Istorija kartojasi !

1.3K 110 2
                                    


Nina

Tai ką siūlėt man daryt. Pasirinkimo neturėjau. Turėjau sužeisti Zayn širdį. Turbūt manot, kad aš beširdė kalė ? Bet jis pirmas pradėjo. Pačiai žiūrint į jį skaudėjo širdį. Norėjau prislinkti ir apkabinti jį, bet kaip atrodytų? Zayn stengėsi į mane net nežiūrėti, o aš akių negalėjau atitraukti.
Praėjo gal kokia 1 val. Atsirado šviesa, bet iš lifto niekas neišleido. Tad iš nevilties spaudinėjau pagalbos migtukus, gal pavyks prisikviesti. Atsiremus į liftą rankom užsidengiau akis, norėjau verkti ir rėkti, bet valdžiausi. Liftas pradėjo skleisti keistus garsus. Zayn iškarto pakilo nuo žemės. Liftas pradėjo drebėti. Iš baimės prislinkau prie Zayn..Negi liftas nukris? Zayn mane patraukęs į šoną, bandė atidaryt lifto viršui kaip suprantu atsarginį išėjimą. Daužė tol kol atsidarė. Apžiūrėjęs ar niekas nenukris, pašokęs užsikabino ir užlipo. Mes tarp 2 aukštų istrigom, tai gal išeis duris pradaryt. Zayn ištiesęs ranka gaudė mane. Pagavęs užkėlė mane. Ilgai nelaukė pradėjom plėsti duris. Duris pradėjo po biški vertis, tad su visom jėgom atidarėm. Duris ilgai nesilaikė atsidariusios tad kol Zayn mane kėlė aš laikiau duris. Užsikabinusi pristraukiau. Bet dabar liko Zayn užkelti, tad su kojom prilaikius duris ištiesiau rankas Zayn. Tas pagavęs pradėjo lipti siena. Aš iš visų jėgų jį kėliau į viršų tad nepastebėjau kaip iš visu jėgų taip kėliau, kad net nukritau ant žemės o Zayn ant manęs. Jis žiūrėjo dideliom katino akim. Bet atsikėlęs paėmė mane nuotakos poza, nes nejaučiau vienos kojos. Aš apsikabinus jo kaklą laikiausi. Jis nešė iki mašinos. Įsodines į galą, atsisėdo prieki šalia vairuotojo. Paėmęs telefoną suvedė kažkieno numerį. Aš tik atsisėdus galėjau tik klausytis.

Zayn: Nepavyko, buvo tik blogiau... Taip žinau istorija kartojasi... Beje paskambink kažkam ir pasakyk, kad jų šudinas liftas sugedo... gerai... taip parvažiuojam...suarginizuok suktine... dėkuj... davai seni...

Padėjęs ragelį atsisuko į mane.

Zayn: Amm, tau su koja viskas gerai? Ar į ligonine reikia?
Aš: Ne viskas gerai, greičiau parveškit namo!

Toliau visa kelione mes tylėjom. Privažiave mano namus Zayn pirmas išlipo ir paėmė mane ant rankų ir žinoma nunešė mane iki durų. Pastates ant kojų padavė mano kuprinę. Dar pažiūrėjęs į akis pasakė: Zayn: Mūsų meile buvo tik žaidimas.
Aš: Kuri tu pradėjei!
Įėjus į namus net neklausiau ką dar Zayn pasakys tik užtrenkiau duris. Atsiremus į duris nuslenku jomis iki žemės. Ašaros bėgo upeliais. Tad susiėmus nuėjau iki lovos. Persirengus kritau į lova. Nuo ašarų užmerkiau akis ir užmigau.

Zayn

Palikęs Nina namie, peremiau vairą. Važiavau iki savo draugų hatos. Pyktis manyje verdo. Jei pamatysiu Cameronas sudaužysiu vietoj. Nes jis vėl parėmė mano meilė. Įvažiavęs į kiemą, išlipdamas smarkiai trankiau dureles. Į namus įėjau nesibeldes, nuėjau ten kur visi sėdėjo. Atsisėdau į sofa, pasiėmiau suktine ir pradėjau rūkyt.

Povilas: Senas Zayn grįžo?
AŠ : Dar blogesnis grįžo!
Arnas: Tai kas nutiko?
AŠ: Istorija sena grįžo. Bet nekalbėkit apie tai, nes ir jūs be snukiu liksit.

Surukęs viena, antra suktine pradėjau sveiko proto netekti. Dariau nesąmones kuriu pats neatsimenu, tad kiek prisimenu smigau ant sofos.

Tai vėl aš su nauja dalim!
Lauksiu jūsų vote kurie man yra labai svarbus.
Norėjau paklausti gal mano istorija jums nepatinka? Gal jau neįdomu?
Lauksiu jūsų komentarų!
Būtinai parašykit nuomones⬇
Sorry už klaidas jei jos papuls kur nors!

AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant