Rytas
Pramerkiau akis, pažiūrėjau į laikrodį 7:40, ai dar galiu pamiegot, pala 7:40 JUK MES VĖLUOJAM! Prikėliau Lile ir varėm renktis, tiek nesidažėm tik perbraukėm kelis kartus tušu ir išbėgom. Pirmą kartą per 7min susiruošėm. 7:50 mes jau mokykloj. Su Lile išsiskirstėm, nes atskiros pamokos. Ėjau į klasę, bet labai blogą nuojautą turėjau, bet žinoma jos nepaklausiau. Atidariau duris ir iškarto kibiras ant galvos. Tik girdėjau kai visi juoktis pradėjo. Nusiimiau kibirą nuo galvos mėlyni dažai, Rimtai? Atsisukus į klasę, o ten sėdi Milda visą išsivėpus. Tad priėjau prie jos ir kas kibire dar liko užmoviau jei ant galvos.
Aš: Negalvok kad taip mane pažeminsi.
Kai ji nusiime kibirą ir pastebėjau, kad pas ja ružavi plaukai. Jei neprasižiojus išėjau iš klasės iškelta galvą. Man atsibodo kai mane bando tokios žiurkės žeminti. Tai ji nori karo tai ji ir pradėsim. Nuėjau į tualetą ir prisipyliau rastą kibirą vandens. Tai žiurkė labai drąsi yra, dabar tebūnie. Nuėjau į klasė ir ten blondinė buvo užlipusi ant Camerono. Gerai 2 zuikiai vienu metu. Ėmiau ir užpyliau vandens. Aišku blondinė pradėjo klyti ant visos klasės, o aš nusišypsojau pergalinga šypsena. Ir tuo tarpu į klasę įėjo direktorius. Jis be žodžių man ir Mildai parodė, kad eitume į jo kabinetą. Nuejom iki jo kabineto, ten sėdėjo Zayn bet jis sėdėjo toliau nuo direktoriaus stalo o mes atsisėdom ten kur turėjom.
Direktorius: Panelės ar galit baikti karą?
Milda: Direktoriau, jei patinka Cameronas, o aš su juo ir ji visą laiką del to man keršija,- pradėjo žliumpti.
Aš: Kaip keista, kad tu pirmą sakei, kad po žemę pakasi o dabar apsimeti geruole, aš sakau tu mane nežeminsi.
Milda: Matot, kaip ji mane bando apkaltinti!
Direktorius: Viskas dabar aš jums abiems bausme dėsiu, nes abi kalbos esat. Bet dabar Milda gali eiti iš čia, su tavim bus kita kalba.Milda greitai išėjo o aš likau.
Direktorius: Nebyjok jūs abi nubaustos būsit. Tau bausmė bus su Zayn. Mokytojai sakė, kad abu nusikalte.
Aš: Jus norit, kad mes susimuštume?- Zayn suprunkštė.
Zayn: Ir kokia bausmė nori mums duoti.
Direktorius: Jūs abu nuo šiandien liksit po pamokų 4 dienom.Rimtai mano gyvenimas sužlugdytas net 4 dienos su tokiu asilu pabūti.
Nauja dalis tikiuosi istorija jums patinka 😍
Laukiu jūsų vote ir nuomonių 😘
Sorry už klaidas jei jos paklius 😰
ESTÁS LEYENDO
AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)
FanficFanfiction/Romance Nuostabus gyvenimas ar pragaras, savęs aš to klausiu kasdien. Bet viena dieną viskas apsiverčia aukštin kojom, kai aš atsitrenkiu į mokyklos elita. Yra ir "Aš Noriu Tavo Lūpų 2" Šitoj istori...