תקשיבו נשארו עוד 3 פרקים לא כולל אפילוג לסיפור וחשבתי לעשות לכן שאלות תשובות אז אני אשמח אם תכתבו לי שאלות על מה שבאלכן השאלות יכולות להיות עלי וגם על הסיפור אז תתפרעו!!
~~~~
התלבשנו והלכנו לכיוון המכונית של בריאן. נכנסתי למכונית חוגרת ומחכה שבריאן יתחיל לנסוע. כל הנסיעה הייתה שקטה. אווירת סיפוק שררה. פחדתי. פחדתי שעכשיו אחרי שהוא ראה אותי והוא קיבל ממני את מה שרצה שהוא יעזוב אותי. פחדתי לגלות שהוא מנצל אותי. אני לא רוצה שזה יקרה.
"בריאן.." התחלתי לדבר. "אממ" הוא הפנה אלי את מבטו והחזיר אותו לנסיעה. "אתה לא מנצל אותי נכון?" שאלתי. נורא חכם אמבר לשאול אותו אם הוא מנצל אותך. וגם אם כן.. למה שהוא יגיד לך?? חיה בסרט.
"ממש ממש לא" הוא ענה במהירות מופתע משאלתי. "אתה לא הולך לעזוב אותי עכשיו?" המשכתי לשאול. לא רוצה להסתיר רגשות ממנו. "מה פתאום" הוא ענה שוב. "נכון שאני מכוערת? זה בסדר אתה יכול להגיד שהיית עם יותר יפות ממני באמ—" נקטעתי על ידו.
"את רצינית?! אני ממש לא מנצל אותך ובטח שלא ירצה לעזוב אותך. ויותר יפות ממך אני לא חושב שקיימת הגדרה כזאת. את הדבר הכי מושלם בעולם. ואני אוהב אותך. תתחילי להפנים את זה כבר" הוא אמר מעלה חיוך על פני. אני לא רוצה לגלות שבגדו בי שוב. אני נורא מפחדת מזה.
"גם אני" אמרתי בדיליי של כמה דקות שבהן חזרתי בראשי על מה שאמר. "גם את מה?" הוא שאל רוצה לשמוע את המשפט המלא. "גם אני אוהבת אותך" חיוך התפשט על פניו. "רוצה לבוא לישון אצלי?" הוא שאל. "אוקיי.." עניתי. אני לא חושבת שיזיק לנו קצת זמן ביחד.
נקודת המבט של בראד:
היי שלחתי לקייט הודעה. התחשק לי נורא לדבר איתה.
היוש היא ענתה לי וחייכתי. למה אתה מחייך חתיכת ילד מטומטם.
באלך להיפגש משעמם לי בטירוף.. שלחתי לה את מה שחשבתי. בהתחלה קצת התלבטתי אבל למה לא? היא כל כך חמודה והיא תצחיק אותי ותעביר לי את הזמן במהירות. אני מקווה שהיא גם נהנת איתי.
בטח, מתי? היא שאלה אותי.
עכשיו הולך? תתארגני ואני יבוא לקחת אותך שלחתי. לא דיברנו על הנשיקה שלנו מאז אותו היום. אני מקווה שהיא כן בקטע שלי. היא לא הזכירה כלום והנשיקה הזאת הייתה דבר מדהים. אני מתגעגע לשפתיים שלה, שקוראות לי לנשק אותן. ומי אני שיסרב?
סבבה אני הולכת להתארגן ביי היא כתבה לי ואני חייכתי וקמתי מהמיטה להחליף בגדים.
אחרי שקצת התארגנתי לכבודה לקחתי את המפתחות לרכב שלי ויצאתי מהבית.
הנסיעה עברה כמו נצח. הייתי קצת לחוץ אבל כל כך רציתי לראות אותה. אפשר לומר שהתגעגעתי אליה.
אחרי כמה דקות הגעתי והתקשרתי אליה כדי שתצא החוצה. "היי" קייט אמרה נכנסת למכונית. "היי. מה קורה?" שאלתי מנסה לפתח איתה שיחה. "בסדר איך אתה?" שאלה גם. יש מצב שהיא גם בקטע שלי? "התגעגעתי.." ניסיתי לרמוז על זה שאני בקטע שלה. "גם אני" היא אמרה וחיוך ענקי התפרס על פני. יש!!!
