פרק 15-

633 44 4
                                    

*קודם כל תודה על 1K קריאות זה ממש לא מובן מאליו טנקיו <3

*הפרק מוקדש לילדת היום הולדת ניצנוש וווהוו (לא נתן לי לתייג -_-) מזל טוב אהובה <3

~סורי על החפירה וקריאה מהנה~
~~~~
הודעה נשמעה מכיוון הטלפון שלי מעירה אותי וגורמת לי להיאנח בקול. אני מותחת את ידי אל כיוון הטלפון שלי. ולבסוף מצליחה לתפוס בו. אני מקישה את סיסמתי ופותחת את ההודעות. הודעה אחת מראיין אני לוחצת על הכתוביות נכנסת לשיחות שלנו. 'אני מצטער על הכל לא יודע מה עבר עלי' היה כתוב אך אני החלטתי לסנן אותו.

"בוקר טוב" בריאן ממלמל אל תוך השינה. "בוקר אור" אני מחזירה לו והוא מצמיד את גופנו ומחכך את רגלו ברגלי."רגע... אני נשארתי לישון פה?" שאלתי כשנפל לי האסימון. "כן והיה כל כך כיף" הוא אמר ואני דחפתי אותו ממני. "מה היה כיף?" שאלתי לא בטוחה בשאלתי. "לעשות אותך" הוא אמר ומהר מאוד פני התחילו להתחמם. "תשתוק פשוט תשתוק" אמרתי קוברת את ראשי בכרית. "אין בעיה שותק" הוא אמר. "קומי ולכי לצחצח שיניים" הוא ציווה עלי. "אתה לא חושב שאתה קצת מגזים?" שאלתי. "במה? בזה שאני רוצה לנשק את האישה שלי והיא עדיין לא צחצחה שיניים?" הוא שאל ואני גלגלתי עיניים. " 'האישה שלי' " חיקיתי אותו. "מאיפה אתה כל כך בטוח?" שאלתי. "מאימא. אימא אמרה לי שלהיות בטוח זה טוב" הוא אמר ואני כבר התייאשתי. קמתי מהמיטה והוא עצר אותי. "לאן את חושבת שאת הולכת?" שאל. "לאן שבאלי. ובמקרה הזה זה לשירותים" אמרתי. "אויש אני אוהב את הבחירות שלך" הוא אמר ופתאום הבנתי למה התכוון. "חרמן. חרמן. קח ממני מרחק לפני שאני אתלונן על הטרדה" אמרתי. "אני לא בטוח שזה מטריד אותך" הוא ענה מתקרב אלי. אך מהר מאוד התרחקתי ממנו והסתובבתי לכיוון השירותים. לצחצח שיניים.

כשסיימתי לצחצח שיניים במברשת חדשה שנפתחה לכבודי ניגשתי למטבח. "רוצה שאני יכין לך משהו?" שאלתי אותו בקול כי הוא היה רחוק. אך אחרי שנייה גופו התחכך בגופי. אז כנראה שהוא לא היה רחוק כל כך כמו שחשבתי. הוא הניח את ראשו בשקע צווארי מסניף את האזור היישר לריאותיו ועל הדרך גורם לתחושת צמרמורת לעבור באזור השעיר לעזאזל הזה.
"לא הספיק לך אתמול?" מלמלתי בציניות זורמת עם מה שהוא התחיל בבוקר. עאלק לעשות אותך. "אף פעם לא יספיק לי ממך" הוא אמר מעלה לי חיוך על הפנים. "את באה לחדר?" הוא שאל בקול צרוד וגברי מידי. "קודם כל אני אשתה ואחרי זה נעשה מה שבאלך" אמרתי והוא שלח לי מבט ערמומי. לא, לא בדיוק על זה חשבתי.. "רוצה שאני אכין לך לשתות משהו?" שאלתי אותו. "אין צורך אני שותה מים" הוא אמר ומזג לעצמו מים מהברז ואני הסתכלתי עליו מזועזעת. "קפה יש בארון למעלה" הוא אמר לא התייחס למבטי אז פשוט גלגלתי עיניים וניסיתי להגיע לארון הגבוה מה שלא כל כך צלח.

"גמדה" בריאן גיחך מתגרה בי. "שתוק" אמרתי לו ממשיכה לקפוץ בניסיון להגיע אל הארון. "אל תגידי שאת לא גמדה" הוא אמר. "זה לא אני גמדה זה פשוט אתה מבקר את אלוהים" עניתי לו (אלוהים גבוה וגם בריאן גבוה ואז הוא כאילו נפגש עם אלוהים (?) חח.. חחח.. אחמ אחמ לא מצחיק) והוא הסתכל עלי מופתע ואני הוצאתי לו לשון. "רוצה שאני יעזור לך?" הוא שאל אך אני התנגדתי. "את תישארי פה שנים על גבי שנים בקצב הזה" הוא אמר וצחק. "לך להזדיין" אמרתי לו מתחילה להתעצבן. "תדברי יפה בבקשה" הוא אמר. "כשלא תעצבן אותי אז תגלה את השפה הגבוהה שבי" אמרתי לו והוא הרים את גבותיו.

GET OUT OF MY MIND Where stories live. Discover now