Suskambėjo skambutis, bet dabar tyliai nuėjau iki durų ir pro akute pažiūrėjau, kad isitikinčiau. Taip tai buvo mano bestukes. Įleidau jas į vidų ir stipriai apkabinau.
Keitė: Nina mes tau norėjom pasakyti.
Aš: Aš irgi labai noriu daug ką papasakoti kas nutiko.
Lile: Nina! Tu neatlikinėjai direktoriaus paliepimų bausmės kartu su Zayn, tai jis šeip ir taip aišku, bet TU? kodel tu nelankai ?
Nina : Žinokit aš nežinau dėl ko, bet viska šeip pamiršau, nes man buvo narkotikai suleisti ir,- ir ašaros pradejo riedėti vos nebuvau išprievartauta Zayn dėka ir dar jų meilės prisipažinimai, mane varo iš proto.Keitė: Zayn tau prisipažino meilei?
Lile: Kaip miela, žinau jis blogiukas, bet nemačiau kad jis žolės rūkytų nei ką, šiomis dienomis.
Aš: Bet ne tik jis prisipažino ir pabučiavo.
Lile: O kas dar?
Aš: Cameronas!
Keitė: Tu turbūt juokauji ?
Aš: Ne nejuokauju tik, ai einam į svetaine jums kavos padarysiu ir pasikalbėsim.Jos abi nuėjo į svetainę, o aš į virtuvę. Dariau joms kavos ir šeip lauke jau tamsu buvo tai sumaniau užtraukti užuolaidas. Tik pamačiau, kad kažkas iš kito namo su žiūronais stebi. Greitai uždariau, o širdis kaip pamišėlė trankėsi. Bėgau į svetainę greitai mergom pasakyti.
Aš: Mergos mus kažkas stebi.
Lile: Pro kuri namą?
Aš: Einam parodysiu.Nuėjusios atitraukiau biški užuolaidas kad tas iškrypėlis nepastebėtų.
Aš: Va tas!
Keitė: Tai čia tu dvejų balandėlių pakalikas.
Lilė: Emilis.
Aš: Kas jis toks?
Lile: Jis Zayn klasėje mokinasi, jis kas negerai viska atrepartuoja abiems.
Keitė: Tik man atrodo kad dabar jis Cameronui viską pasako.Po ilgu šnekėjimu nusprendėm, kad visos pas mane nakvos. Nes taip ilgai užsišnekėjom. Dar kol galėjom ilgai šnekėjom. Ir nusprendėm, kad savaidgaliui, varysim prie ežero arba jūros. Tad po ilgų šneku pagaliau užmigom.
H
ello its me su nauja dalim tikiuosi ji jums patiko.
Tad laukiu jūsų vote ir nuomonių! 😘
Sorry už klaidas jei jos kurnors papuls
ESTÁS LEYENDO
AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)
FanficFanfiction/Romance Nuostabus gyvenimas ar pragaras, savęs aš to klausiu kasdien. Bet viena dieną viskas apsiverčia aukštin kojom, kai aš atsitrenkiu į mokyklos elita. Yra ir "Aš Noriu Tavo Lūpų 2" Šitoj istori...