Jas atidarius norėjau Zayn viską išsakyti, bet atidarius ir pasukus galvą link koridoriaus galo pamačiau... turbūt Zayn siluetą. Atsisveikinusi su direktorium trenkiau durim ir nuėjau pagal siluetą. Kai Zayn pasigausiu tokį moralą atskaitysiu, aš jam ne žaislas. Užbėgus už kampo jo niekur neradau, nu ir greitas parazitas. Dar apsižvalgius, apžiūrėjus kampus neradau jo, tad lėtai nuėjau iki valgyklos nes jau neapsimokėjo eiti į pamoką. Atsisėdus pradėjau žiūrėt telefoną, bet suskambėjo skambutis į pertrauką. Padėjau telefoną ant stalo ir žiūrėjau kai pirmokai valgyt bėgo, lyg pultų, kokie zombiai. Kai žiūrėjau į vaikus prieš akys išlindo Lilė ir Keite su šypsena veide. Norėjau žiotis, bet mane pertraukė.
Keite: Žinom, ką nori klausti, bet pirmą pasakyt, kas pas direktorių buvo?
Aš: Nu, jis man sakė,- bet vėl kai nespėju net sakinio pasakyt mane pertraukė.
Lilė: Kodėl meluoji? Kodėl nesakai, kad Zayn buvo ten?
Aš: Iš kur jūs sužinojot?
Lilė: Mes turim magijos, suprask juk ekstrasenses mes,- iš jos juokelių nusijuokem- Tai kas ten nutiko?
Aš: Hmm man būtų įdomu sužinoti, iš kur jūs žinot?
Keitė: Negaliu tylėti, mes matėm Zayn visa išsišiepusi. Nu tai kas ten vyko?
Aš: Jei nieko prieš papasakosiu kai būsim Lile pas tave.
Lilė: Tu esi šikne nu, bet ką padarysim. Kai ejom į pamoka pamatėm šitą,- ir padėjo prieš akis plakatą. Tai plakatas į šokius.
Aš: Tai?
Keitė: Kaip suprasti tai? Šį šventė visą laiką prieš atostogas rengiama,- norėjau sakyt, kad neisiu bet tada Lilė mane nutraukė.
Lilė: Nesakyk ne, šį šventė būna vieną kartą metuose, o kaip tau pirmi metai, EISI. Beje tai bus po mūsų nakvynių, pirmadienį.
Aš: Gerai, bet problema aš šventinė suknele turiu tik vieną ir aš ją vilkėjau kai buvo mūsų senoj mokykloj kaukių balius.
Keitė: Tai ir čia bus kažkas panašaus juk rašo, šventes kurios vyko prieš mūs, tai merginos turės dėtis tokias pustas sukneles.
Aš: Ai tai gerai aš kažką panašaus turiu.
Abi pradėjo džiūgaut, bet aš galėjau tik įspausti maža šypsena, juk parašyta, kad su porą, bet abejoju ar Cameronas mane vesis.
Lile: Jau su Luku susitariau, kad jis atvarys.
Keite: Aš su Marium irgi,- ir jos dar labiau pradėjo džiūgaut.
Smagu, kai jos varys su savo tikrom meilėm. Mintis pradėjo krypti, kaip aš būčiau su Zayn, šokčiau bet žinau, kad to nebus.
Keite: Nina, o su kuo tu varysi? Tą prasme Cameronas kažką tau jau sakė?
Aš: Ne, nu bet gal, ką aš žinau.
Lilė: Gerai, jau pikčiurną, beje kokia dabar pamoką?
Aš: Man atrodo Matematiką, tai aš jaučiu pabūsiu šitoj pamokoj ir prašysiu kažkieno kad nuveštų arba pati varysiu.
Kai jau stojomės eiti, Keitė pasakė, kad jau pasirūpinta ir kad Marius nuveš. Kai jau viską sužinojau atsiradom prie kabineto.
Įėjusios į klasę, atsisėdom į savo vietas.
Pamoka labai smagiai praėjo nes viska supratau, kad ir kaip keista buvo Camerono pamokoj nebuvo, bet jo visi pakalikai akių nuo manęs neatitraukė. Kai skambutis nuskambėjo aš greitai išbėgau iš klasės ir atsisveikinus su draugėm nulėkiau link stovėjimo aikštelės, kur buvo Marius su savo džipu.
YOU ARE READING
AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)
FanfictionFanfiction/Romance Nuostabus gyvenimas ar pragaras, savęs aš to klausiu kasdien. Bet viena dieną viskas apsiverčia aukštin kojom, kai aš atsitrenkiu į mokyklos elita. Yra ir "Aš Noriu Tavo Lūpų 2" Šitoj istori...