מקדישה את הפרק לקוראת נאמנה אוהבת אותך מלא וסתם באלי להקדיש לך כי מגיע לך!! pringlesqueen
*מטרה 11 סומכת עליכם שתעברו את זה מהרר*
~~~~
בוקר. אני פוקחת את עיניי מנסה להתרגל אל קרני השמש החודרות לחדרי. אני מתמתחת קצת ומסתובבת לחבק את השמיכה שלי. רגע, רגע, רגע זאת לא השמיכה שלי. אני פוקחת את עיניי ביותר בירור מנסה לראות מה זה או יותר נכון מי זה.. "ליילה?!" אני חצי צועקת מהבהלה חצי לוחשת מנסה לא להעיר את הבית. מה היא עושה פה..? אני מנסה להיזכר באירועי אמש אך שום דבר לא עולה במוחי. ליילה מסתובבת אלי פוקחת את עיניה ומביטה בי בבהלה. "מה אני עושה פה?" היא שואלת בלחץ. "זה בדיוק מה שאני שואלת את עצמי..." אמרתי. "איפה קייט?" ליילה שאלה והרמתי את מבטי אליה. "שיט" היא הסתכלה עלי מוזר.
קמנו מהמיטה יוצאות מהחדר שלי לעבר הסלון ומתחילות לחפש את קייט. "זה בירה.." התחלתי לומר. "וזה וודקה" המשכתי. "ולפי מה שאני יודעת זה לא רומז על דברים טובים" ליילה אמרה. "אנחנו השתכרנו" מלמלתי במבוכה. עד שבאות אלי חברות. עד שאני מכירה בנות שאין להן בעיה להתחבר אלי אנחנו משתכרות ומאבדות את אחת מהחברות. "טוב אני אלך להעיר את ג'ייד ובראד" הודעתי לליילה. "אני יבוא איתך" היא אמרה ובאה אחרי. פתחתי לג'ייד את הדלת של החדר רואה אותה ישנה. "ג'ייד" ניסתי להעיר אותה בעדינות. "תני לי לישון" היא נאנחה. "את יודעת איפה קייט?" שאלתי בתסכול. "לא" היא מלמלה וחזרה לישון.
"בואי לחדר של בראד" אמרתי לה והיא עקבה אחרי. פתחתי את דלת חדרו של בראד מנסה לפצות את פי מה שלא צלח. "הולי מולי" מלמלתי וסגרתי במהירות את החדר. "מה יש?" ליילה שאלה בהתעניינות. "בעיות, והרבה כאלה.." אמרתי המומה. "את מוכנה לפרט קצת יותר?" המשיכה לשאול. "בואי נגיד שמצאנו את קייט" אמרתי ועיניה של ליילה נפתחו בפליאה. "תגידי.." התחלתי לשאול את ליילה חוששת מתגובתה. "ממ?" הפנתה אלי את תשומת ליבה. "אממ.. ק-קייט היא... בת-בתולה?" שאלתי מגרדת את עורפי. ליילה הסתכלה אלי מובכת. "את רוצה להגיד לי שהם התרבו בלילה?" שאלה. "תשמעי זה בראד אז אין לי כל כך מה לצפות ממנו" אמרתי. "קייט לא בתולה" ליילה אמרה ואנחת הקלה השתחררה מפי. "טוב חייבים איכשהו להפריד ביניהם" אמרתי לבסוף. "אבל איך? אם היא עירומה..? או עזבי אם הוא עירום" ליילה שאלה ופני התכווצו לאור דבריה. "את קייט אני יכולה לסבול אבל בראד אני מקווה שהוא החזיר את הבגדים" אמרתי. "גם אני יכולה לסבול את קייט" היא אמרה. "אז אנחנו לוקחות סיכון? מלבישות אותה ומרימות אותה לחדר שלי?" שאלתי וליילה הנהנה. אני כל כך לא מאמינה שאני עושה את זה.
נכנסנו לחדרו של בראד משתדלות לשמור על השקט. כיווצתי את עייני בחוזקה שעמדנו להרים את השמיכה מגופה של קייט. בחיים לא חשבתי שאני יעשה את זה. אבל זה רק בשבילה ואני כל כך מקווה שהיא גם השתכרה ושהם לא יזכרו כלום. פשטנו את השמיכה מגופה והיא הייתה בהלבשה תחתונה. המבטים שהתחלפו ביני לבין ליילה היו מבטים נורא מוזרים. אתם רוצים להגיד לי שהוא החזיר לה את ההלבשה התחתונה אחרי זה? או שהם בכלל לא שכבו. אני אישית מקווה שלא. הרמנו את קייט הולכות על קצות האצבעות ומשתדלות שהיא לא תתעורר או תזוז. ולבסוף הנחנו אותה על המיטה. "הבגדים שלה.." מלמלתי והלכתי לחדרו של בראד מחפשת את בגדיה אחרי שמצאתי אותם יצאתי כמה שיותר מהר מהחדר שלו ונכנסתי לחדרי. אם להרים אותה היה קשה אז מה נעשה עכשיו? "טוב אני ילביש אותה" ליילה אמרה. "את בטוחה שאת לא צריכה עזרה?" שאלתי כמה שיותר בשקט. "כן" היא אמרה. "טוב אני בינתיים יכין לנו נס כמה סוכר?" שאלתי. "כפית סוכר" היא אמרה וחייכה לעברי. "ובאמבטיה את יכולה לצחצח שיניים יש מברשות ספייר" אמרתי. היא הנהנה ויצאתי מהחדר.
