Pasitaisiau plaukus kurie buvo užkritę ant akių ir nusivalius paskutinę nuriedėjusę ašarą ir sukausi eiti kur nors, bet atsitrenkiau į merginą.
Aš: Jetus, aš labai atsiprašau,- buvau užsiėmus už galvos nes labai smarkiai mes atsitrenkėm ir pasakius mergina pradėjo juoktis.
Mergina: Tai tikrai, kad jetus, bet negali saves kaltinti nes abi žioplos,- ir mes vienu kartu atitraukėm rankas nuo veidų ir dabar supratau kur balsas buvo man pažystamas- Nina?
Aš- Doniya,- nusišypsojus, ja apsikabinau ir tada atsitraukusios Doniya laikė mane už rankų.
Doniya- Einam pas mane, man turi viską paaiškinti,- ji atrodo labai nuliūdus ir rimta.
Aš- Amm aš nežinau, aš turėč- bet kaip supratau man neišeis išsisukti nes mane vėl pertraukė.
Doniya- Tu turi, prašau aš smalsi man reikia sužinoti kas šiomis dienomis nutiko prašau einam, o gal tau pamokos nepasibaigė- kalbėdama įsikibo man į parankę ir tempėsi link jų namų, žinoma, jai negalėjau meluot nes ji vistiek sužinos.
Aš- Ištikrųjų aš mokykloj prisidirbau ir nu išėjau- vos ištariau žodžius.
Donyja: Nu bet tu ir gryna Zayn kopija- Nusišypsojo ir tesė toliau- bet jis ne į parkus eina, o grižta namo dažniausiai pavalgyti arba išvis negrįžta,- ir toliau ėjom ir man labai rupėjo to užklausti.
Aš- Doniya,- ji pakėlė savo švitinti veida ir manes klausė, o aš nurijus seiles tesiau toliau- Am norėjau paklausti vakar ar amm Zayn grįžo ?- pažiūrėjus į ja pamačiau jos nerimą ir tuo pačiu liūdesi.
Doniya- Aš dėl to ir prašau, kad tu eitum iki mūsų,- ir jau buvom prie jų namų, sustojau ir laukiau kada dabaigs ji kalbėti bet paėmus mane už rankos tempėsi į vidų- Bet kas vakar nutiko papasakosiu viską savo kambarį, nes nenoriu lauke šnekėt,- turėjau sužinoti kas vakar nutiko tad ėjau jai iš paskos.
Kai Doniya atrakino duris, mes įėjom į vidų ir kai norėjom lipti į viršu mane apkabino, maža mergaitė Safa. Ji taip džiūgavo, kad net atsitupiau ir ja apkabinau. Ji striksėjo iš džiaugsmo, buvo malonu, kad kažkas taip džiaugiasi, kaip aš kažką aplankau. Po ilgo apkabinimo ji atsitraukė ir pradėjo klausinėti.
Safa: Tu atėjai pas Zayn mano broli, taip ar ne?- Norėjau jei pasakyt, bet ji toliau šnekėjo- Bet jo dabar nėra palauk biški jis tuoj grįš, gali ateit su manim pažaisti su žaislais,- ir tempėsi mane į svetainę- tu neįsivaizduoji koks jis piktas buvo ir liūdnas aš vakar jo byjoj- ir ja pertraukė jos sesė.
Doniya: Safa, Nina atėjo pas mane o dabar būk gera, nueik į savo kambarį pažaist ar pamokas padaryt,- Safa susiraukus, paleido mano ranką ir greit nubėgo į svetainę lygtais. Sustojau ir žiūrėjau į nubėgančia Safa tada atsisukau į Doniya su nesupratusiu žvilgsiu. Ji parodė, kad eičiau jai iš paskos. Kol lipome laiptai galvojau apie Safos žodžius, aš Zayn tais žodžiais tikrai įskaudinau, o jis savo elgiasio nevaldo. Užlipusios nuėjom į jos kambarį ir kai įėjom Doniya užrakino savo duris. Atsisėdau ant lovos ir laukiau kada ji prabils.
Doniya lietai atsisuko į mane ir nedrąsiai pradėjo šnekėt: Norėjau paklausti ar vakar kažkas su Zayn nutiko ? Nes tu neįsivaizduoji, kas vakar buvo.
Nu sveiki mano mielieji , šiandien aš labai gera tai sumaniau jums ikelti dar viena dali😍
Taigi lauksiu jūsų vote ir nuomonių💋
Kaip manot ką Zayn vakar išdarinejo :/
Ir atsiprašau už klaidas jei jos papuls :)
ESTÁS LEYENDO
AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)
FanficFanfiction/Romance Nuostabus gyvenimas ar pragaras, savęs aš to klausiu kasdien. Bet viena dieną viskas apsiverčia aukštin kojom, kai aš atsitrenkiu į mokyklos elita. Yra ir "Aš Noriu Tavo Lūpų 2" Šitoj istori...