טוב אז העליתי עוד פרק למרות שלא הצלחתן להשיג את המטרה עדיין רציתי קצת לפנק וגם אתמול היה יום העצמאות אבל לא היה לי זמן לעלות פרק אז תתנחמו בזה שאני יעלה עכשיו . תיהנו <3
~~~~
"איך אני נראת?" שאלתי ג'ייד אחרי שסיימתי להתכונן לראיון. "מושלם" היא אמרה את מה שרציתי לשמוע. "בטוח?" שאלתי. לרגע תחושה של חוסר ביטחון עברה בגופי. "כן, זה מכובד מאוד" היא אמרה ואני חייכתי. "תודה" אמרתי לה.
"טוב אני יוצאת" הודעתי וטרקתי את דלת הבית. הלכתי לכיוון המעלית ואיתי נכנס דניאל. "דאיממ דניאל" אמרתי והוא הסתכל עלי לא מבין. "היי דניאל" אמרתי מנסה להבין מה קורה פה. "אני לא דניאל" הוא אמר ואני צחקתי. "אז מי אתה אריאלה ממפעל הפיס?" אמרתי. "אני ראיין" הוא אמר ואני הבטתי בו כאל משוגע. "לא אמור להגיע החלק שבו אתה צוחק?" שאלתי לאחר כמה שניות. "על מה יש לי לצחוק?" הוא שאל לא מבין. "כלום" אמרתי ויצאתי מהמעלית. יש אנשים מוזרים בעולם והרגע 'זכיתי' להכיר אחד מהם.
אחרי נסיעה של רבע שעה הגעתי לבניין שהמנהל הפנה אותי אליו. נכנסתי למקום ברגל ימין. "שלום" קראתי למזכירה מחכה שתפנה אלי את תשומת ליבה. "כן" היא אמרה. "רק רציתי לדעת איפה מר גבריאל נמצא?" שאלתי. "אה בהמשך המסדרון שמאלה" היא אמרה ואני הנהנתי והלכתי לכיוון המסדרון. אחרי חמש דקות של בזבוז זמן מצאתי סוף כל סוף את הדלת. הקשתי על הדלת כמה פעמיים עד שקולו נשמע. "פתוח" הוא אמר ואני פתחתי את הדלת. "שלום מר גבריאל" אמרתי מנסה להרשים אותו. "שבי כדי שנוכל להתחיל בראיון" הוא אמר ואני התיישבתי על הכיסא מולו. "אני אשמח אם תספרי לי מהו עברך בתחום הקוסמטיקה" הוא אמר ואני הסתכלתי עליו לא מבינה. לא ידעתי שצריך ללמוד לפני ראיונות. "אין לי עבר" עניתי והשפלתי את ראשי. בושות פשוט בושות. "במה את יכולה לתרום לחברה?" הוא המשיך לשאול כאילו לא מתייחס למה שהלך פה הרגע. "אני נורא אוהבת את כל העסק הזה ואני יוכל לנסות לעזור במה שתרצה" אמרת. "אוקיי" הוא אמר ועיין בדפים שהיו מונחים לו על השולחן. "טוב אני יחזור אלייך בימים הקרובים" הוא אמר ואני קמתי מהכיסא ויצאתי מחדרו. זה היה מהיר.
"איך הלך לך?" ג'ייד שאלה כשדיברנו בטלפון. "גרוע" עניתי נזכרת בפאדיחה שהייתה שם. "בקטנה אם לא תצליחי פה את תצליחי במשהו אחר" היא אמרה מעודדת אותי כמו תמיד. "מקווה" מלמלתי לשיחה. "בכל אופן היום אני את ובראד נוסעים לקניון" היא אמרה וחיוך עלה על פני. אם יש משהו שאני נורא אוהבת חוץ מלרקוד ולשמוע שירים זה לעשות שופינג. "נכון תתקשרי אלי לפני שנצא כדי שאני אדע להתחיל להתארגן" אמרתי לה מודעת למשך זמן ההתארגנות שלי. משהו בין שעה וחצי לשעתיים תלוי לאן וכמה יפה אני צריכה להיות.
נכנסתי למעלית רואה בפעם השנייה להיום את ראיין. "היי" הוא אמר מתקרב אלי. "היי" החזרתי. אני חייבת להגיד שהוא היה יפה בטירוף. עיניו היו בגוון חום דבש בהירות יותר משלי. גופו היה מחוטב ובלורית עם גווני זהב עדינים הייתה לו. מסוג הבחורים שהייתי נמשכת אליהם. הוא המשיך להתקרב מצמיד בחוזקה את גבי למעלית. הוא קירב את שפתיו אל שפתי אך שנייה לפני שהספיק לנשוק להן הזזתי את ראשי הצידה וראשו נכנס בשקע צווארי גורם לי לצמרמורת קלה. המעלית נפתחה אך הוא המשיך בשלו. "אחמ.. אחמ" 'השתעלתי' רומזת לו שאני צריכה לרדת וזה לא הזמן למשחקים. "רק עוד שנייה" הוא מלמל לאוזני בצרידות. וואו הוא סקסי אש אבל לי יש בית שמחכה לי. "מחר בשמונה בערב" הוא אמר קורץ לי ויוצא מהמעלית משאיר אותי מסמיקה ואז הבנתי שאנחנו באותה הקומה. אוי לא
יצאתי גם מהמעלית מחכה שהוא ילך ולא יבחין בי וכששמעתי דלת נטרקת התחלתי ללכת לכיוון דלת בייתי פותחת אותה ונכנסת לתוך הבית. "שלום" מלמלתי. "שלום" בראד ענה. "תתכונן עוד מאט הולכים לקניון" אמרתי. "מוכן" הוא אמר ואני קיללתי בליבי את המין הגברי על כך שלוקח להם כל כך מהר להתארגן בעוד לנשים לוקח שנה.
