Atsikėlus Liles neradau. Pasiėmiau telefoną ir radau jos žinutę. Ji pasakė kad išėjo savo ritinius ritualus atlikti.
Šiandien žiauriai blogai jaučiuosi, plius neišsimiegus esu. Bet negaliu neiti, nes tas asilas turi mano kuprinę. Išsiropšiau is lovos ir nuėjau į vonia. Rimtai, as visa kaip poperius balta. Ne, bet vistiek eisiu, pasiskolinau iš mamos biški pudros, kad bent neatrodyčiau balta. Viska susitvarkiau ir išėjau. Keista, kad be kuprinės, bet reikia atsiimti ją. Nuėjau link mokyklos, draugių nelaukiau, nes pati turėjau viska turiu pati pasidaryti. Iki pamokos liko gal kokios 4min, tai Lilė sakė reikia nueiti ten kur visi rūko. Rankos kažkodėl žiauriai drebėjo, kaip pamačiau visą šutvę. Nežinau ką daryt! Eit, neit, gal neisiu ne pala aš eisiu, o jei užpuls ne vistiek eisiu. Pamačiau kad Zayn sėdi ir užsideginėjo cigarete. Sukaupus visas jėgas priėjau prie jo.Aš: Ponaiti Malik gal galima susigrąžinti daiktus?
Zayn: Oj mažutė tu vėl atsiduot nori?
Aš: Atsiprašau?
Zayn: Tai vakar palikai pas mane daiktus, kol norejai man atsiduot.
Aš: Nesvaik ką dar sugalvosi?- jis įtraukė dūmus ir priėjo prie manęs ir į veidą jos išpūtė, aišku aš iškarto dusti pradėjau. Bet tada jis pasilenkė prie ausies.Zayn: Tu ne pamiršai kad sakiau, kad tau reputacija ir gyvenimą sugadinsiu?!
Aš: Tu taip neišdrįsi!
Zayn: Nori pamėgint laime ?
Aš: Atsitrauk nuo manęs, kaip koks pedofilas,- Pastumiau ji nuo savęs- ir nenoriu jokiu reikalu su tavom turėt!! Atduok daiktus!
Zayn: Jie dabar ne pas mane. Galiu jei nori visiškai nusirengti ! Gal dar nori kitiems mano draugams atsiduoti?
Aš: Niekam aš neatsiduodu kaip tu! Tu didžiausias melagis ir dar paleistuvis! Kur mano kuprinė! !
Zayn: Ji pas mane namie, bet aš tau jos taip lengvai neatiduosiu! Turėsi man tokia įdomią paslauga padaryt!Užsisukus pradėjau greitu žingsniu eiti, tas šiknius nežais su manim. Nuėjau greit į mokykla ir isipyliau į buteliuką vandens ir dar karta prie jų ėjau. Jie dar rūke, gal jie po kokias 3 cigaretes rūko? Žodžių, nuėjau prie Zayn ir visa vandeni ant jo užverčiau.
Aš: Tu su manim nežaisi!- bet šitų veiksmų pasigailejau, jis užsikėlė mane ant nugaros ir pradejo nešti.Zayn: Dabar prisiprašei nebūčiau tau keršijas, bet dabar pati prisidirbai.
Aš: Kur tu mane neši paleisk mane!-bet prieš jį buvau bejėgė.
Zayn: Biski išsimaudyt tau reikia!
Aš: Asile paleisk mane aš plaukti nemoku.
Zayn: Išmoksi !!!Nauja dalis tikiuosi istorija jums patinka ☺ tad laukiu jūsų vote ir nuomonių !!😘😘
YOU ARE READING
AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)
FanfictionFanfiction/Romance Nuostabus gyvenimas ar pragaras, savęs aš to klausiu kasdien. Bet viena dieną viskas apsiverčia aukštin kojom, kai aš atsitrenkiu į mokyklos elita. Yra ir "Aš Noriu Tavo Lūpų 2" Šitoj istori...