! Miért nem bírsz hagyni legalább egy cetlit a hűtőn, hogy későn jövök ne várj meg? Vagy miért nem bírod felvenni azt a kicseszett telefont? Persze mikor meg kellett venni akkor jöttél, hogy adjak rá pénzt de minek az neked?
- Bocsánat.
- Ez nem így működik. Ha nagyanyánk vissza jön elkérem az ő telefonját és azt adom oda neked.
- Nagyinak Iphoneja van.
- Francba! Miért nem lehet neki is tárcsás telefonja? - vágta bele a falba a fejét. - Oké. Most már csinálhattok amit akartok megvolt a fejmosás a legidősebbtől. - mondta és tovább vágdosta a fejét a falba.
- Dani egy perccel idősebb vagyok!
- Nem én születtem egy perccel hamarabb.
- Álmodj herceg!
- Borzasztóak vagytok. - majd elkapta mindkettőnk fejét és nyomott rájuk egy-egy barackot. - Jaj istenem szerelem van a levegőben! Van valami a levegőben...
- Dani állj le!
- Valami ami éjjel összerak...
- Dani kérlek... - szólt neki Ash.
- Jó van na!!! Ashton tudsz főzni? Mert jó lenne ha megtanítanál mert Nika mindig elzavar a konyhából, ha segíteni akarok.
- Igen tudok főzni.
- Szupi. Megtanítasz?
- Persze gyere! - azzal a két fiú elment mellettem a konyhába.
- Mit főztök vagy sütötök kis szakácsok?
- Halat! - vigyorgott Dani.
Hali emberek! Most már várhatóan több rész lesz mert végre vége van minden iskolámnak szóval már lesz időm és remélem javíthatok a részek színvonalán is mert az utóbbiak nem nagyon nyerték el a tetszésemet. Mint mindig most is mindent köszönök, fantasztikusak vagytok :D és OMG döntetlen lett a magyar meccs
YOU ARE READING
Nyári szünet a négyzeten | ✔
AdventureKedves anyu és apu! Vakációnk a túlélőtáborban köszi jól telik. Reméljük nem dobtátok fel a pacskert -már csak a Hawaii-ról való haza hozatalok miatt mert arra rá menne a gatyám is. Amúgy mi megvagyunk a kutyát megettük, de nem az egészet hagytunk n...