"איך היה הריאיון?", הוא שאל נכנס לחדרי. "לא משהו בכלל" אמרתי מנסה לשכוח. "לא נורא" הוא אמר. "איך היה לך בעבודה?" אמרתי מעבירה נושא וקרצתי לו. "או בחייך" הוא אמר. "היה משהו מעניין?" שאלתי. הוא גיחך. "לא, לא ולא ממש לא מה שאת חושבת" הוא אמר ואני צחקתי. "ביום שאני יהיה עם אישה בת ארבעים פלוס אני יסכים לך לקרוא לי איך שבאלך" הוא אמר. "תזכור את מה שאמרת" אמרתי לו. "נחרט במוחי" הוא אמר ויצא מחדרי.
הדלקתי את המחשב נייד שלי והפעלתי שיר. התחלתי לרקוד לפי הקצב ולמלמל את המילים. "הלוו" שמעתי קול קורא לי. עצרתי את תנועותיי מסתכלת על מישהו שעמד מולי. "ראיין?" שאלתי לא מבינה. "זה אני" הוא אמר. "מה אתה עושה פה?" המשכתי ברצף השאלות. "באתי להמשיך את מה שהיה מקודם" הוא אמר מוודא שאני מבינה למה הוא מתכוון וכן הבנתי. "מה עשינו מקודם?" שאלתי משחקת אותה ראש קטן. "שאני יזכיר לך?" הוא אמר ואני הסמקתי. הוא סגר את דלת החדר מוודא שהיא נעולה. בהיתי בו ובתנועותיו הוא היה כל כך מדהים. עצמות הלחיים שלו היו סקסיות במיוחד והידיים שלו היו מעוטרות בוורידים שכל תזוזה של ידיו הבליטה אותם. בקיצור גבר מטריף חושים. הוא התקרב אלי נותן לי חיוך. חייכתי אליו חזרה. הוא משך בידי נותן תנופה לגופי ובבת אחת גופי הוצמד לגופו.
הוא קירב את ראשו אל ראשי עוצם את עיניו אך בשנייה ששפתינו מנסות להיפגש אני הודפת אותו ממני בעזרת ידי. "לא כל כך מהר" אני אומרת לו. "אפשר גם לאט יותר" הוא אמר כאילו לא הבין למה התכוונתי. "תראה רק היום הכרנו בקצב הזה זה לא ילך" אמרתי לו. הוא הנהן כסימן שהבין ויצא מחדרי במהירות כאילו לא היה. מה יש לו? מוזר.
"שלומות" ג'ייד אמרה כשנכנסה לבית. היא דפקה בדלת חדרי ופתחה אותה כשלא היה מענה. "תגידי את יודעת אולי מה השכן עשה אצלנו בבית?" היא שאלה והבנתי שהיא מתכוונת לראיין החמדמד שניסה לנשק אותי כמה שעות אחרי שנפגשנו. "אה הוא ביקש ביצים" אמרתי את הדבר הראשון שעלה למוחי. "הבאת לו?" היא שאלה ואני הנהנתי. "טוב אני בחדר מתארגנת תתחילי גם את" היא אמרה לי. "אוקיי" אמרתי וקמתי ממיטתי ניגשת לארון הבגדים. הוצאתי סקיני ג'ינס וחולצה שאפשר לקשור. ענדתי כמה טבעות וניגשתי לשידת האיפור שלי. מרחתי מייקאפ וקצת קונסילר. פודרה, ברונזר, סומק, איילינר. מסקרה ואודם עדין. ולבסוף התזתי קצת מהבושם האהוב עלי. "מוכנה" צעקתי כדי שג'ייד ובראד יוכלו לשמוע. "גם אני" ג'ייד אמרה. "מוכן ממזמן" בראד ענה והתאספנו בסלון. "טוב נצא" ג'ייד אמרה ואני ובראד יצאנו אחריה. נכנסנו למעלית מחכים שתפתח. כשנפתחה הלכנו לחנייה מחפשים את הרכב של ג'ייד "לא נוהגת" היא אמרה. "גם אני לא" אמרתי במהירות אחריה. "טוב נו" בראד אמר כאילו שיש לו ברירה.
לאחר נסיעה של עשרים דקות הגענו לקניון. בראד חנה בחנייה שהייתה פנויה מן הסתם ויצאנו מהמכונית הולכים לכניסת הקניון. "יאללה וויקטוריה סיקרט" ג'ייד ואני הכרזנו בקול בעוד בראד גלגל עיניים.
מטרה:
6 הצבעות
17 צפיות
2 תגובותואני ממשיכה <3
YOU ARE READING
GET OUT OF MY MIND
Romanceסיפור חדש שליי מקווה שתאהבו<3 מכיל: *תכנים מיניים* *שפה גסה* *הקריאה היא באחריותכם בלבד* *אין להעתיק!*