-----------------------
"בוקר טוב" בראד יצא מחדרו מתמתח. אני וליילה הסתכלנו אחת על השנייה מובכות. "אתן לא בקטע של להחזיר לי גם מילה טובה?" הוא שאל. "בוקר אור" אמרתי בלית ברירה. בראד הלך לצחצח שיניים ובינתיים אני וליילה המשכנו לדבר. "את רוצה להגיד לי שהוא באמת לא זוכר כלום?" שאלתי אותה. "הוא שתה אלכוהול ואלכוהול מחסיר כמה פרטים מליל אמש. כנראה שכמה מהפרטים זה ההתאחדות שלו ושל קייט" ליילה אמרה לי. היום הזה הולך להיות כל כך מפדח..
נקודת המבט של בראד:
אני פוקח את עיניי לעוד יום של עבודה. כאב ראש תוקף את ראשי אך אני לא מוותר ומנסה לקום מהמיטה מבלי לתת לסחרחורת להשתלט עלי. "בוקר טוב" אני אומר לאמבר ול-ליילה אני חושב שקוראים לה. הן מחליפות ביניהן מבטים מביכים שאני לא מצליח להסיק מהם כלום. "אתן לא בקטע של להחזיר לי גם מילה טובה?" שאלתי בכדי להפיג את השקט המוזר שהתפשט בחלל הבית. "בוקר אור" אמבר אומרת לי ומחפשת כל נקודה להסתכל עליה חוץ ממני. מה קורה פה.
אני נכנס לאמבטיה מביט במראה כמו שאני בדרך כלל נוהג לעשות ולבסוף אני מתחיל לצחצח את השיניים. פלאשבקים קצרים מתעופפים במוחי אך נקטעים בנקודת המתח. "אוץ" אני ממלמל כאשר אני מאמץ מידי את מוחי הגורם לכאב. זה לא יכול להיות. ישבנו אני אמבר, ג'ייד ושתי החברות שלה והתחלנו לשתות. אוקיי. אז למה הן מתנהגות כל כך מוזר? מה עשיתי..
אני יוצא מהאמבטיה ונכנס לחדרי. "מה נלבש היום?" אני מדבר לעצמי בלחש. די לשחק אותה גם אתם עושים את זה... אני לוקח מהארון את התלבושת הנבחרת של היום וזורק אותה על המיטה. פתאום אני חש בקשיי הליכה. העולם מסתובב ואני מרגיש כבד. יש מצב שאני עדיין תחת השפעה של אלכוהול? אין מצב.. אני גורר את רגלי מכיוון שהליכה מתבררת כלא רעיון טוב. פתאום אני חש במשהו לח הנדבק לבוהן ברגלי. "איכס" אני אומר ומפנה את ראשי כלפי מטה. "קונדום?!" וואטדהפאק? אני שכבתי עם מישהי. אני לא מאמין. הבטחתי לאמבר שאני לא מתעסק עם חברות שלה. רגע, רגע מי אמר שאלו חייבות להיות חברות שלה?? לא בבקשה לא אלוהים. איו עד כמה מגעיל אני יכול להיות. לשכב עם אמבר או ג'ייד אבוי לי. למרות שלא ממש אכפת לי לדמיין אותן עם בגדי ים ומאכילות אותי בענבים. אוח זה יכול להיות כזה סקסי. לא זה לא! בראד מה עובר עליך. להשתלט בבקשה על היצרים רק אתמול שכבת עם מישהי. כבוד של אישה לפני רצון של גבר.
~~~~
קייט בבקשה אל תהרגי אותיי (הנערה שהקדשתי לה את הפרק) הכל יהיה יותר טוב. אני מקווה..
מה אתן אומרות שיקרה?
תגידו הייתן רוצות שאני יעלה תמונות של איך הדמויות נראות?
YOU ARE READING
GET OUT OF MY MIND
Romanceסיפור חדש שליי מקווה שתאהבו<3 מכיל: *תכנים מיניים* *שפה גסה* *הקריאה היא באחריותכם בלבד* *אין להעתיק!*