תיהנו מהפרק!!
"אנחנו כבר שעה וחצי מסתובבים פה בקניון ואני סוחב לכן את כל הקניות ועדיין לא אכלתי כלום" בראד התלונן ואני וג'ייד גיחכנו. "עוד חמש דקות" אמרתי ובראד נאנח בקול. "טוב אני חושבת שסיימנו בחנות הזאת" ג'ייד אמרה לאחר שאני והיא לא מצאנו בה כלום. "עכשיו אפשר לאכול" אמרתי לבראד וחיוך נפרס על פניו. "יאללה מקדונלדס" הוא הכריז מחקה את ג'ייד רק בגרסה הגברית שלו.
"אתה מזמין" אמרתי מנסה לעצבן אותו. "בסדר" הוא אמר. "אני רוצה המבורגר וצ'יפס" אמרתי לו. "גם אני" ג'ייד אמרה. "לשתות משהו?" הוא שאל. "תביא קולה" אמרתי. "ענבים" ג'ייד אמרה. "טוב הלכתי" הוא אמר והלך להזמין כאשר אני וג'ייד הלכנו לתפוס שולחן. "וואו אני עייפה רצח" ג'ייד אמרה ופיהקה. "עוד מאט נלך הביתה" אמרתי לה. "ואני ירוץ לישון" היא אמרה בחולמניות. "מה אין גברים שמעסיקים אותך?" שאלתי. "תאמת יש איזה אחד" היא אמרה ואני הרמתי את ראשי. "מי??" שאלתי בהתעניינות. "ג'ייקוב קוראים לו" היא אמרה. "ו..? הייתה נשיקה או משהו שמוביל לזה?" שאלתי אותה. "כמעט" היא אמרה. "מה זאת אומרת כמעט?" המשכתי לשאול. "טוב בוא נגיד שהוא רצה לנשק אותי אבל אז התלמידים שלנו הגיעו" היא אמרה ואני נחרתי בבוז. "איזה חמור לפחות היה ממשיך את זה אחרי זה" אמרתי. "גבר אמיתי היה נלחם" אמרתי. "נלחם ועוד איך נלחם" היא מלמלה חושבת שאני לא שומעת. "מה?" שאלתי אך בראד הגיע והיא עשתה כאילו לא שמעה את שאלתי.
"האוכל הגיע" הוא אמר שמח. "איזה פאן" ג'ייד אמרה. התיישבנו סביב השולחן שאני וג'ייד תפסנו מקודם והתחלנו לאכול. כשסיימנו אספנו את כל השקיות או יותר נכון בראד אסף את כל השקיות ואני לקחתי כמה מהן כדי לעזור לו. כשהגענו למקום שבו בראד חנה את המכונית הכנסנו את כל השקיות לתא האחורי של האוטו ואחר כך נכנסנו למכונית חוגרים חגורות ונוסעים חזרה הביתה.
"אני עייפה" צעקתי כאשר הגענו הביתה. "כולנו" בראד אמר. נכנסתי לאמבטיה מורידה את האיפור ושוטפת פנים. אחרי זה החלפתי בגדים ובסוף קפצתי על המיטה מחבקת אותה ונרדמת.
~~~~
"בוקר טוב" מלמלתי לעצמי. דפיקות נשמעו בדלת חדרי זה היה בראד. "כנס" אמרתי. "תגידי את יודעת אולי מי הביא לך אותם?" בראד אמר מושיט לי זר פרחים אל מול הפנים. "אין לי מושג. אתה בטוח שזה שלי?" שאלתי לא מבינה איך זה הגיע אלי. "כן כתוב פה שזה בשבילך" הוא אמר ואני הרמתי גבות בוחנת את הפתק שעליו כתוב שמי. "מוזר" מלמלתי ובראד יצא מחדרי.
אחרי שעשיתי את ארגוני הבוקר הלכתי למטבח מכינה לעצמי נס קפה. "להכין לך גם?" שאלתי את בראד. "כן, תודה" הוא אמר. "בבקשה" אמרתי והנחתי עוד כוס על השיש. אחת בשבילי ואחת בשביל בראד.
אחרי שסיימתי את הנס דפיקה נשמעה בדלת. "אני אלך" בראד אמר. אחרי כמה דקות שבראד נתקע שם או משהו פיניתי את הכוסות שלנו לתוך הכיור. "אמבר זה בשבילך" הוא אמר והביא לי קופסת שוקולדים. "מה אתה עושה ממני צחוק?" שאלתי את בראד בגיחוך. "נשבע שלא. כל כמה זמן מישהו מגיע ומביא לך משהו" הוא אמר. "מי יכול להביא לי משהו?" שאלתי. "לא יודע" הוא אמר ונכנס לחדרו.
YOU ARE READING
GET OUT OF MY MIND
Romanceסיפור חדש שליי מקווה שתאהבו<3 מכיל: *תכנים מיניים* *שפה גסה* *הקריאה היא באחריותכם בלבד* *אין להעתיק!*