Grįžusi griuvau į lovą, nežinau, bet ašaros nebėgo. Bet atrodo, kad širdį kažkas vyksta turėjau kažkam išsipasakoti. Tad paskambinau mergom ir paprašiau, kad atvarytų pas mane.
Kodėl Zayn taip turi įskaudinti? Kodėl?
Juk viskas taip puiku buvo, bet ant galo viska turi sušikti. Išgirdau durų skambutį, nubėgau iškarto prie durų. Atidarius pamačiau, kad ten Lilė ir Keitė. Iškarto apsikabinau. Nežinau, bet dėl to man skaudu ir reikia viska įsakyti, tad visos nuėjom į svetainę.Lilė: Tai ką norėjai pasakyti?
Aš: Aš su Zayn praradau nekaltybe,- nuleidus galva valdžiau ašaras.
Keitė: O tai neturėtų būti gerai?
Aš: Taip turėtų, bet jam tik reikėjo išdulkint ir palikti, nes jis dar neapsisprendęs ar nori būt pora.
Lile: Man su Luku tas pats buvo.
Aš: Merginos gal norit nakvoti pas mane?
Keitė: Būtinai!Su draugėm kalbėjom iki pat 12 bet tada mano jėgos išseko, tad papuoliau į sapnų karalystę.
Žinoma kaip aš čia nesapnuosiu Zayn. Bet man jau čia kaip košmaras. Prabudau 6:50 jau nusprendžiau keltis ir eiti tvarkytis. Pakėliau drauges ir ėjom ruoštis.
Susiruošusios išėjom į mokyklą. Dabar turbūt labiausiai norėčiau pamatyt Zayn ir ką jis darytų. Bet išvaikščiojus visą mokyklą jo nebuvo. Tad jau nuėjau i chemijos pamoka. Atsisėdus į savo suolą, Cameronas jau sėdėjo. Jis žiūrėjo tokiu pergalingu žvilgsniu.
Cameronas: Argi nesakiau? Dabar pati kenti.
Aš; Tu nieko nesakei!
Cameronas: Sakiau draugauk su manim!
Aš: Tu vėl Zayn širdį nori sudaužyti ?
Cameronas: Žiūriu jis tau biški prikūrė, kad tik išdulkintų.
Aš: Tylėk! Užtylk nenoriu apie jį ar apie tave girdėti nieko!!
Cameronas: Vargšelė galvojau, kad pakeisi mūsų Zayn! Bet jis nesikeičia!
Aš:Kodėl tu dar labiau daužai man širdį?
Cameronas: Klysti aš noriu tau ją suklijuoti! Aš tau norėjau įrodyt koks Zayn yra,- Jis taip prislinko prie manęs ir pabučiavo kad nesugebėjau jam atsispirti, atsakiau į jo bučinį. Taip veikia sudaužyta širdis.Po bučinio Cameronas stipriai laikė mane apsikabinęs. Žinau istorija kartojasi bet dabar pats Zayn kaltas.
Dabar jau Cameronas ramstis man yra. Bet ir pas jį negaliu šokti į glėbį. Reikia viska atsargiau daryt. Paleidus Camerona dar pasižiūrėjau į jo akis kurios priminė Zayn. Tad nusisukus klausiau ką dėstytojas pasakojo.
Gal Zayn dar pasikeis? Tik apie jį te galvoti galėjau nors Cameronas labiau mano dėmesį traukė.Pasibaigus pamokai greitai išėjau iš kabineto, nenorėjau nieko su Cameronu šnekėti. Lėkiau į lauką nes dabar mes su mergom ten ir susitinkam.
Išėjus į kiemą ėjau prie to medžio, bet nedasiekus pastebėjau, kad Lilė su Keitė kalbasi su Zayn. Kaip ir norėjau priartėti ir paklausyti, bet kaip kokiose siaubo filmuose užmyniau šakelę kuri turėjo sutraškėti. Žinoma iškarto atitraukiau jų dėmesį. Pažiūrėjus į Zayn iškarto apsisukus pradėjau bėgti. Keista bet niekas nieko nerėkė. Begau link namų, ir turėjau perbėgti gatvę. Bėgau net nepažiūrėjus tik išgirdau mašinos stabdyma ir atsidūriau...Nauja dalis tikiuosi dabar ji jums patinka!
Laukiu jūsų vote ir nuomonių 😘
Sorry už klaidas jei jos papuls kur nors 😃
ESTÁS LEYENDO
AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)
FanficFanfiction/Romance Nuostabus gyvenimas ar pragaras, savęs aš to klausiu kasdien. Bet viena dieną viskas apsiverčia aukštin kojom, kai aš atsitrenkiu į mokyklos elita. Yra ir "Aš Noriu Tavo Lūpų 2" Šitoj istori...