פרק 41-

432 31 2
                                    

מזכירה לשאול שאלות לשאלות ותשובות שאני עושה!!!

~~~~


נקודת המבט של אמבר:

"לילה טוב" אמרתי לבריאן מסובבת אליו את גבי ומנסה להירדם. "מה את אומרת על סיבוב שני?" הוא לחש באוזניי. פקחתי את עיניי מופתעת. "אין סיכוי בריאן" אמרתי לו. "למה? תמיד יש סיכוי" החליט להתגרות בי. "תשכח מזה. לילה טוב" אמרתי לו שוב והוא נאנח. "טוב מה..? אפילו חיבוק אני לא יקבל ממך?" הוא אמר בטון נעלב. חייכתי והתקרבתי לעברו מחבקת אותו ונרדמת לשינה עמוקה.

"בוקר טוב נסיכה" בריאן העיר אותי. שמות החיבה שלו משתנים לפחות.. "תן לי לישון!" זעקתי. "לקום" המשיך ותפח על ישבני בעדינות. "אל תיגע בי" אמרתי. "תאמיני לי שאת לא רוצה שאני לא יגע בך" אוח שישתוק כבר. "לכי לצחצח שיניים" הוא אמר לוחש באוזניי. קמתי בלית ברירה מהמיטה הולכת לצחצח שיניים.

"הכנתי לך כבר קפה" בריאן אמר מעלה חיוך על פני. ניגשתי למטבח רואה על השיש כוס קפה. "תודה" אמרתי לו. "לא תביאי לי נשיקה?" שאל. "בטח שכן אחרי שתענה לי על שאלה.." אמרתי. "תשאלי" אמר מחכה. "תגיד.. מה א-אנחנו?" שאלתי אותו. פחדתי כל כך שיגיד שאנחנו רק ידידים. "מה את רוצה שאנחנו נהיה?" שאל מתחמק. גלגלתי עיניים. "אני שאלתי אותך. תענה לי" אמרתי. "זאת שאלה בכלל? ברור שאת חברה שלי" הוא אמר. הסמקתי במבוכה. "אדום נורא מחמיא לך אבל מה עם הנשיקה" רמז לי. התקרבתי אליו מנשקת אותו.

נקודת המבט של בראד:

היה לי כיף אתמול. נשלחה אלי הודעה מקייט. חייכתי עד כדי כך שכבר כאב לי לחייך.

גם לי היה כיף. תודה לך על ערב מושלם. כתבתי לה. באמת היה לי מושלם. אני לא יודע מה הולך בינינו אבל אני ישמח כל כך לעלות שלב.

באלך לבוא אלי היום? נראה סרט.. קייט שאלה. היא באמת שואלת??

בטח, באיזה שעה? שאלתי.

תבוא אלי בערך עוד שעה וחצי כזה..

סגור. שלחתי וככה הסתיימה לה השיחה.

אני בדרך לביתה של קייט. יצא לי לחשוב עלי ועליה בתור זוג. אבל יש רק בעיה אחת. אמבר. אני לא יודע אם היא תהיה מרוצה כל כך מכל העניין. אני לא מוכן לאבד את הקשר עם אמבר אבל גם בטח ובטח לא עם קייט. הן שתיהן חשובות לי.

הגעתי לבייתה של קייט דופק בדלת ומחכה למענה. "היי" הדלת נפתחה והיא עמדה בפתח קורנת ומחויכת. "היי" אמרתי מחכה שתתן לי להיכנס.

נכנסתי לביתה בוחן את הרהיטים המודרניים, הניקיון ואיך לא הסדר. "רוצה שנכנס אלי לחדר?" שאלה. "סבבה" אמרתי והיא הובילה אותי לחדרה. חדר סטנדרטי בלי יותר מידי קשקושים. כמו שאני אוהב.

התיישבתי על מיטתה מחכה שתתיישב גם היא. "אז.. מה באלך לעשות?" היא שאלה. אני חושב שזה הזמן לעלות שלב. "לנשק אותך" אמרתי בשיא הביטחון. היא הופתעה קצת אך לא ראיתי שום סימן להתנגדות. התקרבתי אליה מניח את כף ידיי על עצמות לחייה ומקרב את שפתיה לשפתי כך שתהיה לי יותר גישה. התנשקנו. עוד פעם התחושה הזאת מילאה אותי. אני מרגיש שלם.

