פרק 9-

765 44 5
                                    

עוד פרק יאייי מקווה שתיהנו <3

~~~~

אני פוקחת את עייני ביום שאחרי. "בוקר טוב" ראיין מופיע מולי עם מגבת שמכסה את פלג גופו התחתון וחיוך מפה עד קוסטה ריקה ובחזרה. "בוקר אור" אני אומרת מחייכת ומכסה את פני בעזרת השמיכה. לא מעוניינת שהוא יראה אותי מובכת במיוחד לא אחרי שהבנתי מה קרה אתמול. צעדיו נשמעים מקורבים אלי ואני מתחילה להרגיש את הנשימות שלו קרובות אלי יותר ויותר. "מתביישת ממני אה?" הוא שאל ואני צחקקתי לתוך הסמיכה. "רוצה שאני אזכיר לך מה היה אתמול?" הוא שאל ואני הורדתי במהירות את השמיכה מפני פוקחת את עייני ופותחת את פי מופתעת מאמירתו. "לא" אמרתי לו בהחלטיות והוא הזעיף פנים. "למה??" הוא שאל כמו ילד קטן. "כי ככה" עניתי.

"אז אני מבינה שהתקלחת" אמרתי לו מעבירה נושא. "תראי אחרי הגלידה שזרקת עלי אתמול לא יכולתי שלא להתקלח והכל בגללך!" הוא אמר בציניות ואני החלטתי לזרום. "בזכותי" תיקנתי אותו. "מה שתגידי, איך יכולת לעשות לי את זה?" הוא שאל. "זה דרש" עניתי בלית ברירה.

"טוב אני חושבת שהגיע הזמן שלי ללכת" אמרתי לו אחרי שהתלבשתי בבגדי הקודמים. "מה למה?" הוא שאל מבואס. "בטח בראד וג'ייד דואגים לי ובכללי אני צריכה קצת להיות לבד" אמרתי והוא הנהן מבין אותי. נשקתי לשפתיו ויצאתי מדלת ביתו. צעדתי במסדרון לכיוון דלת בייתי ונכנסת רואה את בראד וג'ייד מצחקקים ביניהם. "הופה הופה מי באה?" ג'ייד שאלה. "אני לא מאמין שהיא זוכרת איפה היא גרה" הוא אמר וצחקנו. "ישנתי אצל ראיין" אמרתי להם והשפלתי את מבטי כשהרגשתי שסומק מתפשט על לחיי. "רק ישנת או את יודעת איך אומרים אצלנו ישנת, ישנת ונהנת, נהנת" ג'ייד אמרה ואני החוורתי מולה. בראד הסתכל על שנינו לא מבין מאיפה זה בא. "מה בראד בחיים לא שמעת על שתי בנות שמדברות על אהבה?" שאלתי והוא נחנק מכוס הקפה ששתה.

נכנסתי לחדרי מכינה לעצמי בגדים לפני שאני אכנס למקלחת. נכנסתי למקלחת פושטת מעלי את בגדי ונותנת למים החמים לעשות את שלהם. כשסיימתי להתקלח נכנסתי לחדרי מתלבשת ומסתרקת ולבסוף יצאתי ממנו לכיוון הסלון. "ככה את באה בלי לספר כלום?" ג'ייד שואלת ברמיזה ואני צוחקת. "טוב נו.. היה מה שהיה" אמרתי מובכת מהנושא במיוחד כשבראד לידנו. "מה זאת אומרת?" הוא החליט להצטרף לשיחה שלנו. "היה..." התחלתי להגיד. "היה..?" ג'ייד חיקתה אותי בשאלה וכך גם בראד. "היה....??" שאל. "אהבה" אמרתי. "שכבתם או לא?" ג'ייד שאלה מסוקרנת. "שכבנו מאמי עכשיו נרגעתם?" שאלתי אותם והם הסתכלו עלי בפליאה. "תשבעי ששכבתם" בראד אמר. "נשבעת" אמרתי. "הגיע הזמן לא?" ג'ייד שאלה ובראד הנהן.

