Baimė

1.9K 131 2
                                    

Eidamos pasekėm klase. Lilė sakė sedės su manim, nors ji su Keitė turėjo sėdėti. Palenkėm rankena ir durys atsidarė, įeidamos pastebėjau, kad visas mokyklos elitas sėdi gale. Širdis pradėjo daužytis, prisipažinsiu byjojau jų. Klasėje sedėjo Cameronas su savo šutve ir ta blondinė. Zayn nemačiau, ir prisiminiau juk jis 1 metais vyresnis. Bet tiek kūnas atsipalaidavo nes as jo turbūt labiau byjau, Cameronu turbūt tikiu labiau gal jei jis neprisirukes daug geresnis, o gal mokykloj jis išviso sveiko proto nebūna? Daug klausimu ir nėra atsakymu nors tik pirma diena mokykloj. Su Lile atsisėdom į 3 suolą prie lango, o per vidurį sėdėjo Keitė ji mane pamačius nusisyksojo. Turbūt susiradau 2 nuostabias drauges, nes jos man per šią diena labai daug padėjo. Nors pamokas tik prasidėjo dar visa diena prieš akis. Ir su tuom mano mintim į mane matė lapelį. Atsisukus niekas neišsidavė kas metė. Kaip norėjau pažiūrėt ką man parašė, Lilė iškarto atėmė lapelį. Perskaitė ir suglamzė atrodo kad ji žiauriai supyko. Nenusidėjau savo kailyje tai paklausiau.
Aš: Kas ten buvo parašyta?Čia kažkas apie mane?
Lilė: Ne čia ne apie tave, čia man buvo parašyta, nepergivenk!
As: Gali nemeluoti, matau iš akių. Ką ten parašė pasakyk man prašau juk visą laiką apginti negalėsi!-ir iškarto mano kalba pertrauka mokytojas.
Mokytojas: Panele, naujoke esi ir dar drįsti pirma pamoka kalbėti, labai norit direktorių pamatyti?
Aš: Atsiprašau tamsta mokytojau, daugiau taip nepasikartos.
Mokytojas: kaip jau naujai mokinei šikart atleidžiu,-nusisukęs toliau aiškino tema.
Lilė: patarymas į gala neatsisukti!
Aš: Kodėl?
Lilė:Nes...

AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)Where stories live. Discover now