Zayn
Kol mes važiavom manęs klausinėjo gal kokiu 100 klausimų. Kur aš ją radau? Kaip išgelbėjau? Kas aš jai?
Ar aš jos vaikinas? Ir taip toliau. Sėdėjau ir žiūrėjau į Nina. Kas man darosi? Privažiavom ligoninę, Nina greitai išvežė, o aš paskui negalejau eiti. Negaliu aš turiu atsipailaduot. Tad išėjau, man kažkas negerai daros. Paskui reikės ateiti aplankyti, bet dabar negaliu...Po 2-3val, Nina
Pradejau atsibudinėti, man galva taip svaigo. Atsisukus pastebėjau mama verkiančią.
Aš: Mama!
Mama: Dieve Nina, galvojau niekada neatsibusi!- ji apsikabinus pradėjo garsiai kukčioti.
Aš: Mama man viskas dabar gerai, paaiškink kaip aš čia atsiradau!
Mama: Tu, tu skendai bet tave tavo vaikinas ištraukė!
Aš: Koks vaikinas?
Mama: Nesigėdink prie manęs, gali man papasakoti.
Aš: Ne mama aš vaikino neturiu, tikrai! O koks to išgelbėtojo plius tipo vaikino vardas?
Mama: Sesele sake, kad is Z raides Zai Zak.
Aš: Tu apie Zayn?
Mama: Taip Zayn ir sakai nepažįsti! Ar tau jis labai patinka?
Aš: Jis mokosi mūsų mokykloj, visi jį ten pažysta. Ne jis man nepatinka, as jo nekenciu! Mama kada galėsiu iš čia išeiti ?
Mama: Nu gydytojas norėtų tave savaitei palaikyti.
Aš: Mama as noriu jau šiandien!
Mama: Gerai einu pasirūpinsiu.Kai mama išėjo, niekaip negalėjau nustoti mąstyti. Kaip aš patekau į vandenį? Ką Zayn padare ? Kai išeisiu aš išsiaiškinsiu viską .
Į palatą įėjo į gydytojas.
Gydytojas: Nu ką panelė Dobrev, man jūsų motina sakė, kad norit išeiti!
Aš: Taip ir kuo greičiau!
Gydytojas: Matau susikrovėt viską. Tik atsakykit ir galėsit bėgti iš čia. Kaip tu papuolei į vandenį?
Ilgai galvojau, bet neatsiminiau.
Aš: Neatsimenu.
Gydytojas: Kiekvieną dieną, kad lankytumeis pas mane bent savaitei.
Aš: Ačiū,- ir iškarto išbėgau. Viska šeip atsimenu, bet kas ir kaip vandenį atsidūriau niekaip neatsimenu.Štai naują dalis!
Lauksiu jūsų vote ir nuomonių 😘
Sorry už klaidas jei jų bus
YOU ARE READING
AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)
FanfictionFanfiction/Romance Nuostabus gyvenimas ar pragaras, savęs aš to klausiu kasdien. Bet viena dieną viskas apsiverčia aukštin kojom, kai aš atsitrenkiu į mokyklos elita. Yra ir "Aš Noriu Tavo Lūpų 2" Šitoj istori...