פרק לכבוד החופש הגדוללל ווהוו
~~~~
אני נחה במיטה שלי מנסה לארגן את כל מחשבותיי והבלגנים שהשארתי אחרי. איך ממשיכים מפה? זאת הייתה אחת מהבעיות שלי. בריאן רוצה אותי וגם ראיין רוצה אותי. השאלה היא את מי אני רוצה? אני חושבת שאני יודעת את מי אני רוצה. אני רוצה את בריאן. הוא עושה לי את זה בכל מובן המילה. רק מבט אחד שלו ואני לא משתלטת על עצמי. אבל לא. הקשר הזה לא יכול להמשיך. אתם בטח תוהים למה. הוא חשפן אני לא יכולה לצאת עם גבר שהולך להימרח על בנות כל יום. אני צריכה את הספייס שלי והכל אבל אני גם צריכה את היחס שלו. שרק לי הוא ייתן ולא לעוד בנות. שהוא יבוא אלי ויהיה שלי. וכשהוא יצא לעבוד אז שלא יצא לעבוד בכוונה של להימרח על בנות אלא בכוונה של לפרנס את עצמו בכבוד ובידיעה שיש לו אישה בבית שמחכה לו בקוצר רוח.
אין ספק שהרגשות שלי אל בריאן חזקים נורא ומתקרבים מאוד למה שהרגשתי עם הבחור הראשון שלי אבל אני לא יכולה להיות איתו. ככל שאני יתאהב בו יותר ככה הנפילה תהייה חזקה יותר. אני צריכה להתרחק ממנו כמה שיותר מהר. קשה זה בהחלט יהיה אבל אני אישה חזקה. אני מקווה שאני באמת יצליח להתרחק. אומנם הבוקר והלילה שהיו לי איתו הם בלתי נשכחים אך מעכשיו עלי להתחיל לשכוח.
ראיין מה אני יעשה איתו? עוד בעיה צצה במוחי אך דפיקת דלת קוטעת את מחשבותיי. "מי זה?" אני שואלת בקול מתוסכל. מעניין למה. "אני יכולה להיכנס?" ג'ייד שואלת. "כן" אני אומרת לה והדלת נפתחת. היא נכנסת לחדרי סוגרת את הדלת ומתיישבת על מיטתי כשהיא לצידי. "מה את הולכת לעשות מפה?" היא שואלת אותי מבינה שאני בבעיה. "אין לי מושג" אני עונה לה באי ידיעה מוחלטת. "את מבינה שהוא חשפן?" אני שואלת אותה ומקימה את עצמי למצב ישיבה ואנחנו נמצאות פנים אל מול פנים. "כן אני מבינה" היא אומרת לי. "את אוהבת אותו?" היא שואלת אותי. "עדיין לא אוהבת אבל יש לי רגשות אליו. רגשות הרבה יותר גדולים מאשר אל ראיין" אני אומרת לה והיא מהנהנת חושבת על מה לומר. "אז תהיי עם בריאן" היא אומרת לי. "אני לא יכולה להיות עם מישהו שלא יהיה שלי במאה אחוז וזה לא כזה קל." אני אומרת לה. "אני חושבת שאת צריכה לחשוב על הכל ואחרי זה להחליט. אף אחד לא מושלם" היא אמרה לי ואני שיננתי את מילותיה במוחי. "מה איתך והבחורצ'יק שגולש?" שאלתי בהתעניינות והיא מיד הסמיקה. "התנשקנו" היא אמרה לי ואני פתחתי את פי מופתעת. "אומיגאאדדד" צרחתי בהתרגשות. כבר מהפעם הראשונה שהיא דיברה עליו ראיתי ניצוצות בעיניה. "וזה התפתח?" שאלתי שוב. "את האמת שהוא הזמין אותי לדייט" היא אמרה. "די את חייבת להראות לי תמונה שלו" אמרתי לה. "אני יראה" היא אמרה. "ומתי הדייט?" שאלתי. "בעוד יומיים" היא ענתה ואני חייכתי שמחה בשבילה.
"טוב אני הולכת לסלון תבואי ונראה סרט" היא אמרה ואני הסתכלתי עליה מחכה שתאמר משהו כי היא שכחה. "ופופקורן אל תדאגי פופקורן" היא אמרה צוחקת ואני איתה.
"בחרת סרט?" היא שאלה בדרכה לסלון. "כן סרט קומדיה" אמרתי. והיא הנהנה. לפחות לא אימה. "די אני מתה" ג'ייד אמרה כשהיא צוחקת בקול. "הם פשוט דפוקים" אמרתי צוחקת גם. אין כמו סרטי קומדיה בהחלט יכולים להשכיח ממך את כל הבעיות. "דפקו בדלת" ג'ייד אמרה לי ברמיזה. "כשאת הולכת לבדוק מי זה תביאי לי על הדרך כוס מים" אמרתי לה והחנקתי צחוק. "כלבה" היא אמרה לי. "כלבה כלבה לפחות לא פרייארית כמוך" אמרתי מוציאה לשון והיא שלחה לעברי מבט שנאה שבקרוב התחלף במבט של אני לא יכולה בלעדייך. "זה בשבילך" היא צעקה לי מהדלת. "אני לא יכולה עכשיו" החזרתי. אם כבר סרט אז עד הסוף. "נו בואי" היא אמרה ואני גלגלתי עיניים קמה מהספה והולכת לעבר הדלת כשאני לבושה בפיג'מה קצרה וגולגול שלא מחמיא בשיט.
