Kaip Keitė sakė vėlavau, į pamoką, įėjus pastebėjau kad tik pora nepažystamu mokinių sėdėjo o mokytojo nebuvo. Atsisėdau į galinį suola nusprendžiau, kad jie neateis. Taip ir buvo, praėjo 4 pamokos ir jų buvo ne ženklo. Lilė ir Keite del manęs pergiveno. Jos nuo manęs toliau gyveno, norėjo palydet, bet aš joms neleidau.
Lilė: O jei jie tave uzpuls, juk jie neprognazuojami!
Aš: Mano namai netoli, juk jie nežino kur gyvenu.
Keite: Taip Lile taip nepergivenk,juk jie jos nepažysta.
Lilė: Bet žinai kokie jie yra! Bet gerai as tau duosiu mūsu numerius jeigu kas skambink.
Aš: Gerai, ačiū jums už viska.
Lilė: tu musu drauge del tavęs padarysim daug ką.
Aš:.jus mano drauges, kuriom galiu pasiklauti, jus man daug padėjo dėkoju jums.
Keite:Nedėkok, visą laiką mes tau padėsim, o dabar einam visos namo, nes rimtai kažkas gali nutikti.
Aš: gerai, ikiukas susitiksim mokykloj ryt,- isiskirtėm ir ėjau savo keliai.Kol ėjau to galvojau, kas bus rytoj? Nesitikejau kad mano pirma diena bus tokia. Bet rytoj man nereikės pasirodyti kaip bailei, reikės parodyti kad galiu būt stipri, ir mokanti save apsiginti. Juk savo senoj mokykloj tokia ir buvau, nebyjodavau pareikšti nuomonės ar kažką pasakyti, bet pas mus nebuvo tokio dalyko, kad taip tyčiotus kažkas. Gal dėl to stipri ir jaučiausi. Nors mūsų mokykla didelė nebuvo, bet visi draugiški buvo. Grįžau namo, mamos vėl nebuvo, jau turbūt nuvažiavo kur nors darbo ieskot. Turbūt ir aš mamai padėsiu su pinigais, bet dar ne laikas, man reikia dar prie mokyklos tvarkos priprasti. Atsiguliau į lova nes ir taip žiauriai pavargus buvau tai nepastebėjau kaip užmerkiau akis. Prabudau naktį nes toks jausmas kad kažkas laužiasi. Atsisukau į balkono pusę ir pamačiau šešėlį...
Nauja dalis tikiuosi ji jums bent kiek patinka ☺
Jei jums kiek patinka palikit vote ir comentarų Ačiū😘
Kita dalis neužilgo 😜
KAMU SEDANG MEMBACA
AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)
Fiksi PenggemarFanfiction/Romance Nuostabus gyvenimas ar pragaras, savęs aš to klausiu kasdien. Bet viena dieną viskas apsiverčia aukštin kojom, kai aš atsitrenkiu į mokyklos elita. Yra ir "Aš Noriu Tavo Lūpų 2" Šitoj istori...