שיהיה לכולם שבוע טוב וקריאה מהנה!! אל תשכחו להגיב לי מה דעתכן זה נותן לי מטויבציה לעלות פרקים בתדירות יותר גבוהה! <3
~~~~
"אני צריכה ללכת" אמרתי שוברת את השתיקה. קיבלתי הודעה מג'ייד ומבראד שלא הפסיקו לשאול אותי מה קרה? איפה אני? ומתי אני מתכוונת לחזור? אז בלית ברירה אני נאלצת להקים את עצמי ולהיפרד מבריאן. "מה למה??" הוא שאל בקול נואש. "אתה יודע יש לי חברה וחבר שמחכים לי" אמרתי והוא הביט בי לא מבין. "מה זאת אומרת חבר?" הוא שאל ברכושניות. "חבר הכי טוב דביל" אמרתי והוא נרגע. "זה שהיית אמור לעשות לו מופע חושפנות" אמרתי פותחת נושא חדש. "טוב בקשר לזה.." הוא התחיל להגיד באי נעימות. "אני לא עושה מופע חשפנות לגברים בכל זאת אני גבר" הוא אמר. "חברים שלך עשו ואתה לא?" שאלתי. "אני לא יעשה מופע חשפנות לגבר שנמשך לבנות ובכללי לגבר" הוא אמר ואני הנהנתי. "אה ובריאן. את הקשר הזה לא נוכל להמשיך" אמרתי לו והוא לא הבין כלום. "מה זאת אומרת?" הוא שאל נשמע מאוכזב וכועס בו זמנית. "אתה חשפן! אתה הולך להימרח על בנות בזמן שאני יחכה לך בבית ואז אתה תחזור מהמופע חשפנות שלך עם ריח של בנות ותתחיל להימרח גם עלי" אמרתי. "אבל זאת העבודה שלי, כמו שאת רקדנית מה את לא תצטרכי לרקוד יחד עם גבר שזה אומר שהוא יגע בך" הוא אמר ברכושנות. "אני כן" אמרתי מתוודה. "יפה אז גם אני" הוא אמר ואני השפלתי את מבטי מבינה שהוא צודק. "טוב אנחנו נדבר על זה בפעם אחרת" אמרתי ופסעתי לכיוון דלת היציאה. "הפ הפ, הפ" הוא אמר עוצר אותי. הסתובבתי אליו מסתכלת עליו בשאלה. "מה יש?" שאלתי. הוא סימן עם אצבעו על שפתיו. "אם אתה כל כך רוצה נשיקה, אז תקבל נשיקה" מלמלתי והתקדמתי לעברו נושקת לו יבשה. "את הכי יבשה שלי" הוא אמר ואני הבטתי בו מרימה גבה. עכשיו נראה לו מה זה הכי יבשה שלי. נישקתי אותו שוב רק הפעם נשיקה רטובה עם לשון וכל העניינים מסביב. "יבשה בתחת שלך" מלמלתי ויצאתי מביתו משאירה אותו מופתע ופעור פה.
----
"שלום" אמרתי שהגעתי הביתה ובשנייה אחת עוד לפני שהספקתי למצמץ בראד וג'ייד קפצו עלי עם מלא שאלות. "איפה היית?", "מה עשית?" , "אל תעשי את זה יותר", "חשבנו שברחת", "עוד שנייה הזמנו משטרה" הם שאלו.
"וואו אנשים גיב מי סומ ספייס" אמרתי ונכנסתי לחדרי במהירות. "איפה היית?" ג'ייד נכנסה לחדרי. "במועדון" אמרתי וג'ייד גלגלה עיניים. "נו.." היא דחקה בי. "אצל בריאן" אמרתי. "זה שהיה אצלנו והחזיר אותך הביתה מהדייט הנוראי שהיה לך עם ראיין?" היא שאלה מוודא. "כן" עניתי והיא פתחה את עיניה. "וואט דה?" היא שאלה. "איך הגעת אליו מראיין?" המשיכה לשאול מתעניינת. "הלכתי לראיין לספר לו שהתקבלתי והדפוק הזה נפרד ממני" אמרתי והיא הנהנה מחכה להמשך. "ואז הרגשתי שאני חייבת ללכת לבריאן ולדבר איתו, וזה בדיוק מה שעשיתי" סיימתי לספר. "ואת רוצה להגיד לי שרק ישבתם ודיברתם?" היא שאלה מנסה לחתור לעוד פרטים. "כ-כן.." אמרתי מהורהרת. "לא הגעתם ל.." היא התחיל להגיד ואני צחקתי. "אממ" מלמלתי מה אני צריכה לעשות עכשיו. "בראד בוא" היא קראה לו והוא נכנס לחדר. יודעת איך להביך אותי זאתי. "מה יש?" הוא שאל. "יש פה מישהי שמסתבר שהיה לה לילה מהסרטים עם חשפן חתיך אש" היא אמרה ובראד הסתכל עלי במהירות. אוקיי כל המבטים עלי. "גם בסרטים ובחלומות הכי טובים שלך לא תמצאי לילה מושלם כמו שהיה לי" מלמלתי את מחשבתי ואחרי שהבנתי