A hét további része ugyanúgy telt. Hulla voltam minden reggel. Dani, Steph és Teo hozott kaját és tiszta ruhát nekem. Utánuk Adam vagy Jack is bejött egy-egy lifival, de egyből el is mentek. Nem igazán érdekelte őket, hogy hogy van Ash csak gondolom lelkiismeretük nem hagyta őket nyugodni. Ash mikor ébren volt nagyon kedves és barátságos volt így hamar össze barátkoztunk. Bár szerintem már akkor barátok lettünk mikor bepattantam a mentőautóba mellé.
Az a nap is úgy indult mint az összes többi a kórházban. Felkeltem, lementem a büfébe egy kávéért, elmentem a mosdóba, de valami más volt. Egy húsz perc alatt készen voltam és már trappoltam is vissza a szobába. A ronda fehér ajtó mögül egy férfi és Ash hangja hallatszott ki.
- Vedd már észre,hogy mindenki itt hagyott! -üvöltötte a férfi.
- Nem igaz. Nika...
- Mi van? Ki a fasz az a Nika, egy újabb ribancod vagy mi?
- Tévedsz. Ő a legjobb barátom. -mondta Ash. Nem szabadna így megterhelnie magát.
- Az a csaj sem lenne veled csak megsajnált. Nem veszed észre, hogy senkinek sem számítasz? -na és ekkor nyitottam be a szobába. Ash az ágyán feküdt szembe vele pedig egy ismeretlen pali dobálta a cuccait.
- Nagyon téved. Azért vagyok Ash mellett mert a barátom. -ordítom a képébe -És ha nem húzz el innen tíz másodpercen belül hívom a biztonságiakat! Takarodjon nem mondom még egyszer!
- Jó, de Ashton nehogy azt hidd, hogy bárkinek hiányoznál ha halott lennél. -köpi az arcába. én pedig úgy pofon vágom, hogy ott marad a nyoma.
- Takarodjon... innen... maga... mocskos... állat! -ordítom úgy, hogy szerintem az egész kórház tőlem zeng mire a férfi meg akar pofozni, de épp végszóra lép be a szobába Dani aki mint valami oroszlán aki el akarja kapni a zsákmányát úgy vetődik a férfire.
- Ha meg meri egy haja szálát is görbíteni a húgomnak megölöm! Takarodjon innen!
Aztán a férfi kimegy. Dani pedig egyből a karjaiba zár. Érezve ismerős illatát ami csöppet keveredett a motorolajéval egy nagyon jó érzést ad. Biztonság érzetet. Aztán Dani elenged és Ash felé fordulok. Maga elé meredve bámul ki a fejéből ami olyan fehér mint a fal. A szemében szomorúság és düh lángol és kezeit is úgy szorítja össze, hogy elfehérednek.
- Héj Ash semmi baj. -fogom meg a kezét, de elrántja, majd lassan rám néz.
- Hogyne lenne baj Nika? Az apám majdnem megvert téged a szemem láttára! Én meg kibaszottul nem tudtam volna neked segíteni mert nem tudok lábra állni bassza meg!
- Én most megyek. Ha baj van szólj!- fordul Dani és lepakolva a cuccaimat itt hagy minket.
- Ash nyugi egyben vagyok.
- Ha apámon múlna már a padlón feküdnél. -sír -Ne haragudj rám! -fejét a nyakhajlatomba fúrja - Nem bírnám ki, ha bajod esne miattam. Te vagy a legjobb dolog ami valaha történt velem. Te vagy a legjobb barátom.
- Héj Ash semmi baj. Én is bírom a búrádat. Na akkor ne depizzünk itt egész nap. Nézzünk filmet, Dani hozott internet sticket.
- Mit nézünk?
- Sakáltanya. A kedvenc filmem.
- Ugye nem egy ilyen romantikus nyál?
- Nem.
Egy fél órája sem nézzük a filmet mikor bealszok. Igen nem tesz jót nekem, hogy korán reggel kelek és késő este fekszem. Még érzem, ahogy Ash óvatosan betakar és egy puszit nyom a fejemre.
- Csak, hogy boldog legyél megnézem a végét.
A sakáltanya nem csak Nika kedvenc filmje, hanem az én kedvencem is. Egy kérdést szeretnék feltenni, nektek melyik a kedvenc filmetek?
YOU ARE READING
Nyári szünet a négyzeten | ✔
AdventureKedves anyu és apu! Vakációnk a túlélőtáborban köszi jól telik. Reméljük nem dobtátok fel a pacskert -már csak a Hawaii-ról való haza hozatalok miatt mert arra rá menne a gatyám is. Amúgy mi megvagyunk a kutyát megettük, de nem az egészet hagytunk n...