"כן מי זה?" אני אומרת כאשר אני ממש קרובה לדלת. אני מסתכלת אל מעבר הדלת ובריאן נמצא שם. הולי שיט אני לא מאופרת ואני דומה לתחת. "היי" אני אומרת בחיוך מקווה שהוא מכפר על המראה. פאק אבל חיוך לא מחמיא לי. "היי" הוא אומר ואני נמסה. הוא סך הכל אמר 'היי' תנשמי. "מה אתה עושה פה?" אני שואלת. "סתם רציתי לראות אותך" הוא אמר והבטן של התחילה לכאוב מעט. "וזהו?" שאלתי. "לא וגם להביא לך נשיקה" הוא אמר ונישק אותי. "הכי יבש שלך" אמרתי לו מחזירה לו על הפעם הקודמת. הוא הסתכל עלי מרים גבה ולבסוף נישק אותי נשיקה סוערת. למה הוא כל כך מושלם? העצמות לחיים שלו זה פשוט וואו. די קשה לי. הוא קירב אותי אליו בזמן הנשיקה וחיוך התפשט על פני. אוקיי אני חסרת שליטה כרגע. כאשר באתי להתנתק הוא החליט לשלוט כרגיל ולא הסכים לשחרר ממני. המשכנו להתנשק כאשר גופנו קרובים נורא אחד לשנייה. "אחמ, אחמ" ג'ייד כחכחה. התנתקנו מהנשיקה מסתכלים עליה. ועל זה נאמר פאדיחה. אך מבטו של בריאן היה שונה נורא משלי והוא פשוט חייך אליה ללא שום סימן של 'אני מובך' על הפנים. אוקיי הוא בהחלט גבר. "סליחה על ההפרעה פשוט אני רוצה את חברה שלי בחזרה" היא אמרה ואני צחקתי. "בסדר לא יפריע לך אם אני אקח אותה לאיזה שעה ואז היא תהייה שלך עד לפעם הבאה נכון?" הוא שאל למרות שהטון שלו לא היה נשמע בכלל כאילו הוא שואל. "בב..סדר" ג'ייד אמרה בגמגום. ממתי ג'ייד מגמגמת?? "לא בסדר, תראה איך אני נראת" לא התייחסתי לגמגום שלה עליו נדבר שתינו אחר כך. "תני לי שנייה לבדוק" הוא אמר ולקח צעד אחורה מביט בכל חלק בגופי. הצטמקתי קצת מהמבוכה כשהוא בחן אותי. הוא משך את שפתיו מגרה אותי לחלוטין. הוא הסתכל עלי רואה את מה שהוא גורם לי וממשיך לעשות את זה בכוונה. וכמובן שבכל המחזה הזה ג'ייד צופה כן? פאק נכון ג'ייד מולנו. אני מסתכלת עליה והיא מסתכלת עלי לא מבינה. "את יכולה ללכת" אני אומרת לה את מה שרצתה לשמוע. אחרי שהיא הולכת בריאן מושך אותי בידיו מחוץ לדלת כאשר אני לבושה בפיג'מה. הוא מדביק אותי לקיר ומסתער עלי בנשיקות. "אנחנו במסדרון בריאן, תשתלט על עצמך" אני אומרת לו והוא נאנח לאמירתי עוצר את עצמו ללא כל רצון. "את סקסית" הוא אומר לי. "שלא נדבר עלייך" אני אומרת. הערה חסרת טקט מספר 1. "למה לא?" הוא שואל מעוניין במחשבתי עליו. "את זה נשמור לאחר כך" אני אומרת וקורצת לעברו. והוא מושך את שפתו התחתונה. "תפסיק לעשות את זה" אני אומרת לו כאשר אני מתחילה להישמע מגורה. "לא רוצה" הוא אומר ואני מסתכלת עליו. "תפסיק" אני אומרת לו כאשר הוא ממשיך. "למה מה תעשי לי?" הוא שואל בכוונה לעצבן אותי. "אוי כל כך הרבה" אני אומרת לו והוא מבין את כיוון מחשבתי. "אני סבבה עם זה" הוא אומר וממשיך למשוך את שפתו התחתונה.
~~~~
YOU ARE READING
GET OUT OF MY MIND
Romanceסיפור חדש שליי מקווה שתאהבו<3 מכיל: *תכנים מיניים* *שפה גסה* *הקריאה היא באחריותכם בלבד* *אין להעתיק!*