Suprask mane

1.3K 109 9
                                    

Vaikinas: Aš galiu tavo gyvenimą padaryt spalvota.
Merginos balsas kaip Lilės: Bet aš negaliu, aš turiu vaikiną kuris manęs nemyli.
Vaikinas: Užtad aš tave myliu, pradedam tai.
Mergina su Lilės balsu: Ne tai buvo klaida. Aš iš tavęs nieko nenoriu, nes aš girta ir kaip išsiblaivysiu aš gailėsiuos.
Vaikinas: Su manim nepasigailėsi.

Išėjus iš kabinos prie paskutinės kabinos gulėjo metalinis strypas pribėgus jį paėmus ir pribėgau prie kabinos iš kurios ėjo klikimas.
Bandžiau duris atidaryt gražiuoju, bet nepavyko tad pradėjau iš peties daužyti ir su strypu bandžiau nulaužti rankena. Staiga prie manęs atsirado Zayn ir Keitė.
Zayn pakako vieno spyrio ir duris išlužo.
Ir neklydau tai buvo Lilė. Ačiū dievui spėjom ja iki tokios nelaimės išgelbėti. Zayn paėmęs vaikina už kupros, uždaužė. Mes apsikabinusios verkiančią Lile nuėjome prie mūsų vietos. Pasikvietusios padavėja užsakėm kiekvienai po taurelę šampano. Lile verkė ir sakė, kad ji išdavė Luka. Be šampano mes jos nenuraminsim. Nesulaukus padavėjos nuėjau prie baro.

Aš: Atsiprašau Rokai gali mums greičiau šampano įpilti.

Ir taip viena balsas už nugaros.

Zayn: Jums negana.
Aš: Ne nes mūsų draugė strese sėdi. Ir beje ačiū, kad padėjai.
Zayn: Tai kaip tai gyvenimas be manęs?

Aš paėmus is zayn gėrimą jį išgeriu.

Aš: Be tavęs man jis sunkus, aš taip kankinuosi.
Zayn: Bet tu juk pati manęs atsisakei. Mano meilės tu atsisakei dabar jau tokia tavo dale.
Aš: O tau žiūriu be manęs labai gerai sekas. Iškarto mane iškeitei !
Zayn: Tu bent supranti ką šneki?
Aš: Tada kaip mane matei tu su motociklų vežei mergina. O paskui ji naktį man parašė.
Zayn: Ji buvo mano sesuo !
Aš: Aaaaisku, tai tu mane myli?
Zayn: Nieko labiau nemylėjau

Nenusilaikus pabučiau aistringai Zayn. Jam ir man to truko. Jo tie žodžiai apvertė mano gyvenimą. Bet ilgai bučinys nesitesė.
Zayn: Nina suprask mane, tu šito neatsiminsi mūsų pokalbio, mūsų bučinio gal gailėsis gal ne, bet nenoriu aš su tavim neblaive kažką daryt. Aš tave myliu, bet noriu, kad man savo jausmus, kai būsi blaive pasakytum. Dabar važiuokit namo arba aš jūs parvešiu.
Nina: gerai, mes tada tuoj.

Nuėjus pas drauges išgėrėm tą šampaną. Norėjosi šokti, bet jėgų mes neturėjom. Tad vos nuėjusios prie baro susiradom pusgirti Zayn.

Aš: Zayniuk parveši mus namo?
Zayn: Koks aš tau Zayniukas?
Aš: Labai prašau!- Katino akim pažiūrėjau o Zayn atsiduso.
Zayn: Eikit i lauką,- o atsisukęs į barą - Rokai aš tuoj grįšiu.

Išėję iš klubo iškarto prieš akis buvo mašiniukas. Juodas kaip naktis

Lilė ir Keitė greit įlipo į galą, o man teko sėstis į priekį su Zayn

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lilė ir Keitė greit įlipo į galą, o man teko sėstis į priekį su Zayn. Tad atsisėdę visi, Zayn užvedė automobilį .

Hello čia as su nauja dalim
Lauksiu jūsų vote ir nuomones!
Kas manot nutiks ?
Sorry už klaidas ir kad senai neikeliau.

AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)Where stories live. Discover now