החלטתי לעשות לכן מרתון של שלוש פרקים כולל זה! קריאה מהנה!!
~~~~
מבטו של בראד הפך למופתע. ג'ייד הסתכלה עלי לא מאמינה. אבל באמת שמועדון עדיף על בכי. אין לי כבר מספיק נוזלים בגוף מרוב כל הדמעות. "את בטוחה שאת אמרת את זה הרגע??" הוא שאל מוודא. "כן. נמאס לי לשבת בבית ולבכות" אמרתי להם והם הנהנו. "ג'ייד תבואי איתנו בבקשה" ביקשתי ממנה. "אבל מה עם לוקאס?" היא שאלה. היא ולוקאס הפכו לזוג באופן רשמי אחרי הדייט השני שלהם. "תקראי לו גם" אמרתי. "טוב" היא אמרה והתקשרה אליו. תוך כמה דקות כל הבית התחיל להתארגן. סוף סוף הרגשתי שאני לא מוותרת על עצמי.
לבשתי שמלה שחורה וסקסית שמשאירה מקום לדמיון. מבליטה את החלקים המוצלחים בגופי ואת אלה שפחות היא מטשטשת. אני זוכרת שקניתי אותה אבל אף פעם לא יצא לי באמת ללכת איתה. התאפרתי טבעי בפנים רק שבעיניים עשיתי איילינר עבה ואת השיער השארתי רגיל. התבשמתי בבושם, ענדתי שרשרת ונעלתי את נעלי העקב השחורות שלי. "אני מוכנה" אמרתי ולקחתי את התיק שלי. יצאנו מהבית כולנו נוסעים למועדון.
כעבור נסיעה של עשרים דקות בראד החנה את רכבו וכולנו יצאנו מתוכו הולכים לכיוון המועדון. נכנסנו למועדון אחרי בדיקה של תעודות זהות וכדומה. בתוך המועדון התנגנה מוסיקה רועשת וריחו היה ריח זיעה חריפה. אבל זאתי לא הבעיה שלי. באתי ליהנות ושום דבר לא יפריע לי.
נעמדנו מול הבר מתחילים להזמין משקעות. "וודקה חמוציות" ג'ייד ביקשה. אני מקווה שיש לה טעם טוב במשקעות. "גם לי" אמרתי. הברמן מזג לנו את המשקעות ובתמורה לכך שילמנו את הסכום המבוקש.
לגמתי מהמשקע החריף שצרב בגרוני. לאט לאט התחלתי להתרגל לטעם המוזר והזמנתי עוד משקה. כשהרגשתי שאני שפוכה והספיק לי כל המשקעות ניגשתי אל רחבת הריקודים מתחילה לרקוד. לא הרבה זמן עבר ואני מרגישה גוף הנצמד אל גבי ולא משחרר. אנחנו מתחילים לרקוד עד שאני מגיעה אל חזהו של הגבר ומתחפרת בתוכו. הוא מרים את ראשי עם ידו ומקרב את פני אל פניו. אנחנו מתנשקים. אני לא יודעת אם זאת הייתה המטרה שלי כשהגעתי לפה אבל זה בהחלט מהנה. הנשיקה נהפכת לסוערת ותוך שניות אחדות אני מרגישה את לשונו בתוך הפה שלי. מה שהפך את הנשיקה לתשוקתית יותר. הוא מוריד את ידיו לכיוון ישבני תופס בו ולא משחרר. מפה לשם אני מוצאת את עצמי בתוך רכב כשבגדיי מרגישים חסרי כל משמעות. הבחור נותן לי דחיפה קלה ואני מתפרסת על כל המושבים. נוח זה לא. אבל מהנה זה בהחלט מהנה.
"איך קוראים לך?" אני שואלת את הבחור היפה להפליא. "רוצה לחמם את מיתרי הקול אה?" הוא שואל בממזריות ואני משתתקת. "דרק. מהו שמך?" שאל. "אמבר" אמרתי. "מוכנה ללילה שלא תשכחי בחיים?" הוא שאל ואני הנהנתי. זין. בריאן שוכב עם הכלבה שלו ואני אשכב עם החתיך הזה.
YOU ARE READING
GET OUT OF MY MIND
Romanceסיפור חדש שליי מקווה שתאהבו<3 מכיל: *תכנים מיניים* *שפה גסה* *הקריאה היא באחריותכם בלבד* *אין להעתיק!*