Apyrankė sugniaužiau rankoje ir norėjau prisidėti prie krūtinės, ir prisiminti, ta nuostabią akimirką, bet pajaučiau ant peties ranką ir visas kūnas nuėjo šiurpuliukais, kai atsisukus pamačiau... Zayn. Atsisukau atgal į veidrodį, užmerkiau akis, nes tai tikrai iliuzija. Atmerkiau akis ir dar jis ten buvo, vėl užmerkiau tik išgirdau jo balsą.
Zayn: Taip ir galvojau, kad mūsų nepamiršai,- Atmerkus akis su nagais įsižnybiau į odą. Bet jis padėjo savo ranką ant manųjų: Nedaryk šitaip, beje dėl, ko tu taip darai?
Aš: Nes tu esi mano galvoje, tu netikras. Kodėl aš tave įsivaizduoju?
Zayn: Tai gal neįsivaizduoji?-pakėliau akis į jį, o jis paėmė mane už smakro-Gal tu manęs pasiilgai? Gal tu manęs trokšti, kaip būni su Cameronu?- Dabar buvau tikrai pasimetus.
Patraukus galva atsistojau: Ne ir ne.
Zayn: Matau, kad kažkas ne taip.
Aš atsisukau į jį: Taip, kažkas ne taip,- ir Zayn priėjo prie manęs, lenkėsi bučiniui ir kai užmerkiau akis pajaučiau, kad mane purto kažkas.
Atmerkiau akis ir prieš save pamačiau Lilę.
Lilė: Tu man nesakiai, kad kalbi per miegus?!
Aš: Aš... Ir nekalbu
Lilė: Gerai jei nekalbi ką dabar išdarinėjai? Kai atsibudau tu kalbėjai viena, aš net išsikandau, o kai priėjau tu į mane neregavai.Aš: Nežinau, net neįsivaizduoju, kas man daros,- ir susiėmiau rankomis galva.
Lilė: Tai su kuo tu kalbėjai? Tai dvasios ar kaip?
Aš: Ne aš įsivaizduoju Za.. - papurčiau galva, kai pamačiau Lilės šypsena ir supratau ko nepasakiau katik- Cameroną arba Mamą.
Lilė: Ai tai gal tik stresas, jei norėsi galėsim palydėti tave iki gydytojų.
Aš: Ne, nereikia tu teisi šiandien labai daug nervinaus gal dėl to,- Ir Lilė mane apkabino.
Lilė:Viskas širdele bus gerai.Aš tyliai ištariau: Tikiuosi.
Kai Lilė mane paleido, ji nuėjo prie lovos ir pasiėmus telefoną pasižiūrėjo į valandas: Oj primeti jau 4 valanda, kai greitai laikas bėga.
Aš nustebau juk aš po dvylikos išlipau iš lovos. Priėjau prie lovos ir pamačiau, kai Lilė šypsosi.
Aš: Ko mes šypsomės?- Atsiguliau ant pilvo palei ja.
Ji man atkišo telefoną ir ten buvo Luko žinutė: Mažute, kaip aš tavęs laukiu ir dabar negaliu užmigti, nes negaliu patikėti, kad tave šiandien savo glėbį laikysiu.
Aš: Dieve, kaip miela,- ir atidaviau jai jos telefoną.
Lilė:Žinau, kiekvieną diena myliu jį vis stipriau.
Aš: Aww, jūs turėtumėt būt couple goals.
Lilė: Nenorėčiau savo meilės labai viešinti intertene, kad pasadarytume populiarūs,- ir ji atsigulus pavartė akys.
Aš: Smagu,beje Lile nieko prieš jei pavyzdžiui pasedėčiau tik keliose pamokose?
Lilė: Gerai pasėdėk keliose, bet nueik pas direktorių ir tada grįši namo ir varysi pas mama o tada švesim.
Aš: Gerai einam ruoštis ir varom.Lilė palinkčiojus ir atsistojus nuėjo į vonią, o aš įlindau į spintą. Greitai susiradau džinsus ilgų juosmenių ir bliuskute ilgom rankovėm, kuri nesiekia bambos.
Apsirengus susidėjau daiktus į kuprinę ir išėjus iš kambario su visais daiktais nuėjo iki vonios. Pabaladojus kelis kartus Lilė neatsakė.Aš: Lile! Jau tuoj eiti reiks,- ir pasigirdo balsas iš pirmo aukšto.
Lilė: Aš virtuvei, ateik pusryčius padariau.
Nulipus pamačiau Lilė visą išsipuošusia ir valgė jos padarytus pusryčius.
Aš: Ką čia padarei? Taip skaniai atrodo.
Lilė: Paragauk, mano Lukutis šitą maistą dievina.
