והווו הגעתן למטרה אז הנה עוד פרקקק!!!
*מטרה 11 בבקשה תצליחו לא לאכזב אתן הצלחתן להגיע ל12 אז 11 זה כלום בשבילכןן!!*
~~~~
"א-אמבר?" זאק שאל אותי. הייתה בנינו שתיקה. בחיים לא חשבתי שהמאמן שלי לריקוד הצטרף לרקוד איתי. זאת הייתה שתיקה מוזרה..
"מה את עושה פה?" זאק שאל ברוך. "הייתי צריכה קצת להשתחרר" עניתי בכנות. "הריקוד שלך ממש טוב.." הוא החמיא לי. "תודה" אמרתי לו והקרצתי חיוך מהכוחות שנשארו לי. אני יודעת שהרבה יחשבו שהייתי אמורה לקפוץ מאושר על זה שהוא החמיא לי אבל זה הריקוד שלי ולריקודים שלי אני לא מחפשת ביקורות. "תרצי לספר לי מה גרם לך להשתחרר בצורה כזאת?" זאק המשיך לשאול. "יש לי חבר שנותן לי הכל.. הוא ממש חמוד אבל אני לא אוהבת אותו. ויש עוד בחור שהכרתי אבל העבודה שלו לא יכולה לאפשר לי לקיים איתו קשר רומנטי במיוחד לא לאור העובדה שהוא אוהב נורא לשחק בבנות ולהחליף אותם כמו זוגות גרביים, אבל אותו לשם שינוי אני אוהבת.." ניסיתי לספר. אני פשוט בשוק שסיפרתי למאמן שלי לריקוד את התסבוכות שלי. אבל כנראה הרגשות חזקים מהמעשים והייתי חייבת מישהו לשתף אותו. מישהו שלא יודע מי הם הבחורים האלה. גורם חיצוני.
"אין כל כך הרבה מה להגיד חוץ מדבר אחד.." הוא התחיל לומר והפנתי אליו את מבטי מסמנת לו שימשיך את דבריו. "תלכי עם הרגשות שלך" חייכתי. "אם תדע במה הוא עובד אני בטוחה שהמשפט הזה היה מקבל כמה ליתושים" אמרתי מגחכת קצת. "במה הוא עובד?" זאק שאל כצפוי. "הוא חשפן" עניתי נושכת את שפתיי. "אני בטוח שהוא ינסה לשנות את זה אם תגידי לו" זאק אמר ואני הסתכלתי עליו מהנהנת אני לא ימשיך לחפור לו על החיים שלי. "טוב עכשיו בואי נצא מפה.." הוא אמר ואני קמתי מהרצפה שהספקנו להתיישב עליה לוקחת את דברי ומפנה את הסטודיו. "ביי" אמרתי לזאק והסתובבתי לכיוון המכונית שלי נכנסת לתוכה ומתחילה לנסוע. לאן נוסעים? אני חושבת שלראיין יש לי כמה דברים לסדר איתו.
נכנסתי לדירה של ראיין בלי לדפוק על הדלת. "שלום" אמרתי. "היי" ראיין אמר לי מחייך. "כמה חיוביות" מלמלתי. "קבענו?" ראיין שאל ושיחק באצבעותיו. אוקיי.... "הכל בסדר? אתה נראה קצת לחוץ" אמרתי. "ממה יש לי להיות לחוץ" מלמל. "טוב אני צריכה לדבר איתך" אמרתי קצת לחוצה. "מה עשיתי?" שאל חושש. "אתה לא עשית כלום פשוט אני צריכה להגיד לך משהו אבל זה יקרה מיד אחרי שאני אלך לשירותים" אמרתי. מה? כשאני לחוצה אז יש לי פיפי.. "לא!" ראיין צעק כשבאתי לפתוח את הדלת. "תגיד הכל בסדר אני סך הכל רוצה לעשות פיפי" אני לא מאמינה שאשכרה אמרתי לו את זה. "טוב אז למה שלא תעשי פיפי בבית שלך?" זה רק אני או שראיין מנסה למנוע ממני להיכנס לו לשירותים? פתחתי את הדלת של השירותים נכנסת לבפנים. "אעאע" נבהלתי. "ראיין אתה חתיכת בן זונה" צעקתי בקול. "אני מצטער בבקשה תתני לי להסביר" הוא אמר. "אני לא רוצה שום הסברים אתה פשוט נצלן, בוגד ושקרן ושלא תעיז להתקרב אלי יותר חתיכת מטומטם" צעקתי בכל הכוח. "אני מתחנן בפנייך תני לי להסביר" הוא התחנן. "אני מתחננת בפנייך עזוב אותי בשקט" החזרתי. העצבים פשוט בערו בי. אם הוא חושב שהוא יכול לשחק בי אז אני הולכת להראות לו מי שולטת. "באתי להגיד לך שאני לא אוהבת אותך יותר ושזה נגמר בנינו!" התכתי בפניו את הכל בבת אחת ויצאתי לו מהדירה טורקת את הדלת. מה שבטוח לדירה הזאת אני לא הולכת לחזור. כלב. אני שונאת אותו!
YOU ARE READING
GET OUT OF MY MIND
Romanceסיפור חדש שליי מקווה שתאהבו<3 מכיל: *תכנים מיניים* *שפה גסה* *הקריאה היא באחריותכם בלבד* *אין להעתיק!*