16. rész - Lelkizés a kádban

1.9K 130 0
                                    

Steph valahogy hirtelen eltűnt mellőlünk én pedig egyből rohantam után. Az üvöltő zenétől hiába kiabáltam senki sem hallotta meg a hangom így felrohantam az emeletre. Négy ajtó nyílt az előttem lévő folyosón és mindegyik csukva volt. Szóval benyitottam egybe és egy párt csíptem el az ágyban. Azonnal kimentem. A második egy gardrób szoba volt (itt nem volt senki). Aztán tovább mentem és a következő szobában egy csapat tinit találtam akik valami üvegezés félét játszottak. Szóval már csak egy ajtó maradt, oda is bementem. A kádban Kacey és Steph ült. Steph sírt. KC pedig csak a hátát simogatta.  

- Héj mi a baj Steph?

- A tesód.

- Miért? -kérdeztem miközben én is elhelyezkedtem a kádban.

- É...én azt hiszem szeretem.

- Ó. Figyi a tesómról egy dolgot, ha mást nem tudok. Neki vagy egy éjszakára kellesz, de akkor nem néz így rád vagy tetszel neki. Szóval szerintem szerelmes beléd. -na erre, ha lehet Steph még jobban kezdett sírni. 

- Mikor mi összejöttünk Jackkel csak egy fogadás miatt voltunk együtt. Nem bírtuk egymást elviselni, de valahogy közelebb kerültünk és utána rossz volt nélküle. Aztán kb. két héttel később... mármint miután nem beszéltünk még sms-t sem küldtünk egymásnak kopogott az ajtón. Egyből a nyakába ugrottam és megcsókoltam, hogy tudja szerelmes vagyok belé. Mint ahogy az később kiderült csak a matek füzetét hagyta nálunk, de azt mondta sokkal jobb, hogy nem találta meg otthon mert szeret engem de ha nem nyitok ő biztosan csak a füzetét vitte volna el. Szóval Steph annyi bajod legyen neked az életbe, hogy Daninak te vallod be először az érzéseidet.  

- Ez de sablonos. De ugyanakkor cuki! -kiáltottam fel.

- Ugye?

- Ja rohadtul. -pufogott Steph.

- Steph amúgy én nem értem, hogy neked mi bajod van. Neked tetszik a tesóm. A tesómnak te tetszel. Szóval foghatnád a kis popódat és kicsoszoghatnál hozzá mert szerintem most semmit sem ért. Bár én sem, de ez most nem lényeg! Na mozogj!

Steph mint a csiga úgy állt fel a hatalmas kádból majd a tükör elé vonult és megigazította az elfolyt sminkjét. Fekete pólója és nacija is egy kicsit vizes lett a kádban való üldögéléstől. Szőke haját kicsit átfésülte a fürdőben talált fehér fésűvel, amit én személy szerint undorítónak tartottam. Lehet tetves volt az aki előtte használta.

Mikor kinyitotta az ajtót egyből hangos lett a szoba a zene hangos bömbölésétől. Beáradt a résen a pia és a cigi szaga is de a legelviselhetetlenebb az izzadság szag volt. Kaceyvel ahogy tudtunk kikászálódtunk a kádból és leszaladtunk így hárman a nappaliba.

- ÁLLJ! -ordított bele egy mikrofonba Adam -Anyám a vonalban van! 

Hirtelen minden megállt. A bokszmeccs a sarokba, a fények, a piások sem ittak és olyan csend lett mint egy temetőben. Adam egyből fogadta a hívást és erősen összeszorított szájjal lélegzet visszafojtva felkapta a telefont.

- Szia anyu! Persze itthon vagyok... Hogy egy óra múlva itt lesztek? Tudjátok, hogy buli van? Rendőrök? -mivel az anyát nem hallottam de a rendőrök szó elég volt nekem egy perc alatt megragadtam Steph és Kacey karját és kifutottam a kertbe. 

- Fiúk futás! Jönnek a zsaruk! -ordítottam el magam és Kacey segítségével átugrottam a kerítést (mármint inkább átestem rajta, de ez most senkit sem érdekel). Egyből a kocsikhoz rohantunk ahol Calum felajánlotta, hogy haza viszi Stepht. Persze Dani kivételével mindenki bólogatott mint a hülye, hogy vigye mit érdekel minket csak menjünk. Rekord idő alatt beszálltunk a kocsiba és már mentünk is.

- Amúgy mit rohantunk mint a hülye? Csak kirakták volna a szűrünket a házból nem mentünk volna sittre. 

- Hidd el én már voltam a sitten nem olyan nagy buli mint ahogy tűnik. -nevettem el magam éppen a piros lámpánál mire mindenki felém kapta a fejét.

- Te már voltál a sitten?

- Igen papírok nélkül vezettem egy lopott csirkével a kezemben.

- Azt hittem, hogy felgyújtottál valakit vagy valamit.

- Ezt te komolyan kinéznéd belőlem Luke? -ettől és a kislányos hanglejtésemtől (milyen szép hosszú szó) mindenki elkezdett nevetni és az út többi része nagyon vidáman telt.


Nyári szünet a négyzeten | ✔Where stories live. Discover now