פרק 34-

457 31 8
                                    

לפני שנתחיל את הפרק הודעה!! אני אשמח שתלכו לקרוא את הסיפור החדש שלי. הוא נמצא בפרופיל!!

*מטרה 11 אנחנו כבר ים זמן תקועות במטרה הזאת אני אשמח אם אתן אוהבות את הסיפור שתמליצו עליו*

~~~~

שקט שרר בשולחן. כל אחת מהבנות ניסתה להסתכל על נקודה אחרת בקומה של הקניון. אוקיי זה לא ממש עוזר לי. מי יותר מובכת בראד? מי יותר מובכת. כולן. כולן מובכות. "לא נהנתן?" שאלתי שוב. הופה. אמבר נחנקה מההמבורגר שהזמינה ולקחה שלוק ממיץ הענבים. שכבתי עם אמבר? לא. לא. אוי ואבוי. זאת פאקינג חברה הכי טובה שלי. "אני נהנתי" קייט אמרה. נהנת לשכב איתי? שכבתי עם קייט? לאן הכנסתי את עצמי. "הופה ראיתן איזה קל זה לענות.." אמרתי כשהבנתי שלא יהיה שום דבר. זה היה רעיון גרוע להגיע לפה. זה לא עזר בכלום. אני פשוט טיפש.

"אז.. הולכים?" אמבר שאלה לפתע אחרי שכולנו סיימנו לאכול. "אני חושבת שכן" ליילה אמרה. כולנו התאספנו וקמנו מהשולחן.

----

עכשיו אנחנו בדרך הביתה אחרי שהחזרנו את ליילה וקייט לבתים שלהן. לרגע יצא לי לחשוב על קייט. היא חמודה כזאת. הייתי רוצה דייט איתה. סטוץ זה לא אפשרי. אמבר לא מסכימה לי. ואני באמת לא רוצה להסתבך עם אף אחד הפעם.

נכנסנו לדירה כל אחד לחדר שלו. החלטתי שמחר אני פשוט יאסוף את כולם ונדבר. אין כוח לשקרים ולחיפושים. נסיים עם זה בפעם אחת. למרות כל הסיכונים. לא מתאים לי לשבור את הראש. לילה טוב בינתיים..
----

"בוקר טוב" הערתי את אמבר. "לא למדת לקח?!" אמבר שאלה אותי עצבנית. על הבוקר עצבים? לך תבין בנות. "זה דחוף הפעם, הלכתי להעיר את ג'ייד. בבקשה תתעוררי זה לא סתם" אמרתי לה ויצאתי מחדרה.

נכנסתי לחדרה של ג'ייד. "ג'ייד בוקר טוב" הערתי גם אותה. "בוקר. אחרי שהערת אותי לא כל כך טוב" אמרה ואני גיחכתי. "זה דחוף תתעוררי" אמרתי. "צא לי מהחדר!" קראה בקול. נו בחייאת. "ג'ייד זה באמת דחוף תתעוררי הערתי את אמבר" אמרתי לה והיא פתחה את עיניה. "ואתה עדיין חי?" שאלה מצחיקה אותי. "כמו שאת רואה" אמרתי. "חבל.." היא ענתה מאוכזבת. "שתקי ותתעוררי כבר" אמרתי ויצאתי גם מחדרה פונה לסלון.

אני מחכה להן כבר יותר משעה ואין קול ואין עונה. "שלום" אמבר אמרה לפתע. "היי" עניתי שולח לה חיוך. "דבר" אמרה. "לא לפני שתתקשרי לחברות שלך" אמרתי לה. "וזה למה?" היא שאלה. "כי אני צריך שהם יהיו פה" אמרתי לה. "אין מצב. אני לא מפריעה להן בבוקר" היא אמרה. "יש מצב וזה דחוף אז תעזרי לחבר בשעת צרה" אמרתי לה והיא גלגלה עיניים בתסכול והתקשרה אליהן.

לפתע גם ג'ייד התיישבה בסלון. היא לא דיברה. כנראה היא עייפה. אבל אותי זה לא כזה מעניין כרגע יש לי מטרה והיא לדעת עם מי שכבתי.

GET OUT OF MY MIND Where stories live. Discover now