פרק 11-

696 44 4
                                    

קריאה מהנה<3

~~~~


"לא ייבשת אותי בכלל" ג'ייד אמרה לי. "מה אני אעשה הם רצו לדעת כמה דברים" תירצתי לה את השטות הראשונה שעלתה לי לראש. "אבל איך אם אני הראתי להם?" היא שאלה לא משחררת. נו בחייאת ג'ייד למה להיות כזאת חשדנית כל הזמן? "נכון החתיך הזה שסיפרתי לך עליו?" שאלתי אותה. "איזה? זה שראית אותו עם מישהי דרך החלון?" היא שאלה מוודא שהיא מבינה נכון. "כן זה" אמרתי לה. "נו מה איתו?" שאלה לא מייחסת לו הרבה חשיבות. "אז זהו.. שהוא אחד מהחשפנים שאצלנו בבית" אמרתי לה והיא פקחה את עיניה. "וואט?" היא שאלה. "מה ששמעת" אמרתי. "איזה מהם?" המשיכה לשאול. "בריאן" אמרתי. "התאהבת בחשפן" אמרה והתחילה לצחוק. "אחד לא התאהבתי בו, שתיים הוא חתיך, שלוש אני עם ראיין כרגע וארבע תירגעי ומהר" אמרתי לה והיא שתקה.

"טוב הגענו" היא אמרה לי ואני יצאתי מדלת המכונית לוקחת את התיק הקטן שהבאתי וכך גם היא. ניגשנו למזכירות שואלות איזה מספר החדר שלנו. "חדר מספר 775" אמרה המזכירה ואנחנו אמרנו לה תודה והלכנו לכיוון חדרנו. אחרי דקה של חיפושים מצאנו את החדר ופתחנו אותו בעזרת מפתח. חדר רגיל לא בומבסטי מידי אפשר לומר התגלה מולנו. "רוצה לשתות משהו?" ג'ייד שאלה אותי. "לא תודה" אמרתי והדלקתי את הטלוויזיה שהייתה בחדר. "בואי יש סרט" קראתי לה והיא באה עם קערת פופקורן שאני מנחשת שהביאה אותו מהבית. צפינו בסרט שהיה נחמד לא יותר מזה.

"טוב אני חושבת שאני אלך לישון" אמרתי לג'ייד. "כן גם אני" היא אמרה והלכנו לחדר. אחרי שהתמקמנו עצמתי את עיניי וג'ייד אמרה. "רואה לפעמים שווה להקשיב לתוכניות שלי" הנהנתי לדבריה. "אני רק מחכה לראות במצלמה מה עובר עליהם עכשיו" אמרתי ושתינו התחלנו להתפקע מצחוק והפעם בקול. "לילה טוב" אמרתי לה אחרי כמה דקות של פטפוטים בנינו. "לילה טוב" היא החזירה והלכנו לישון.

צלצול טלפון נשמע. פקחתי את עיניי והסתכלתי בשעון השעה שתיים וחצי בלילה מי מתקשר בשעה כזאת? "מי זה?" ג'ייד לחשה בעייפות. פתחתי את הטלפון שלי וזה היה.. "בראד" אמרתי וצחוק נפלט מפיה של ג'ייד. "הוא בטח חזר עכשיו וקרה מה שקרה" היא אמרה ושתינו צחקנו. "טוב תחזרי אליו" היא אמרה לי ואני הנהנתי וחייגתי אליו בחזרה. שמתי את השיחה ברמקול כדי שגם ג'ייד תוכל לשמוע. "מה לעזאזל עשיתן?!" בראד צעק בקו הטלפון. "מה לא נהנת?" ג'ייד שאלה. "אם הייתי הומו אולי הייתי נהנה" הוא אמר. "אמרתי לך שתצטער על זה שאתה לא הומו" היא אמרה ואז אני והיא צחקנו. "זה ממש לא מצחיק מה אתן דפוקות?" הוא שאל אותנו. "אולי כן ואולי לא" ג'ייד אמרה מצחיקה אותי. "אני בא לפה עם שתי בנות שוות אש ואני רואה שתי בנים שמתגלים כחשפנים מתפשטים מולי. יש לי טראומה בגללכן לכל החיים!" הוא אמר עצבני. "גם לנו יש טראומה מהבנות שלך" החזרתי. "אתן לא ראיתן אותן מתפשטות" הוא קבע. "וטוב שכך" אמרתי וג'ייד צחקה.
"טוב לילה טוב לך" ג'ייד אמרה לו. "איפה אתן?" הוא שאל. "בארץ לעולם לא" ג'ייד ענתה ואני צחקתי. "נו ברצינות איפה אתן?" הוא שאל לחוץ. "אני הייתי רצינית" ג'ייד אמרה. "טוב לילה טוב" אמרתי לו וניתקתי את השיחה ובשנייה שהקו התנתק התפקענו מצחוק. אחרי כמה שניות שחזרתי על כל השיחה בראשי נזכרתי. "תגידי זה רק אני שמעתי שהוא אמר שאלו שתי בנים שהיו שם ואת הזמנת שלושה" אמרתי לה. "וואי נכון" היא אמרה. "אנחנו שילמנו על שלושה" היא אמרה בעצבים. "אם זה החבר שלך אני הורגת אותו" היא אמרה לי. "הוא לא חבר שלי חבר שלי זה ראיין!" אמרתי לה עצבנית. "מה שתגידי" היא אמרה והלכה לישון וכך גם אני.

