Nežinau ar džiaugtis ar verkti. Juk vos pora dienų naujam mieste ir jau kraustisimės į nauja namą, mūsų namą. Kad išlaikytume namą, turbūt mama sunkiai dirbs, tai aš turbūt susirasiu darbą laikina koki. Susidėjus daiktus nuėjau į koridorių ten jau laukė mama. Užrakino būto duris ir atidavė raktus krikšto mamai. Išsėdusios į automobilį važiavom link naujų namų. Nesupratau kas mano viduja darėsi. Pasiekėme namus, jie atrodė tokie dideli, tikrai 2 aukštų. Ir iš kur mama gavo pinigų.
Parašiau Lilei kad jau naujose namuose, bet niekas neatrašė. Įeidamos į vidų, namas atrodė kaip rūmai. Stovėjau ir žiūrėjau, pas mus seni namai taip neatrodė. Mama pasakė kad nueičiau į savo kambarį antam aukšte keirei pusei 2 duris. Toks jausmas kad ji kažką ten padarė. Nuėjau kaip sakė, atidariau duris ir kambaris, vau pati nustebau. Kambarius atrodė taip.Nubėgau pas mama ir apkabinau. Bet kai visi išeis reikės paklausti is kur ji tiek pinigų gavo.
Po gerų 2 valandų svečius išlydėjom. Mama ėjo valgyt daryt ir buvo puiki proga paklausti.
Aš: Norėjau paklausti is kur tu pinigų gavai?
Mama: Aš susiradau darbą o paskui man paskambino advokatas, kad kažkokia mūsų giminaite buvo palikus mums palikima.
Aš: Rimtai? As galvojau kad jau skolinaisi !
Mama: Ne, man toks jausmas kad mūsų gyvenimas čia bus daug gėresnis.
Aš: Aha, gerai einu as miegot nes rytoj eisiu gal su draugem pasivaikščioti.
Mama: gerai mažutė labanakt!
Nuėjau į kambarį ir atsiguliau į lova, tokia patogi ji. Kaip norėjau eiti maudytis, į telefoną atėjo žinutė. Ir tikrai tai nebus Lilė ar Keitė.Štai ir aš vėl su nauja dalim. Tai vėl laukiu jūsų vote ir nuomonių 😘😘
KAMU SEDANG MEMBACA
AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)
Fiksi PenggemarFanfiction/Romance Nuostabus gyvenimas ar pragaras, savęs aš to klausiu kasdien. Bet viena dieną viskas apsiverčia aukštin kojom, kai aš atsitrenkiu į mokyklos elita. Yra ir "Aš Noriu Tavo Lūpų 2" Šitoj istori...