"אני צריכה אוויר" היא ניסתה לומר מבעד לנשיקה. התנתקנו מתנשפים. "תגיד.. מה אנחנו נגיד לאמבר?" קייט שאלה וחשש נשמע בקולה. נאנחתי. זאת הדילמה. "אני לא יודע אבל אני ממש לא רוצה לוותר על שנינו" נפתחתי בפנייה. מוקדם לא מוקדם אין לי כוח למשחקים. היא כבר התרגלה לפתיחות שלי. "אוקיי" היא אמרה.

חיבקתי אותה לחיקי והמשכנו להתנשק.

----

עברו כבר חמישה חודשים. אני וקייט ביחד אך עדיין לא חשפנו את זה מול אמבר וג'ייד. "מתי אתה רוצה שנספר לה?" קייט שאלה. "אני לא יודע.. צריך לחכות לרגע הנכון" אמרתי. "אני לא רוצה לאבד אותה התקרבנו ממש" היא הסבירה לי את פרץ חששותיה. "אל תדאגי הכל יהיה בסדר" אמרתי מנסה להרגיע אותה מעט.

נקודת המבט של אמבר:

"אמבר" בריאן קרא לי. "מה?" אמרתי יוצאת מחדרו. אנחנו בבית שלו. "אני יוצא היום לעבודה" הוא אומר. נחנקתי. אני מפחדת. "תגידי משהו.." הוא ביקש. "לא" אמרתי. "לא מה?" שאל. "אל תצא, בבקשה" אמרתי לוקחת את ידו ומלטפת אותה. "זאת העבודה שלי. אני לא יכול לא לעבוד.." אמר. "מה יש לך לעשות היום?" שאלתי אותו. "מסיבת רווקות" לפחות אחת מהן מתחתנת.. "תעשה מה שאתה רוצה" אמרתי לו מיואשת. "אני הולכת" הודעתי ועוד לפני שהוא הספיק להגיב יצאתי מביתו.

נכנסתי למכונית שלי נוסעת לדירה. הדמעות זלגו. אני מפחדת כל כך. במהלך כל החודשים האלה הוא ניסה לדחות את עבדתו פעם אחר פעם למעני. אבל היום. הוא לא יכול להתחמק. אני לא רוצה שהוא יהיה עם בנות אחרות. אני לא רוצה שהוא יגע בהן. אני רוצה שהוא יהיה איתי. אלוהים אני נשמעת כל כך רכושנית ואובססיבית כלפיו. אבל הוא לא הולך להתחבק עם הבנות האלה. הם הולכים להימרח אחד על השנייה.

הגעתי הביתה והדמעות עדיין לא פסקו. "היי" ג'ייד אמרה נכנסת לחדרי. "מה קרה?" היא שאלה כשראתה את מצבי. "בריאן". "מה איתו?" שאלה מיואשת. "הולך לעבוד היום. רק מזכירה.. הוא חשפן" אמרתי מתייפחת. "אנחנו יוצאות היום" היא אמרה באדישות ואני הסתכלתי עליה במבט לא מבין. "אני נראת לך במצב של לצאת?" שאלתי. "את נראת במצב של.. 'הצילוו אני הולכת להתמרמר כל הלילה' " ג'ייד אמרה וגלגלתי את עיניי מבעד לדמעות. יש משהו במה שהיא אומרת.

"באיזה שעה?" שאלתי אחרי כמה דקות של שקט. "באיזה שעה מה?" שאלה."המסיבה הזאת.." אמרתי. "את באה?? באמת? אומיגאדד. תתחילי להתארגן עוד שעתיים אנחנו יוצאות" אמרה. מה שעתיים? אני בחיים לא יספיק להתארגן.

~~~~

אנחנו מתקרבות לסוף ואני ממש מתרגשתתתתתתת חוץ מזה הגענו ל12 הצבעות בפרק הקודם!!

אוהבת אתכן ושבוע טוב לכולן!

GET OUT OF MY MIND Where stories live. Discover now