Paragus, maistą iš atrodo tobulas.
Pavalgiusios išsiplovėm indus, susirinkom daiktus ir išejom.Aš: Tu jau namo negrįši?
Lilė: Ne, aš jau pasiruošus varyt ir kuprinei nieko mokyklos priemonių nėra, tik ką vešiuos. Supranti, juk Luko ilgai nemačiau.
Aš: Nu aišku, tik neprisižaiskit- nusijuokusios jau pasiekėm mokyklos duris ir susitikom Keite ir norėjom eiti į pamoka bet nusprendžiau savo klaidas ištaisyti.Aš: Mergos jūs eikit aš turiu kai ką ištaisyt.
Abi palinkčiujusios nuėjo savo keliais, o aš nuėjau prie direktoriaus durų. Pabaladojus kelis kartus, išgirdau direktoriau žodžių, kad užeitume.
Įėjus pamačiau palei mokytojaus stalą sėdinti Zayn.
Direktorius: Panele sėskitės ten, kol baigsiu su šitų bernuželiu kalbėt.
Zayn: Dėl manęs gali ji ir man ant keliu atsisėsti,- mokytojas norėjo aprėkti jį, bet įsiterpiau aš.Aš: Direktoriau nekreipkite dėmesio į jį,- ir atsisėdau į kabineto gale esančia kėdę.
Kai atsisėdau mokytojas ištraukė lapą ir padėjo palei Zayn veidą. Padėjo tušinuką ir nusisuko nuo jo, kažko ieškoti. Zayn ramiai atsisėdęs iš kišenės ištraukė cigarete ir pasiėmęs žebtuvėlį prikišo prie direktoriau nugaros.
Pamačius greitai pribėgau ir patraukiau jo ranka nuo direktoriaus tik jo rankos greitai mane apsivyniojo.
Direktorius atsisukęs pažiūrėjo į mus tokių nesupratusių žvilgsnių ir tik tada pajaučiau Zayn rankas ant mano užpakalio.Direktorius: Jeigu jūs jaučiat kokius jausmus vienas kitam tai reiškite už mokyklos ribų, o ne mano kabinete ir ne prie mano akių, dar beliko, kad nusirengtumėt- ištrūkus iš Zayn glėbio ėjau link kėdės, bet sustojau kai išgirdau Zayn balsą.
Zayn: Nu ponas direktoriau visai nieko būtų, bet žinot grupinio neleisčiau su ja, nes jūsų mažas daikčiukas mano mažutės nepaliestu, o jei ir paliestų turėtumėt su manim reikalą ir man nesvarbu ar jūs direktorius ar ne.
Atsisukau į juos ir pamačiau Direktoriaus veidą: Zayn!- ir norėjau visa litanija pasakyt, bet Zayn parodė, delną, kad tylėčiau, o paskui direktorius darė viską ką darė anksčiau.Zayn atsisuko ir man mirktelėjo, o aš iš nervų nusisukau ir nuėjau atsisėsti.
Dar mokytojas kažką ant lapo parašė ir Zayn turbūt parašą padėjo ir užsidegęs cigaretę išėjo iš kabineto.
Nuleidus galva priėjau prie direktoriau dabar jaučiausi tikrai bjauriai, o direktorius sau kaip nieko nebūtų nutikę.
Direktorius: Taigi, kas buvo nutikę, ar nutiko?
Aš: Kaip čia pasakius aš neklausiau per pamoką ir paskui išėjau iš pamokos, kai kvietė prie lentos nu ir vakar turėjau pas jūs būt, nu bet dabar gavos, kad esu tik dabar pas jūs.
Direktorius: Žiūrėk susitarkim taip turiu aš reikalų ir jis pažiūrėjo į duris pro kuri matėsi šešėlis-Žodžių pasakyk mokytojui, jei ką likai po pamokų o vėliau pakalbėsim.
Aš: Gerai,- ir atsistojus priėjau prie durų. Jas atidarius norėjau Zayn viska išsakyti, bet atidarius ir pasukus galva link koridoriaus galo pamačiau...Nu sveikučiai mano tobulieji skaitytojai❤
Vėl grįžau su naują dalim SORRY kad reikėjo laukti, labai esu užimta ir nelabai turiu laiko prisėsti.Beje kaip manot Ką ji pamatys?
Ir kaip jums dalis?
Lauksiu jūsų vote ir komentarų 😍😘❤
YOU ARE READING
AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)
FanfictionFanfiction/Romance Nuostabus gyvenimas ar pragaras, savęs aš to klausiu kasdien. Bet viena dieną viskas apsiverčia aukštin kojom, kai aš atsitrenkiu į mokyklos elita. Yra ir "Aš Noriu Tavo Lūpų 2" Šitoj istori...