"טוב צאו מהבהייה בי ותמשיכו את חייכם" אמרתי להם והם התפקסו וחזרו להרגלם. "אני יוצא למועדון עם חברים" בראד אמר מכין אותנו לגרוע מכל. "די בבקשה תגיד לי שאתה לא הולך להביא מישהי" אמרתי מתחננת בפניו שלא יביא אף אחת כי הן כל כך מעצבנות ביום שאחרי. "נראה מה יהיה" הוא נתן לי תשובה שאני שונאת לשמוע במצבים כאלה. "אוף" צעקתי. לכי תחיי עם גבר שאוהב נשים. "כמעט שבוע לא הייתה פה אף אחת הגיעה הזמן לא?" הוא שאל שאלה רטורית. "רק לגבי הקולות תנסה לאטום את הדלת" ג'ייד אמרה לו ואני הנהנתי מאשרת את דבריה. "קולות זה דבר טבעי אי אפשר לשלוט בזה 'אה או מו בי' אלה הקולות שאת מתכוונת אליהם נכון?" בראד שואל מתחיל לעצבן אותי. "אל תשחק אותה אתה יודע בדיוק מה הכוונה שלנו" אמרתי לו בשמי ובשם ג'ייד שהייתה בחדרה אבל הצליחה לשמוע הכל. "נשתדל" ענה ויצא מהבית. "כל מה שאני מבקשת ליום הולדת זה דבר אחד והוא אטמי אוזניים" אמרתי בקול כדי שג'ייד תוכל לשמוע והיא צחקה. "יפה שזה מצחיק אותך נראה אם את תצחקי עוד ארבע שעות" אמרתי לה והיא שתקה.

בראד חזר מהמועדון עם איזה מישהי ואני פשוט לא מצליחה להירדם. דפיקה נשמעת בחדרי ואני רואה את הדלת נפתחת וג'ייד נמצאת בפתח. "כנסי" אני לוחשת לה. היא נכנסת ושוכבת לידי במיטה. "אני לא מצליחה להירדם הם פשוט לא סותמים" היא אמרה ובקולה היה נשמע כאילו היא מתחילה להתעצבן. ותנו לי להזהיר אתכם כשג'ייד מתעצבנת זה לא נחמד בכלל. "טוב תנסי להירדם גם אני לא מצליחה" אמרתי מנסה להרגיע אותה.

כבר עברה משהו כמו שעה וחצי וזה נשמע כאילו הם לא מתכוונים לסיים את הענייניים שלהם. אני כבר עצבנית וג'ייד הגיעה למצב שהיא יכולה להרוג מישהו. "בראד" נשמעת קריאת הנאה מהחדר. "זה לא אמיתי" ג'ייד לחשה לי. "זה אמיתי ועוד איך" אני אומרת לה. "אלוהים ישמור מה הם עושים שם? ועוד כל כך הרבה זמן" ג'ייד שאלה ואני כיווצתי פנים בגועל. "דברים שלא אני ולא את מעדיפות לדעת" אני אומרת לה והיא מגחכת. "בראד אתה מלך" נשמעת עוד גניחה מכיוון חדרו. "נשבעת לך שאם אני שומעת עוד גניחה אחת אני נכנסת להם לחדר" ג'ייד אמרה ואני פקחתי את עיניי בזעזוע למה היא מסוגלת הבחורה הזאת?. "את מסוגלת לראות את כל מה שהולך שם?" שאלתי אותה. "אני רוצה לישון ומפריעים לי אמבר. וכשאני רוצה לישון ומפריעים לי אני מסוגלת להכל וכשאני אומרת הכל אני מתכוונת לזה במלוא משמעותה של המילה" היא אמרה לי עצבנית. "אני כל כך מרחמת על בראד אם תשמע עוד גניחה אחת מכיוון חדרו" אמרתי לג'ייד. "גם אני" היא אומרת ואנחנו צוחקות בשקט כמובן. למזלו של בראד הם הפסיקו את העניינים שלהם ואני וג'ייד יכולנו להירדם בנחת ובשקט בלי שום הפרעה מסביב. "אם הוא מעיר אותנו מחר קלשון אני דוחפת לו לתחת" ג'ייד לחשה לי ואני התחלתי להתפקע מצחוק והיא סתמה לי את פי בעזרת ידה. "שש את תעירי אותם ומי יודע מה יעלה בגורלם של שני המסכנים" היא אמרה לי ואני מיהרתי לשתוק. "לילה טוב" אמרתי לה. "לילה טוב" היא החזירה והלכנו לישון סוף כל סוף.

~~~~

איך עבר עליכן הל"ג בעומר???

GET OUT OF MY MIND Where stories live. Discover now