Nika
Miután mindenki elfoglalta a helyét a kis buszban lassan elindultunk. Az út fele meglehetősen csendben telt csak Jack állítgatta a rádióadót. Aztán a nagy puszta közepén Teonak viszont már muszáj volt megszólalnia. Látszott, ha nem tenné bele pukkadna a mérgébe.
- Amúgy én nem értem,hogy mi a szar bajod van velem Lambert. -mondta mire mindenki feszült csendben figyelte, hogy mi lesz Dani válasza, aki viszont még a füle botját sem mozgatta meg, hogy értelmes választ tudjon adni Teonak - Legalább beszéljük meg!
- Mit van ezen megbeszélni? Betörtem az orrod mert majdnem elájult miattad a húgod, de ha nem őt ütöd meg akkor Asht akit akkor engedtek ki a kórházból. Mit van ezen beszélni? De ne félj ha kell megint betörném a kapa orrod csak, hogy megtanuld, ki is a főnök. -Steph majd erre majd megpukkadt úgy látszik családi vonás.
- Te normális vagy? Úgy beszélsz a tesómmal mintha valami eget rengető dolgot csinált volna. Pedig...
- Csak majdnem vissza küldött a kórházba. Felfogod te ezt a kis csitri agyaddal? Fel tudod fogni milyen szar egy kórházi ágyon feküdni egy hónapon át? Nem. Honnan tudnád? Én akinek az életem a zene és folyton mozgok nem tudtam még tegnap sem felállni a kanapéról csak Nika segítségével. Ez belül van de hidd el kurvára fáj!
- Sajnálom.
- Amúgy Ashton -kezdte Luke -nem tudom tudsz-e dobolni de most alakult a bandák csak tudod nincs dobos. Nem segítenél nekünk?
- Tudok dobolni, de nem hiszem, hogy...
- Benne van! -kiáltottam el magam a hátsó ülésről -Ilyen jól még nem hallottam senkit játszani pedig sokakat hallottam már.
- Felvettünk!
- És itt is vagyunk! -nyögte bele a mikrofonba (ami amúgy fel nem foghatom miért volt benne a kis buszba) Jack.
Miután mindenki kikászálódott elindultunk a nagy kapu felé. Húsz dolcsit (na jó azért ez egy pöppet kevés de nem tudom hol kezdődik egy jegy SeaWorldbe) fizettem a belépőkért majd berohantunk a delfin showra. Miután rendben elhelyezkedtünk a hetedik sor környékén elkezdődött az előadás. A bálnák ki be ugráltak a vízbe. Majd két delfin jött rajtuk egy-egy emberrel.
- Fox!
- Fox? - kérdeztem pedig már én is láttam a vörös hajú fiút -Fox!
A gyönyörű vízi show végeztével Danival ketten mint két hülye rohantunk a medence kijárata felé. Vagy tíz percet álltunk ott mire kijött a barátunk. Egyből egymás nyakába borultunk és össze-vissza ugrándoztunk örömünkben.
- Weasley! -kiáltott Dani miután elengedtük egymást. Igen egyáltalán nem fura, hogy Ron Weaslyről kapta Fox a nevét mert teljesen úgy nézett ki mint a könyv szereplő. Gyerekkorunk nagy könyve volt a Harry Potter amit mind kiolvastunk és Ron mindenki fejében úgy állt össze mint Fox.
- Dani, Nika! Mi van elfogyott otthon a hal hogy idejöttetek?
- Nagyon vicces vagy. Amúgy miattad és Lena miatt vagyunk itt. -mondtam.
- Várjatok. Információs pult? Szia Tara kapcsolnád nekem a tikibárt? Szia Lena sosem találnád ki, hogy ki van itt a B/3-as medencénél. Dobpergés! Dani és Nika! -erre valami borzasztó visítás jött ki a hangszóróból olyan borzasztó, hogy tíz perccel később is hallottam még. Legalábbis azt hittem. De nem. Egy hatalmas göndör hajkorona és kék szemek suhanása volt az egész mire Lena Dani kezébe katapultálta magát.
- Dani!!!
- Szia Lena. Mizu?
- Nem hiszem el, hogy itt vagytok! Nika!
- Szia. Már azt hittem meg sem ölelsz. -nevettem fel. Ekkor értek ide a többiek is akik tátott szájjal bámulták a szeleburdi lányt, aki miután végzett az ölelgetésünkkel beledőlt Dani karjaiba. Vicces látvány volt azt meg kell hagyni - Csapat ők itt Lena és Fox a legjobb barátaink Los Angelesből. Lena, Fox csapat. Steph a szőke lány, Kacey a barna hajú lány, Luke a szőke fiú, Calum az ázsiai beütésű, -erre a mondatomra kaptam Calumtól egy nagyon csúnya arcot - Teo a sötét szőke, Jack a barna hajú és Ashton a göndörke.
- Kösz Nik de valahogy vettem észre, hogy Luke fiú. Már csak egy nagyon fontos kérdésem van. Luke van barátnőd? -nevetett fel Lena. Mire Luke vágott egy olyan hülye fejet amilyet csak tudott és mosolyogva nemre ingatta a fejét -ebben az esetben gyere körbe vezetlek. -azzal karon ragadta és eltűntek az ember áradatban.
YOU ARE READING
Nyári szünet a négyzeten | ✔
AdventureKedves anyu és apu! Vakációnk a túlélőtáborban köszi jól telik. Reméljük nem dobtátok fel a pacskert -már csak a Hawaii-ról való haza hozatalok miatt mert arra rá menne a gatyám is. Amúgy mi megvagyunk a kutyát megettük, de nem az egészet hagytunk n...