Lilė: Nes visas elitas į tave žiūri!
Aš:Kaip tu matai?
Lilė: Man Keitė parašė, tai jei žiūri tai kažką negero bus, as jaučiu. Nuo mūsų nė per žingsnio, Supratai?
Aš: Gerai, bet kodėl taip sakai?
Lilė:Jie kėsinasi į tave taip jie visą laiką daro. Tas pat mums su Keitė buvo.
Aš: Kaip suprasti, grasina?
Lilė: Žinok jie bandys viska daryt, kad tu paliktum mokykla grasins, šaipytis, o gal jie kokia nauja technika pasiims jie yra nenuspėjami ypač Cameronas ir Zayn.
Aš: Taip pastebėjau.
Pamoka baigėsi. Išejom į kolidoriu Keitė sakė, kad dabar jie visi nuėjo parūkyti. Bet si pertrauka rami turėtų buti. Bet prieš pat skambuti Lile mane sustabdė ir pasakė.
Lilė: Jei neklystu mums atskiros pamokos,-man širdis turbūt sustojo bet klausytis turėjau toliau- Mums su Keite turbūt Matematika o tau nežinau reikia eiti pasižiūrėti. Nuejom iki tvarkaraščio ir taip man atskira pamoka, anglu.
Lilė: Nežinau ką daryt, tu sėdėsi su Cameronu nes daugiau vietų ten nėra,- ir širdis į kulnus nukrito juk as su juo sedesiu, juk jis is manęs šaipėsi kas šia pamoka gali būt? Stovejau ir tylėjau nebežinai ką atsakyt.
Keite: Man atrodo nieko nebus tiesiog paveluok į pamoka, mokytojas tave pas jį pasodins ir tu kalta neliksi. Tiesiog jei ką sakys neparodyk baimės, nes jis to miegaujasi.
Lilė: o tai kartais musu pamokos anglu ir matematika nesujunka su vienoliktokais?
As: tai ten dar bus Zayn?
Keite:taip man atrodo ir Zayn ten bus!
Lilė: bet jei visi parukyt nuėjo, tai arba paveluos puse pamokos arba išvis neateis.Štai dar viena nuobodi dalis bet toliai vis įdomiau bus bent pasistenksiu☺
Tad laukiu jūsų vote ir nuomonių 😘
VOCÊ ESTÁ LENDO
AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)
FanficFanfiction/Romance Nuostabus gyvenimas ar pragaras, savęs aš to klausiu kasdien. Bet viena dieną viskas apsiverčia aukštin kojom, kai aš atsitrenkiu į mokyklos elita. Yra ir "Aš Noriu Tavo Lūpų 2" Šitoj istori...