Pradėjau tvarkyti, bet išgirdau vėl beldimasi pavarčius akys nuėjau prie durų: Lile juk duris neužrakintos,- Ir atidariau duris, bet jo išvisti dabar nesitikėjau.
Aš: Zayn, ką tu čia veiki? Tu negali čia dabar būti, -buvau tikrai pasimetus.
Zayn: Mažute, nesitikėjai, kad aš po tavo žinutės neateisiu? Tau neįdomu kas nutiko po jos?- ir dar labiau praverdamas duris įėjo į vidų.
Stovėjau palei duris nesuprastama jo žodžių.
Zayn: Kaip supratau, tau neįdomu?
Aš vos praverdama burna: Jūs tikiuosi nesusimušėt ?
Zayn: Tu tik vien apie jį galvoji,- ir prieidamas pagriebęs už pečių atsuko į save,-Apie jį gali pamiršti, nes būsime tik MES.
Nežinojau,kas mano viduje darėsi tai jaučiausi blogai bet labai laiminga: Gerai, bet vienas klausimas ar tu jam nieko nepadarei?
Zayn nusišypsojo tą klastingą šypsenėlę ir užkišo man plaukų sruogą už ausų: Kad ir kaip norėjau, prižadėjau jei pakliusi nieko nedarysiu, aš savo žodžio laikausi mažutė.
Nesupratau jo žodžių ir pasimečiau: Ačiū, bet dabar prašau išeik, kol tavęs niekas čia nepamatė,- ir norėjau nueit prie durų bet Zayn prisitraukė bučiniui.
Apvyniojau rankomis jo kaklą ir pritraukiau dar arčiau jo. Jo lūpas atrodo labai senai jaučiau ir dėl to nenorėjau atsitraukti.
Jo rankos nuslydo mano liemenių iki šlaunies ir užsikėlė ant savęs,ketino ir kitą, bet išgirdom Lilės balsą.Lilė: Nina!? Ką tu čia?- atsitraukiau nuo jo ir norėjau prieiti prie Lilės, bet ji atsitraukė porą žingsnių,- Tu rimtai su Cameronu? Aš galvojau,- ir ji traukėsi nuo manęs, o aš atsisukau ir pamačiau Camerona, ne Zayn ir kažkodėl ašaros pradėjo rinktis. Tai buvo tik mano iliziuja.
Su ranka nusivaliau lūpas ir pakėliau akis į jį: Cameronai, prašau dabar išeik.
Jis priėjo prie manęs o aš nusukau veidą, bet jis pakėlė mano smakrą ir pabučiavo į žandą: Ate mažute,- nusišypsojas priėjo prie Lilė į ja pasižiūrėjo ir išėjo pro duris. Pribėgau prie durų ir jas uždariau.
Lilė stovėjo vietoj ir nejudėjo, tad priėjus prie jos ir paėmiau jos ranką.
Ji pakėlė savo akis ir buvo pasimetus: Juk tu sakei, kad myli Zayn, tai tu mums sušiktai melavai?
Buvau ir aš pasimetus, bet nusisukau nuo jos ir turėjau meluot: Nes žinau, kad su Zay,- jaučiausi dar labiau pametus ir jo vardo pilnai nepasakiau,- su juo nebūsiu, o Cameronas tikrai mane myli ir su juo pamirštu, kas buvo su Zayn.Ir nuėjau į virtuvę pasidaryti arbatos. Atsidarius spintelė pasiėmiau arbatos maišelį ir kai uždariau Lilė atsirado prieš mano akis. Išmečiau maišelį, nes ji tikrai mane išgąsdino. Pasilenkiau ir paėmiau ir pamačiau kaip pradėjo rankos drebėjo lyg būtų sušalusios nuo žiemos šalčio, bet, kad Lilė nepamatytu užsitraukiau dar labiau rankoves. Dariausi arbatos ir Lilė atsisėdo prieš mane prie stalo tad pakėliau akys į ją ir bandžiau atrodyti laiminga- Tu norėsi arbatos.
Lilė: Taip, nes mūsų laukia manau ilgas pakalbis,- nuleidau akys ir nuėjau užkaisti virdulio.
Aš: Manau, kad mes neturim apie ką.
Lilė: Nina, mes turim apie ką ir tu dabar tiesiai šviesiai pasakyt tu Zayn myli?- atsisukau į ją ir nurijau seiles kaip pamačiau jos akys ir nežinojau meluot ar ne?
Nu va aš vėl su nauja dalim 💋
Lauksiu jūsų vote ir nuomonės 😍
Tai kaip jums šita dalis? Ir ką manot Nina tiesa pasakys ar ne?
Atsiprašau jei bus klaidų 😉
ESTÁS LEYENDO
AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)
FanficFanfiction/Romance Nuostabus gyvenimas ar pragaras, savęs aš to klausiu kasdien. Bet viena dieną viskas apsiverčia aukštin kojom, kai aš atsitrenkiu į mokyklos elita. Yra ir "Aš Noriu Tavo Lūpų 2" Šitoj istori...