Jis tave tikrai myli

1K 95 4
                                    

Doniya lietai atsisuko į mane ir nedrąsiai pradėjo šnekėt: Norėjau paklausti ar vakar kažkas su Zayn nutiko ? Nes tu neįsivaizduoji kas vakar buvo.

Išgirdus ką ji pasakė, greit atsistojau nuo lovos ir su išpūstom akim priėjau prie jos : Doniya, kas vakar nutiko?- Doniya nuleido akis į rankas ir paskui nuėjo prie savo spintos.

Stovėjau vietoj nesupratus jos veiksmu.  Stovėjau ir žiūrėjau ką ji iš tos spintos darys, bet vistiek greitai priėjau prie jos ir paėmiau už rankos.

Aš: Doniya prašau,- ji tik ištraukė ranka ir parodė vieną pirštą, kad palaukčiau.

Nelabai supratau jos veiksmu, tad apsisukus nuėjau link veidrodžio. Prie veidrodžio buvo staliukas su nuotraukom. Pavaidindama, kad tvarkausi makiaža, kol Doniya nematė pasilenkiau pažiūrėt nuotraukų. Ten buvo nuotraukos nuo jos vaikystės ir iki dabar ir pilną su šeima ir ypač su Zayn. Pasiėmiau nuotrauką į rankas, kur jis truputi jaunesnis buvo. Jis išliko toks pats gražuoliukas tik gal biški sexiuolesnis pasidarė. Nusijuokiau nuo savo minčių ir norėjau padėt nuotrauką atgal, bet mane išgazdino Doniyos atsikrenkštimas.

Aš pasimetus vos neišmečiau nuotraukos, bet greitai ją padėjau į vietą: Aš atsiprašau, žinau nederėjo,- dar norėjau šnekėt, bet ji nusijuokė.

Doniya- Tai nieko, juk gali pasižiūrėt į tą pupuliuką,- abi nusišypsojom ir pastebėjau, kad ji laikė kelis lapus.

As: Tai čia to ieškojai ?- ir parodžiau į lapus.

Doniya: Taip, aš tau juos duosiu, nes turi tai pamatyt,- ir tiesė juos man, bet kai jau pakėliau savo rankas ji juos atitraukė- Kai pasakysi, kas vakar tarp jūsų nutiko, nes jis šeip sau toks nebūna. Jis vakar  elgiasi taip panašei kaip jį paliko tą kalaitė, tik jis buvo šįkart keistas - ir ji nuo manęs nusisuko ir nuėjo link lovos.

Žinoma nuėjau paskui ja ir atsisėdau į kitą pusę lovos.

Aš: Kaip čia pasakius, mes su Zayn susipykom ir mes nutarėm, kad nebendrausim,- pasakius atsisukau į ją, bet ji žiūrėjo į mane keistu žvilgsniu, tad iškarto nuleidau galva.

Doniya: Ne, nu kodėl? Kodėl jį metei, juk jis dėl tavęs net mirt galėjo.

Aš: Tiesiog tai komplikuota ir beje mes nebūvom pora, bet nesvarbu, kas tada buvo, man svarbu ar jums nieko nenutiko kai Zayn grįžo,- pakėlus akys pamačiau, kai Doniya nuleido galva ir pasikasė pakauši.

Doniya: Vakar kai Zayn grįžo jis buvo lygtais prisirūkęs, jis su visų triukšmu nuėjo į kambarį, paskui kambarį rėkė ir verkė lygtais, o kai nuėjau paklausti kas daros jis manęs neklausė, o užrėkė, kad dingčiau iš akių nu ir paskui gal po kokio pusvalandžio jis išėjo. Tai aš nuėjau į kambarį ir jis buvo palikęs šitus lapus,- ir davė man juos- Turi perskaityti.

Pažiūrėjau į ją ir paėmiau lapus. Atvertus pirma pradėjau skaityt, ant kiekvieno lapelo buvo parašyta po porą ar daugiau žodžių.

Pirmam lape buvo parašyta :

It's such a cruel world
Savin' all my love for you, Nina

Nesupratus pakėliau akis į Doniya.

Doniya: Skaityt, skaityt,- ir parodė į lapus o aš tik palinkčiojau galva.

Antram lape buvo parašyta:

This love is tainted
I need you and I hate it
You're caught between a dream and a movie scene
In a way, you know what I mean
When the darts just miss, I just can't resist it
Cause I'm a fool for you and the things you do

Be skaitydama pajaučiau kai šilta ašara nurieda mano skruostu. Doniya pasilenkus man ja nuvalė, tad pakėliau galva.

Aš: Čia Zayn rašė ?- Ji palinkčiojo,- Tai jis tau davė juos ?- dar vis buvau pasimetus

Doniya: Zayn juos išmeta, nes jis dažnai ką galvoja parašo ir tada jis kaip daina padaro turbūt ir juos išmeta, vakar kai jis išbėgo tai ir pamiršo, juos išmesti. Jis tave tikrai myli nes nemačiau, kad jis taip rašytu  kažkam ir kada nors.

Nu va aš su nauja dalim 💋
Atsiprašau kad neikeliau ilgokai dalies nes vėl esu užimta tai kai paleido is pamoku anščiau tai turėjau laisva minute ikelti ir kai atgausiu iš taisyklos telefona gal biski dazniau butu abieju istoriju dalis jei nebusiu užimta :) Atsiprašau jei bus klaidu 😥
Lauksiu jūsų vote ir nuomonių 💋

Klausimas: Kaip jums dalis ? Ir kaip manot kas nutiks vėliau? Nepamirskit pakomentuoti ir paspausti vote :)

AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora