פרק 43- אחרון חביב!

618 34 33
                                    

רוצות אפילוג???? אם כן תתחילו לשאול שאלות

~~~~



בריאן הלך בבוקר לחברים ורק אני וג'ייד נשארנו. "איפה בראד?" שאלתי את ג'ייד. "אין לי מושג" אמרה. בזמן האחרון הוא נמצא הרבה מחוץ לבית. לא שיש לי בעיה עם זה אבל למה הוא לא אומר לאן הוא הולך?

נקודת המבט של בראד:

"פשוט נספר להם.." קייט אמרה לי. אנחנו בדרך לדירה שלי ושל השותפות המשוגעות שלי. אני וקייט החלטנו שצריך לספר לאמבר. מה שיהיה יהיה.

"הגענו" אמרתי את המובן מאליו. שנייה לפני שיצאנו החזקתי בידה של קייט מקרב אותה לנשיקה קטנטנה שתעניק לנו כוח. "אני אוהב אותך" אמרתי לה והיא הסמיקה.

יצאנו מהרכב נכנסים למעלית. אף פעם לא חשבתי שאני יחשוש ככה מתגובה של אמבר. אבל מכיוון שלקייט נורא חשוב שאמבר תדע וגם לי אז אני חושש אפילו יותר. המעלית נפתחה ויצאנו הולכים לכיוון הדירה.

"שלום" ג'ייד ואמבר אמרו מביטות בי ובקייט מבט מוזר. "אנחנו צריכים לספר לכן משהו.." התחלתי לדבר מחזק את האחיזה שלי בקייט. התיישבנו בשולחן ואמבר וג'ייד חיכו שנדבר. הסתכלתי על קייט והיא הסתכלה עלי. התנשקנו בשביל להסביר. "איוו", "ניראלי שהבנו די", "קאט, סטופ, עצור, מספיק", "ג'ייד הלכתי להקיא", "לאן את הולכת אני באה איתך!!" ג'ייד ואמבר אמרו. אני וקייט התנתקנו. "פשיו חשבתי שאני צריכה להתחיל לכתוב צוואה " ג'ייד אמרה גורמת לי לגחך. "אין צורך הכנתי לך אחת כזאת.." אמבר זרמה איתה.

"כמה זמן??" אמבר נכנסה לעניינים. "חצי שנה, בערך.." קייט ענתה חוששת מעט. "ולא סיפרתם לי?! אתה מזיין את חברה שלי בסתר חצי שנה ולא הוצאת על זה מילה מהפה??" היא כועסת? או שהיא צינית? אין לי מושג. אבל מה שכן היא הביכה את קייט ממש כרגע. "כן" אמרתי מגרד את עורפי. "ממזר תחמן. רגע רגע זה כאילו קשר רציני וזה??" שאלה בשיא טיפשותה. "כן" עניתי. "וואי קייט אני גאה בך שהצלחת לאלף את המוטציה" אמבר המשיכה וכולם צחקו מלבדי.

"חשבתי שמספרים לי הכל.." אמרה. "פחדנו" קייט אמרה. "ממי? ממני?? מה אני יעשה לכם? אני אחרונה שיפריד בין זיווג מהשמיים ובין חיוכים של אושר" אמרה. וואו אני אוהב את הבחורה הזאת. עכשיו אני מבין למה היא חברה הכי טובה שלי. "אז את בסדר עם זה?" שאלתי מוודא. אתם יודעים בחורות זה עולם לא מובן בעליל.. "עדיין לא" היא אמרה מתקרבת אלי ומביאה לי כאפה בראש. "אם רק תחשוב להסתיר ממני מערכות יחסים זה יכאב יותר" אמרה. "אבל זה לא כאב" התגרתי בה. "אל תגרום לי להרביץ לך. במיוחד לא כשאני נגד אלימות!" הזהירה. "מזל טוב לכם" היא אמרה וכולם שמחו.

"עכשיו לכו לחדר" אמרה וצחקנו.

"קייט את באה לחדר?" שאלתי את קייט בקול כדי שהבנות ישמעו. "איו לא, זה היה בצחוק.." אמבר התחרטה. "כשזה מגיע למיטה אין צחוקים עם בראד, שכחת?" ג'ייד זרמה איתה וקייט עיוותה את פניה. "סורי על זה" לחשתי לה.

GET OUT OF MY MIND Where stories live. Discover now