Vakarelis

1.6K 105 4
                                    

Praėjo gal kokios 5 dienos, bet nieko apie Zayn nesužinojau. Ko klausiau niekas nežinojo. Aš negaliu visko imti ir pamiršti, juk nieko nežinau ir man būtinai reikia išsiaiskinti. Draugės pasiūlė nueiti į kažkieno vakarėlį, sakė daug gražių vaikinų bus. Jos aišku neteisingu atsakymų nepriėmė . Tad pradėjau ieškoti kokios suknelės nors aš jų galima sakyt neturiu. Pas mane vien kelnes, bet atsimenu, kad tikrai kažkokia suknelę turėjau. Lilė sakė jei nėrasiu, nueisiu pas ją matuotis suknelių. Kuičiau spinta kol pagaliau radau- balta suknele paskutini karta per gimtadienį dejaus ja.

 Kuičiau spinta kol pagaliau radau- balta suknele paskutini karta per gimtadienį dejaus ja

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Nuėjau pas Lile, nes liepė pasirodyti su kokia sukne eisiu.
Aš: Lile aš jau pasiruošus!- surėkiau, nes jos aplinkui niekur neradau tik išgirdau kaip laiptais ji atidunda.

Lile: Ką tu čia apsirengus?
Aš: Suknele!
Lile: Atleisk bet tau ji netinka atrodo per maža ir kaip pižama.
Aš: Amm
Lile: Einam aš tau suradau tokia rar,- nusijuokus nuėjo.

Kai nuėjome į jos kambarį ant lovos gulėjo dvi sukneles viena raudona o kita juoda.
Lile: Tau ta raudona tikrai tiks, eik persirenk ir bėgam.
Greitai persirengiau suknelę kuri pritrenkenčiai atrodė bet biski vulgaroka.Tad dar užsidėjau džinsinį švarkelį.

Tad dar užsidėjau džinsinį švarkelį

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Greitai varėm iki to vakarėlio. Keitė jau ten mūsų laukė.

Keitė: Labuka, Nina kažkur matyta suknelė !
Aš: Labuka, čia Liles.
Lile: Gerai damos pasikeliam papus ir einam medžioti, juk mes išsalkusios.
Mes įėjom į vidų ten žmonių labai daug buvo. Nuėjau prie staliuko, kur buvo alchoholis. Išgėriau gal 2 stiklines neaiškaus gėrimo. Tada nuėjau prisijungti prie šokėjų. Nors ir tokie ir šokiai kiti šokinėjo o kiti vienas į kitą triniesi. Muzika tikrai vežė. Didžėjaus negalėjau gerai įmatyti nes gerai apsvaigus buvau tik ant didžėjaus maikės parašyta
"Dj Malik"!! Ne, negali buti, tai ten Zayn? Man reikia su juo pasikalbėti tik kažkas uždėjo ant burnos ranką . Muisčiausi, bet niekas nematė tik Zayn liktais matė, kad mane tempė, bet neatėjo pagelbėti, tai gal nematė. Mane nuvedė į kažkieno kambarį ir numetė ant lovos. Buvau per silpna kažką daryti. Vaikino veido nemačiau, tikrai gerai apsvaigus buvau. Vaikinas bučiavo mano kaklą ir bandė nurenginėti, bet kiek galėjau tiek priešinaus. Ašaros iš akių bėgo upeleis. Nereikėjo man čia ateiti, tik staiga duris staigiai atsivėrė ir pro jas įėjo liktais vaikinas. Bet ta pačią sekunde atsijungiau nuo pasaulio.

Nauja dalis ! Tai ka manot kas ten bus?
Nepamirškite vote ir nuomones palikti! 😘
Sorry už klaidas jei jos papuls

AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt