Gal bus stebuklinga diena ?

1.1K 108 2
                                    

Zayn užsilipęs ant manes pradėjo mane bučiuoti ir rankomis keliavo link užpakalio, tada po biški pradėjo mane nurenginėti ir su liežuviu praslydo pro mano lūpas. Kaip ir norėjau jį jausti, bet atsimerkus susivokiau ką darau, viska reikėjo nutraukti, tad uždėjus rankas ant jo krutinės jį atitriaukiau.
Aš: Zayn prašau,- padariau katino akis - arba aš eisiu ant sofos.
Zayn: Bent galiu paskutinį kartą pajausti tavo lūpas ?
Aš: Nežinau,-norėjau nusisukti nuo, bet jis prisitraukė aistringam bučiniui. Negalėjau atsisakyti tai su rankom apglėbiau jo kaklą ir apverčiau jį ant nugaros.

Aš: Nu gal gana aistringai gavos?

Zayn žiūrėjo kai įšalkęs žvėris. Atsiguliau ant jo, o jis rankomis keliavo link užpakalio. Padėjus galvą ant jo raumeningos krūtinės, lietai merkiau akis.

Aš: Zayn, kodėl mes negalim gyventi ramiai ?
Zayn: Mes belekiek kliūčių turim, tu su Cameronu, bet taip aplinkybės susiklostė, kad tu mano lovoj.
Aš: Aš ne su,-susiprotėjus ką norėjau sakyt sustojau.
Zayn: Ne tu su?
Aš: Norėjau pasakyt, kad tu teisus,- nulipau nuo Zayn ir atsiguliau prie pat krašto.

Kažkodėl norėjau verkti tai susigūžiau į rutuliuką, bet pajaučiau kai Zayn priartėjo prie manęs ir savo šiltomis rankomis apkabino mane ir prisitraukė šalia. Nesusivaldžiau atsisukau į jį ir prisiglaudžiau šalia jo.
Zayn pabučiavo kakta ir pasakė: Gal rytojus bus mums stebuklinga diena.
Nuriedėjus ašarai užmerkiau akis ir panirau į miegą.

Zayn

Aš negalėjau miegot, turėjau prižiūrėt maža boružėle, kuri miegojo mano glėbį.
Ji taip kenčia, bet byjo pripažinti mūsų meile. Bet ir nieko nesakysiu apie vakarėlį, ji pati turi mus prisiminti.
Begalvodamas vieną ranką pradėjau glostyt jos veidą ir plaukus.
Ji mano pasaulis, be kurio man sunku gyventi, bent tiek gerai, kad galiu laikyti ja savo glėbį dabar. Galėčiau ja nuo viso pasaulio gelbėčiau, bet ji pati neleidžia. Prisispaudęs ja arčiau kaip ir merkiau akis tik kaip išgirdau skambinant telefoną. Bandžiau taip pasiekti, bet neišėjo. Tad nuėmiau jos rankytes ir nuėjau pasiimti telefono. Skambino nepažystamas numeris. Atsiliepęs nustebau, kad skambino iš ligoninės, kad neprižadinčiau Ninos nuėjau į balkoną. Atsirėmęs į turėklius klausiau ką šnekėjo, ir pranešė kad... Ninos mamai pablogėjo. O ne. Atsisukęs mačiau, kad Nina dar miegojo. Nenoriu jos žadint, tad pasikalbėjas su ligoninę padėjau ragelį grįžau į kambarį apsirengti. Dar ilgai galvojau ar Nina kelti, bet nusprendžiau jos nekelti o pats nueiti.

Sveiki aš su nauja dalim 😉
Atsiprašau jei jus nuvyliau dėl dalies😔
Lauksiu jūsų vote ir nuomonių 💋
Sorry už klaidas jei jos papuls ir kad dalis trumpa kitos dalys turėtu but ilgesnes.

AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang