Atsimerkiu, aš savo kambari. Kaip aš po velniu čia atsidūriau? Gal kokia Lile atvedė mane? Pasiimiau telefoną į rankas ir paskambinau Lilei. Ji neatsiliepė, tada paskambinau Keitei
Keitė: Klausau?
Aš: Laba, čia Nina gali pasakyt kaip aš atsidūriau namie?
Keitė: Taip... , taip nežinau kaip tau čia viska pasakyti.
Aš: Papasakok prašau.
Keitė: Nu mes būvom vakarėlį, tu prisigerei ir nuvarei šokti. Tada tave kažkoks vaikinas pasiėmė ir nuvedė į kambarį ir vos tavęs neišprievartavo bet pasiruode... Zayn ir jis tave išgelbėjo. Tada nurejo tave mums atnešti, bet mes irgi girtos buvom tai jis tave parveze namo. Atleisk kad ne mes atsi,- numeciau ragelį nes jau nebegalėjau klausytis.
Kodėl negaliu as su juo pasikalbėti. Tokie likimai mus suveda bet as būtinai turiu atsijunkti!
Apsirengus išėjau į lauką, gal aš jį kur nors čia rasiu. Atsisėdau ant to suoliuko, kur buvau su Zayn ir žiūrėjau į ežerą. Kas čia galėjo nutikti? Kodėl durna galva neatsimena, juk mes negalėjome būt pora, nes aš jo nekenčiu. Kitapus ežero pamačiau, kad kažkas susigūžęs į kamuolėli sėdi. Nusprendžiau nueiti, juk nieko negali nutikti. Kol apėjau ežerą toks jausmas, kad visą pasaulį. Pamačiau, kad ten vaikinukas juodu plauku, pajudinau ji.Aš: Ar tau viskas gerai?- ir tada vaikinukas pakėlė galvą...Zayn!
Zayn: Nina! džiugu, kad tau viskas gerai.
Aš: Zayn gali man papasakoti kas čia nutiko!?- parodžiau į ežerą.
Zayn: Amm tu skendai o aš tau padejau.
Aš: Tai kodel ligoninei pasakei, kad tu mano vaikinas?
Zayn: Žiūrėk džiaukis, kad tau gyvybę išgelbėjau, dar tau klausimu kyla, nematai, kad turiu savo problemu. Gali valint nuo manęs.
Aš: Nesuprantu aš tau atejau padėti o tu mane siunti. Zinai tu paskutinis šiknius esi.
Zayn: Visos taip sakot kol jūsų i lovą nepaimu, bet taves tikrai neimsiu.
Aš: Aš ne kaip kitos tau ant kaklo nesikarsiu. Viso gero ponas Malik.
Nuėjau nežinau del ko, bet man širdis dužo į 1000 gabaliuku. Kas per šiknius jis yra.Nauja ir nuobodi dalis.
Tikiuosi sulauksiu jūsų nuomonių ir vote
Sorry už klaidas jei jos papuls
YOU ARE READING
AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)
FanfictionFanfiction/Romance Nuostabus gyvenimas ar pragaras, savęs aš to klausiu kasdien. Bet viena dieną viskas apsiverčia aukštin kojom, kai aš atsitrenkiu į mokyklos elita. Yra ir "Aš Noriu Tavo Lūpų 2" Šitoj istori...