Zayn vairuodamas viena ranka paėmė mano ranka ir su savo šokoladinėm akim pažiūrėjo į mane. Išorei atrodžiau rami o viduja verdė 1000 jausmų. Širdis kaip ir reikalavo pabučiuoti jį, bet protas liepė eiti nuo jo toli.
Aš: Zayn, gal gali parvežti mane namo?
Zayn: Tą aš ir darau.Atsisukus žiūrėjau į jį. Širdis trankėsi kaip pamišėlė, bet negaliu imti jo ir pabučiuoti. Tad nusisukus į langą toliau tesiau pokalbį, kad nukreipčiau mintis.
Aš: Mes dar toli ?
Zayn: Nu už kokių gerų 3 kilometrų tavo namai.
Aš: Prašau Zayn nevežiuok manęs po visur, nuvešk namo aš labai blogą nuojautą turiu.
Zayn: Aš tavęs nevežiuoju aplink, aš tik, kad greičiau būtų.Širdis toliau trankėsi ir tikrai tai ne meilė, o nuojauta. Sėdėjau ir mąsčiau kas gali nutikti. Mintyje vis vardijau dalykus kas ir kam gali būt. Ir per tą mąstima nepastebėjau, kad mes jau prie mano namų. Greitai padavus daigtus išlipau iš mašinos. Zayn išlipęs akim palydėjo iki durų. Atsisukus pamojavau jam ranka ir įėjau į vidų. Visur buvo tamsu tik virtuvei degė šviesa. Eidama rėkavau.
Aš: Mama aš grįžau, čia tu?
Ir įėjus į virtuvę pastebėjau mama sėdinčią ant žemės užsiėmus už krūtinės. Pribėgus prie jos atsiklaupiau ir pastebėjau, kad mamai vėl su širdim. Greit nubėgau į kiemelį pažiūrėt ar Zayn dar kieme. Jis stovėjo palei mašina ir rūke. Išlindus greit surėkiau Zayn varda. Tas numetęs cigarete atbėgo iki manęs. Pamatęs mano mama gulinčią Zayn paėmęs ją ant rankų nunešė į mašiną o aš greit paėmiau iš spintelės mamos vaistus. Susėdę į mašiną važiavom į ligoninę. Davus mamai vaistu laikiau jos ranka. Zayn privažiavęs ligoninę nuvežė prie greitosios tarnybos. Išlipę Zayn nunešė mano mama į vidų ir paguldė ant gulto ir seselės ją įšsivežė. Aš bėgau iš paskos, bet palatos duris man uždarė palei nosi. Iš nervų trankiau tas duris, bet Zayn prisitraukė į glėbį ir nepaleido. Padėjus galva ant jo krūtinės pradėjau verkti, kad tik nieko nenutiktų. Bet greitai iš palatos išlindo seselė.
Seselė: Ar jūs ponios giminaičiai?- ir ji nužiūrėjo mane nuo kojų iki galvos.
Aš: Taip, jei viskas gerai?
Sesele: Kas jūs jai esat?
Aš: Dukra!
Sesele: Kas jai tikslei nutiko ? Ir kur jūs buvot? Ir kiek laiko ji tokios būsenos.Tada supratau dėl ko ji mane nužiūrinėjo juk aš visa šlapia.
Aš: Aš apie 20 išėjau į draugės vakarėlį. O paskui mane įstūmė į baseiną. Grįžus ją radau virtuvei ant žemės, ji vos kvėpavo. Ar jai viskas gerai bus?
Seselė: Nežinau žiūrėsim, ir dar klausimas jūs vartojot alkocholį? Ar jūs jai kažką darėt?
Aš: Nesupratau? Kaip jūs galvojat ar tokių metų aš gerčiau? Ir aš jos dukra ką galėjau jai padaryt?- Vos nerėkdama pasakiau, bet Zayn vėl mane prisitraukė prie savęs.
Zayn: Ji susinervavus, sakykit ar viskas poniai gerai bus?
Seselė: Nežinau palaikysim mes ją čia, dabar uždėta jai kaukė ir leidžiami vaistai, tai šiandien lankyt nebus galima tai galit eit namo.Ir ta seselė išėjo. Norėjau tokiai fifai atspardyti užpakalį už jos mintis. Jau ruošiausi eiti į palatą tik Zayn sugriebė mano ranka.
Zayn: Kur tu ruošėsi eiti?
Aš: Pas mama pas ką dar?
Zayn: Sesele pasakė, kad negalima šiandien jos lankyt ! O rytoj tau į mokykla tad einam parvešiu namo tave.
Aš: Zayn nevaidink geručio gerai?!- Zayn prislinko prie manęs.
Zayn: Nenorėk, kad būčiau tokiu metu blogas! Einam į mašiną.Ištrūkus iš Zayn ėjau iki jo mašinos. Pyktis ir liūdesys pas mane maišos. Atsisėdę į mašiną Zayn vežė namo.
Zayn: Prižadėk, kad eisi ryt į mokyklą! Bet ne dėl manęs o dėl savo mamos.
Aš: Nežinau !
Zayn: Nina!
Aš: Gerai eisiu.
Zayn: Ateisiu tavęs pasitikti ryte.
Aš: Tavęs man kaip pasiuntinuko nereikia.
Zayn: Žinai ką aš tavo mamai buvau prižadėjęs? Kad kai bus tau blogai aš tavęs nepaliksiu.
Aš: Oj tik nereikia.
Zayn: Tai rinkis arba aš lieku pas tave pernakvoti ir ryte eisim kartu arba eisim tik ryte kartu.Ilgai mąsčiau aš kaip ir norėjau, kad jis liktu pas mane, nes dabar jaučiuosi žiauriai palūžus.
Aš:Gal...
Hello aš vėl su nauja dalim
Tai laukiu jūsų vote ir nuomonių!💋
Kaip manot ką Nina pasirinks?
Sorry už klaidas jei jos papuls
KAMU SEDANG MEMBACA
AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)
Fiksi PenggemarFanfiction/Romance Nuostabus gyvenimas ar pragaras, savęs aš to klausiu kasdien. Bet viena dieną viskas apsiverčia aukštin kojom, kai aš atsitrenkiu į mokyklos elita. Yra ir "Aš Noriu Tavo Lūpų 2" Šitoj istori...