~~~~~~~~

"בוקר אור" ג'ייד אמרה לי בעודה מעירה אותי. "באלי להישאר פה" אמרתי לה והיא הנהנה מאשרת את דבריי. "אבל מה לעשות יש לנו בחור במחזור לחזור אליו" היא אמרה לי ואני התחלתי לצחוק. "זה היה טוב!" אמרתי לה והיא צחקה וכך גם אני.

"טוב בואי נצא" אמרתי לג'ייד ויצאנו מהחדר ואחר כך גם מהבית מלון. נכנסתי למכונית חוגרת את עצמי וכך גם ג'ייד. התחלתי לנסוע חזרה הביתה. "אנחנו צריכות להתכונן למה שהולך להיות כשנחזור" אמרתי לג'ייד. "אל תדאגי הוא לא יעיז לעצבן אותנו יותר" היא אמרה ואני צחקתי. כמה אפשר לצחוק? מסתבר שללא הפסקה.

"שלום" אני וג'ייד קראנו באושר כאשר נכנסנו הביתה. "לכו לעזאזל הרסתן לי לילה מהסרטים" בראד אמר עצבני. "אז לך לראות סרט" אמרתי לו והוא הרצין את מבטו. "טוב מה יש תשתחרר במילא מחר אתה תביא עוד ארבע בנות" ג'ייד אמרה לו. "יש מצב" הוא אמר ונתן חיוך. "הופה יש חיוך אמבר יש חיוך" ג'ייד אמרה ובראד קרץ לה וצחקנו. "הצלחת להירדם?" שאלתי את בראד. "איזה התעוררתי כל רבע שעה עלו לי תמונות שלהם לראש" הוא אמר ואני וג'ייד צחקנו. "מה כל כך מצחיק בזה חבר שלכן סבל" הוא אמר. "נו גם אנחנו סבלנו באותו הלילה" אמרתי לו וג'ייד הנהנה. "טוב אנחנו שווים עכשיו" הוא אמר וכולנו הסכמנו. "עכשיו תספרו לי איפה הייתן מתי שאני סבלתי" הוא אמר. "היינו בבית מלון" אמרתי וחיוך נפרס על פני ועל פניה של ג'ייד. "כלבות" הוא אמר עם פרצוף מובס. "כלבות שישנו בבית מלון" ג'ייד אמרה מתגרה בו ואני צחקתי. "שתקו" בראד אמר ושתקנו לא רוצות לעצבן אותו יותר. ג'ייד חזרה עם הקטע שצולם מליל אמש. ישבנו שלושתנו מתפקעים מצחוק.

דפיקה נשמעה בדלת. "אני אלך" אמרתי. פתחתי את הדלת וראיין הופיע מחויך. הוא נשק לשפתיי ונכנס הביתה. "שלום" הוא אמר ולחץ יד לבראד שהיה נראה כאילו יש לו סיוטים מגברים. מעניין מה קורה שהוא מסתכל על עצמו במראה. ואחר כך חיבק את ג'ייד. "טוב אני וראיין בחדר מזכירה שיש המצאה שנקראת לדפוק על הדלת לפני שנכנסים" אמרתי וכולם צחקו. אני וראיין נכנסו לחדרי וסגרתי את הדלת. "רוצה לראות סרט?" שאלתי אותו והוא הנהן. "מה באלך?" שאלתי. "מה שאת רוצה" הוא אמר. "אוקיי" אמרתי.

"אימא'לה" צעקתי וכיסיתי את פני באמצעות אחת הכריות שנתפסה בידיי. בוא נגיד שבחרנו סרט אימה ואני וסרטי אימה לא הולכים ביחד. "את יודעת שבמקום הכרית יש אותי?" ראיין שאל ואני חייכתי מובכת. מה אני אמורה לעשות עכשיו? ריאן התקרב אלי מחבק אותי וכך ראינו את הסרט. "סרט יפה" אמרתי. "מדברת אחת שלא ראתה חצי ממנו" ריאן אמר. "אבל אני פחדתי" אמרתי בקול ילדותי. "לא נורא" הוא אמר ונשק לי בשפתיים. דפיקה נשמעה בדלת. "כן" אמרתי כאשר אני קלועה בחיבוקו של ריאן. "מה יש ג'ייד?" שאלתי. "אני מרגישה בודדה" היא אמרה בקול ילדותי שגרם לראיין לצחוק. "שמחה שזה מצחיק אותך" אמרתי לו. "ומה אנחנו אומרים לעשות עם זה?" שאלתי אותה. "לצרף אותי אליכם" היא אמרה. "מאמי הוא חבר שלי" אמרתי לה ברכושניות והיא צחקה. "טוב הלכתי ילדה חרא" היא אמרה וצחקנו. "קנאית שלי" ראיין אמר לי ונישק אותי. באמצע הנשיקה עוד דפיקה נשמעה בדלת. מה נסגר עם חברה שלי היום? "כן" אמרתי. "הבאתי לכם קצת חטיפים" היא אמרה וזרקה עלינו שלושה חטיפים. ריאן תפס חטיף אחד פתח אותו והתחיל לאכול.
"בתיאבון" אמרתי לו. "תודה" הוא אמר.  

GET OUT OF MY MIND Where stories live. Discover now