הגענו לקולנוע. אני לא יודע עם זה דייט. אבל העיקר שאני איתה לא? "אני אומר שנצפה בסרט אימה" הצעתי. "לא זה מפחיד וזה מגעיל ואחר כך אני לא יוכל לישון כל החיים מרוב סיוטים" היא ענתה. "אני יבוא לישון לצידך" פלטתי מבלי לשים לב. עיניה נפתחו לרווחה וליבי החל לדפוק בחוזקה. תגיד משהו. תגיד משהו. "אז את לא רוצה סרט אימה?" שאלתי מוציא אותנו מהסיטואציה המביכה.
"לא חושבת.." היא אמרה. "איזה סרט אז?" שאלתי. "ניראלי רומנטיקה או משהו קיטשי" היא ענתה על שאלתי. צחקתי. רומנטיקה? מה אני ילדה בת חמש? "מה לי ולרומנטיקה?" שאלתי בזלזול. "בבקשה" היא התחננה בפני. "לא חושב" המשכתי בשלי. "נו בבקשה" היא המשיכה להתחנן וכיווצה את שפתיה אחת בשנייה גורמת לי לאבד שליטה. התקרבתי אליה מרפרף את שפתי על גבי שפתיה. נוגע לא נוגע. היא איבדה סבלנות והצמידה בין שפתינו. עכשיו אני יכול להיות בטוח שגם היא בקטע שלי. התנשקנו באיטיות. אני יכול להישבע שלא הייתי מתנגד להעביר ככה את החיים שלי. החלקתי את לשוני לתוך פיה חוקר כל איזור בפה שלה. היא הייתה מושלמת. אני חושב שאני מתחיל לאהוב אותה.
התנתקנו לאחר כמה דקות מביטים אחד בשנייה כמו שתי אידיוטים שחיים בבועה משלהם. "אז איזה סרט אמרת שאת רוצה?" שאלתי בחוסר ריכוז ממשיך להתבונן בשפתיה. "רומנטיקה" היא אמרה. בשלב הזה כבר לא היה לי אכפת איזה סרט ניקח. הרי במילא אני לא יפסיק להסתכל עליה ולנשק אותה.
יצאנו מהסרט אחרי שכמעט ולא צפינו בו. הכל קרה בדיוק כמו שחשבתי. לא הפסקנו להתמזמז כל הסרט והרגע הכי מביך זה שאיזו אישה מבוגרת אמרה לנו ללכת לשירותים. כאילו דה פאק? זה היה כל כך מביך. קייט הסתכלה עלי תוך כדי שהיא מתחפרת במקומה ואני פשוט שתקתי כי להתחצף לאישה מבוגרת זה לא בא בחשבון.
"רוצה גלידה?" שאלתי את קייט והיא הנהנה מאשרת. נכנסנו לדוכן הגלידה עומדים בתור. "איזה טעם את אוהבת?" שאלתי את קייט. "פיסטוק" היא ענתה בחיוך. אוקיי חרטתי במוחי. הגלידה האהובה על קייט היא פיסטוק. "פיסטוק ווניל" אמרתי למוכר. הוא הביא לנו את הגלידות והלכנו להתיישב באחד מהספסלים בחוץ. "נמרח לך קצת הגלידה" קייט אמרה לי. "איפה?" שאלתי. "פה" היא הצביעה על אזור בפני. "את יכולה לנקות לי את זה?" שאלתי בתמימות. אני מקווה שהיא מבינה מה אני מנסה לעשות..
היא התקרבה אלי עם שפתייה מלקקת את הגלידה שהספיקה להימרח על פניי. אני עדיין מתלבט בין מה שהיה יותר מהנה. לאכול את הגלידה או העובדה שקייט ליקקה לי את הפנים? הופתעתי שהיא זרמה איתי. אני אוהב את הראש שלה. המשכנו להתנשק עד שהגלידות התחילו לנזול לנו על הידיים והפריעו לנשיקה שלנו. זרקנו את מה שנשאר כי לא רצינו יותר והלכנו לכיוון המכונית שלי. בהחלט היה לי כיף היום.
~~~~
לא לשכוח לשלוח שאלות!!!!!
מה אתן חושבות על הזוגות החדשים שלנו??
YOU ARE READING
GET OUT OF MY MIND
Romanceסיפור חדש שליי מקווה שתאהבו<3 מכיל: *תכנים מיניים* *שפה גסה* *הקריאה היא באחריותכם בלבד* *אין להעתיק!*