שגם אמרתי את מה שחשבתי וגם הם שמעו את זה כיסיתי את פי עם ידיי. "פאקינג שיט" המשכתי למלמל מחשבות. "הופהה" בראד אמר קורץ לי. "שתוק" אמרתי מהמבוכה. "מה זאת אומרת?" ג'ייד שאלה מוודאת שהיא שמעה טוב. "תלכי עם החלומות הכי פרועים שלך הכי רחוק שרק אפשר ולא תחלמי על לילה כזה" אמרתי והם עמדו מולי עם פה פעור. "את רוצה להגיד לי שהלכת לראיין הוא נפרד ממך ואז הלך לבריאן ופאקינג שכבתם כל הלילה??" היא שאלה מנערת את ראשה מקווה ששמעה טוב. "לא שכבנו!" אמרתי בהלם. ממתי אני ככה נשפכת לרגליו של גבר? "מה אמרת?" בראד שאל הפעם. "שלא שכבנו. למה בכל לילה צריך לשכב? אפשר גם לדבר" אמרתי להם. "תראי בכללי זה אפשרי אבל כשאת ליד אחד כמו בריאן אני מופתעת שהצלחת להשתלט על עצמך" ג'ייד אמרה. נאנחתי. אולי זאת הייתה טעות לסרב לשכב עם בריאן. "אמבר שלנו מתחילה להתייאש מסקס.. ניראלי שאת צריכה אקמול" בראד אמר. "ואת זה מי אמר..? בראד הידוע כחרמן מקצועי" אמרתי. "יפה לדעת שעליתי בדרגה. מחרמן רגיל לחרמן מקצועי" בראד אמר ואני חייכתי חיוך עקום. מה שעושה לך טוב בראד. "תבקשי ממנו שיכיר לי את אחד מהחברים החתיכים שלו" ג'ייד אמרה לפתע מתחילה עם השידוכים שלה. "לא את כל כך לא מתחילה עם זה" אמרתי. "נו תבקשי אל תהיי חרא" היא אמרה. "נראה" אמרתי לה מודעת לזה שאני כל כך לא הולכת לנסות לדבר איתו על זה. מאמי את חיה בסרט.
דפיקה נשמעה בדלת. ניגשתי אל הדלת פותחת אותה ורואה את הבן אדם השנוא עלי מכל כרגע. "מה אתה רוצה?" שאלתי בקול קר. אפילו קר מידי. "שנחזור" אמר. "לא יקרה" עניתי. "למה?" הוא שאל דוחף את האף. "את האף שלך תדחוף למקום אחר" אמרתי. "ומה עם אני עשה את זה?" הוא שאל ואני הסתכלתי אליו כאל משוגע. "תעשה מה?" שאלתי. הוא התקרב אלי ועוד לפני שהבנתי מה קורה הוא נישק אותי. "במחשבה שנייה ג'ייד אולי אני יצא בעוד כמה דקות" שמעתי את בראד אומר לג'ייד ברגע שצפה בנשיקה שלי ושל ראיין. למה אני לא עוצרת את הנשיקה המזורגגת הזאת. אמבר להתעשת, תתעשתי על עצמך מהר ועכשיו! התנתקתי ממנו רואה אותו מחייך. "בן זונה" מלמלתי והמטומטם לא שמע. לא שהוא היה צריך לשמוע. "אני לא רוצה שום קשר איתך" אמרתי לו. "לפני שנייה זה היה נראה כאילו ממש רצית" הוא אמר. "זה היה לפני שנייה. השנייה עברה ועכשיו התחרטתי" אמרתי והוא שתק. "ואתה יודע מה?" שאלתי אותו שאלה רטורית. "מה?" שאל. "השנייה אני ממש לא רוצה" אמרתי וטרקתי לו את הדלת בפרצוף.
"עכשיו אני חושב שאני יכול לצאת" בראד אמר וצעד לכיוון הדלת. "אתה חושב לא נכון" אמרתי לו ועצרתי אותו בעזרת ידי. "תחכה כמה דקות שהטמבל ילך" אמרתי לו והוא הנהן מבין. סוף סוף קצת אינטליגנטים במקום הזה.
"אתה יכול לצאת" אמרתי לו אחרי שהוא עמד מול הדלת במשך למעלה מעשר דקות מחכה לאישור שלי. "תודה לאל" הוא אמר ופתח את הדלת. כמו אסיר שמשתחרר מהכלא.
"ראיין נישק אותך הרגע או שדמיינתי?" ג'ייד שאלה. מסתבר שגם היא ראתה את המהלך המתוחכם של ראיין. "שאלה טובה. טובה מאוד אפילו" אמרתי לה. "ברגע שאני אדע את התשובה אליה אני אגיד לך" אמרתי קמה מהספה והולכת לחדרי משאירה את ג'ייד מבולבלת.
~~~~
מחכה לתגובות שלכם אל תיבשו אותי זה יהיה נורא מביך!!
YOU ARE READING
GET OUT OF MY MIND
Romanceסיפור חדש שליי מקווה שתאהבו<3 מכיל: *תכנים מיניים* *שפה גסה* *הקריאה היא באחריותכם בלבד* *אין להעתיק!*