Grįžau namo, nesuprantu kas darosi. Jaučiausi taip baisiai. Jau norėjau eiti į savo kambarį, tik pastebėjau ant sofos mama o ji ant kažko užlipus ir bučiuojasi. Greitai praėjau, žinoma ji manęs nepastebėjo. Jei mama rado gyvenimo meile, tai džiugu tik tegul nesidulkina prie mano akių. Norėjau valgyt, bet mama mane tikrai pastebės, tai tegul, nesivaidensiu. Nusprendžiau paskambinti Lilei.
Aš: Laba ką veiki?
Lile: Labuka ką tik pavalgiau, tu?
Aš: O aš žiauriai noriu bet mano mama biški kažką atsivedė į namus ir.
Lile: Uuuu kaip fainai! Jei nori gali pas mane ateiti.
Aš: Negaliu, nenoriu jiems vaidentis.
Lilė: Mūsų namai šalia viena kitos, tai supranti ką reiškia?
Aš: Ne Lile tikrai aš nesiruosiu ropštis per langą.
Lile: Davai pabūk tarzane, juk medis yra, pajusk žvėrį savyje!
Aš: Nu gerai pabandysiu.Ilgai ruošiausi juk aš galiu nukristi. Atidariau langą ir ruošiausi lipti tik pastebėjau kad šaligatvį stovi tikrai vyras su kapišonu ir žiūri tiesiai į mano langą. Tai greitai uždariau gal čia tas iš vakarėlio? Iškarto parašiau Lilei.
Žinute
Aš: Lile aš negaliu ateiti iki tavęs, nes mane kažkas gatvei stebi.
Lile: Gatvei? Pala nueisiu pažiūrėt.
Lile: Nieko gatvei nėra ropškis čia.Gerai susiruošiau lipti. Atidariau langą. Ir pradėjau lipti. Visa gyvenimą prisiminsiu. Užlipau ant medžio ir perlipau šeip ne taip pas Lile. Su Lile tikrai suartejom, ji visą laiką man padėdavo. Vėl visas problemas jei išsipasakojau. Nusprendžiau pernakvoti pas ja, nes nenoriu girdėti aimanų naktį. Tad nuėjome miegoti.
Čia vel as su nauja dalim
Nepamirškite palikti vote ir nuomonių 😘
VOCÊ ESTÁ LENDO
AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)
FanficFanfiction/Romance Nuostabus gyvenimas ar pragaras, savęs aš to klausiu kasdien. Bet viena dieną viskas apsiverčia aukštin kojom, kai aš atsitrenkiu į mokyklos elita. Yra ir "Aš Noriu Tavo Lūpų 2" Šitoj istori...