פריקה כי גם אני בן אדם.

638 24 13
                                    

סורי מי שחשבה שזה פרק פשוט אני צריכה להתפרק ונמאס לי לשגע את חברות שלי. בתמורה אני יעלה פרק יותר מאוחר היום ונ.ב אם את מכירה אותי אישית (מהבצפר או בכללי) אל תדברי איתי על זה אני מעדיפה שזה ישאר פה ויש מצב שזה ימחק
~~~~
אתה אוהב אותי? תענה לי בבקשה. אני לא כמו כולן.. למה אני בכלל מנסה להסביר לך.. הרי זה די ברור שעכשיו אתה איתה או איתה #2 או איתה #3 או אם כל אחת מהאיתיות האלה שיש לך. אני לא אחת מהן ומזל שככה. אני הרבה יותר מיוחדת אני מרשה לעצמי להגיד את זה. כי וואלה מי אמר שאני מתכוונת למובן הטוב של המילה? אני מתכוונת לכלום. זאת אומרת אני כלום. הסביבה גורמת לי להרגיש ככה. אתה גורם לי להרגיש ככה. בעצם כולם. כולם גורמים לי להרגיש ככה. אני מרגישה ריקנות אני מרגישה גועל אני מרגישה מושפלת אני מרגישה כלום אני מרגישה שאני פגם אני מרגישה הרבה דברים.. למה אני אוהבת אותך? למה אתה גורם לי להרגיש את האהבה הזאתי. למה אני מרשה לעצמי לאהוב אותך?????? אני שונאת את עצמי על זה. ולא רק על זה גם בכללי. אני שונאת עצמי. ואני שונאת שקרנים שגורמים לי ליפול לבור שלהם כל הזמן. אתה לא שקרן אבל אתה מניאק לא פחות מהם. אתה מצפה שאני יהיה שם תמיד בשבילך ילקק לך תתחת ושהוא תמיד יהיה נקי. אוח כמה שאתה חי בסרט. אני רק מחכה שאני ינסה להיות הגיונית פעם אחת בחיים שלי ויפסיק להרגיש אליך את מה שאני מרגישה. הרגש הזה שפעם הרגיש טוב.. והיום? היום הוא מרגיש רע, כואב ושורף אבל זה בקצרה כי אני במילא חופרת. תשים לב אלי יחתיכת בן אדם ששובר אותי כל יום מחדש. אני תמיד הייתי פה אבל אתה תמיד דילגת עלי ועברת מזונה אחת לאחרת. לפחות שמת לב שאני לא זונה. אתה יודע שהחיים האלה מעצבנים אותי? אתה יודע מה מעצבן ? תתפלא אבל לא רק אתה. מעצבן אותי אנשים משווים את האהבה שלי אלייך אל שלהם. יש לי חברה (הופה ריכול) שיש לה חבר. כל מה שהיא רק יכלה לבקש. מושלם שלא מהעולם הזה ואני כל כך שמחה בשבילה. אבל היא לא מסכימה לשחרר אותך למרות שהיא יודעת שאני אוהבת אותך זה כמו שאני יגיד לה שאני חולמת על חבר שלה חלומות כחולים ואני אוהבת אותו יותר מאשר היא אוהבת אותו ולתת לה להרגיש חוסר ביטחון אני לא כזאתי אבל מסתבר שהיא כן. למה היא כזאת חרא. אמרתי לה שאני שאוהבת אותך כמו שאני לא אוהבת אף אחד בחיי היא פשוט ענתה "חח איזה קטע גם אני". אמרתי לה שאני חושבת עלייך תמיד והיא ענתה "חח איזה קטע גם אני". אמרתי לה שאתה זה שגורם לי לחייך ברגעים קשים והיא ענתה "חח איזה קטע גם אני". אבל הקטע הוא שאני לא שואלת אותה אז למה היא עונה ושוברת אותי כל פעם מחדש. יש לך פאקינג חבר לכו תזדיינו ותשחררי מחיי. למה להכאיב לי יותר. את לא אוהבת אותו כמו שאני אוהבת אותו. את לא מרגישה אליו את מה שאני מרגישה אליו. את לא חושבת עליו כמו שאני חושבת עליו.

את זה לא אני ואני זה לא את. אז בואי נפריד את דרכינו. כי את מקשה עלי יותר מאשר הוא מקשה עלי. ותאמיני לי... הוא מקשה עלי. אל תשווי את הרגשות שלי אליו לרגשות שלך אליו כי שנינו יודעות למי הוא יותר חשוב ומי הרווקה הלא נחשקת. אז חאלס. נמאס לי מההצגות המחורבנות האלה שמעוררות רחמים. את עושה לי רע ואת גורמת לי להרגיש כלום ושום דבר ותכלס יש מצב שאני כלום שום דבר אבל את האחרונה שאני רוצה לשמוע את זה ממנה.

החיים שלי מעולם לא היו מושלמים וטוב לי ככה. אני לא מחפשת אחר הציון הגבוה. אני לא מתבאסת מהנפילות והכשלונות אני פשוט נשברת מהם. אני לא מחפשת אחר העתיד שלי. נמאס לי ששואלים אותי 'במה את הולכת לעבוד כשתהיי גדולה?', 'לאיזה תיכון את תעברי?', 'חשבת על העתיד שלך?' ויש עוד כל כך הרבה. אבל לא אכפת לי מהעתיד אני מנסה ליהנות מההווה או לפחות ממה שנשאר לי ממנו. העתיד מפחיד אותי. ההווה שובר אותי. והעבר מלמד אותי על החיים. אתם בטח שואלים איך לכל הרוחות כל הנושאים האלה מתקשרים אחד לשני... אני אוהבת מישהו וכולם חושבים שאני חיה בסרט ושאין סיכוי. שאני בסוג של אשליה. מגחכים לי מול הפרצוף ואומרים לי 'זה לא יקרה'. עד שאני מוצאת מישהי שוואלה יש מצב שתבין אותי היא לא מפסיקה לספר לי כמה החיים שלה 'וורודים' אבל היא ממשיכה לחשוק באחד שאני אוהבת ובלי שום מאמץ מורידה לי את הביטחון שגם ככה אין לי. ולבסוף החיים מייאשים ומתסכלים אותי בזמן האחרון ברמה שלא ניתנת לתיאור.
~~~~
#אהבה_זה_חרא_אחד_גדול_במיוחד_כשהיא_לא_הדדית..#
אם אתם אוהבים התפרקויות אז תגידו <3

# אם אתם אוהבים התפרקויות אז תגידו <3

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
GET OUT OF MY MIND Where stories live. Discover now