Taip sapnas buvo toks, kad vėl kažkas kažką nori man padaryt. Veido nemačiau todėl iš panykos atmerkiu akis. Šudinas sapnas negaliu pakęsti tokiu. Atsikeliu nueinu prie spintelių. Ieškojau kokiu nors rūbų. Juk numirelė atsikėlė, atkeršyti. Tad susiradau maike su užrašu "I'am alive bitch" paskutinį kartą jį dėjaus į roko koncertą. Geri laikai. Dar susiradau juodus džinsus ir juodus nike batus. Apsirengus nuėjau prie statelio kur dažausi. Atsisėdus įsileidau plaukus ir susišukavau. Kažko trūksta... ai tušo. Atsidariau labai mažą stalčių. Žinoma randu tuša. Bet užkabino kai lapas. Atvertus prisiminiau čia tas laiškas su rožė. Pala dar juk buvo atsiųsta man žinutę į telefoną. Bet neradau turbūt ištryniau. Tas žinutes galėjo parašyta arba Zayn arba Cameronas. Bet Cameronas nieko tokio man nepadarė. Tik žinoma šnekėjo. Pala, bet gal tai jis? Zayn sakė, kad jis įsimylėjo mane nuo pat pirmo susitikimo. Laikas išsiaiškinti. Pasiėmus kuprine išėjau i lauką, parašiau Cameronui, kad jo laukiu. Žinutę jis labai greitai atrašė.
Cameronas: Apsisuk.
Apsisukus pastebiu jį, nusišypsau. Pasisveikindami pradėjom eiti į mokyklą. Cameronas nebūtų Cameronas jei nepermestu rankos per liemenį ir neprisitrauktų šalia. Nesipriešinau čia bus numeris 1 Zayn kerštas.
Cameronas: Taigi ką prisimini po mirties?
Aš: Kodėl tau taip įdomu?
Cameronas: Mažutė tu man visą laiką buvai įdomi.
Aš: Nori žinoti ką prisimenu. Tau užteks tik to, kad viska atsimenu!!
Cameronas: Atsimeni, kad Zayn tave vos neišprievartavo, kad paskandino!
Aš: Zayn juk visą laiką mane išgelbėdavo!Cameronas: Ne, tai netiesa!
Aš: Vieną dalyką atsimenu, kad jis mane įmetė bet ir išgelbėjo!
Cameronas: Nu, bet koks melagis! Jis taip sakė ?
Aš: Aš turiu eiti.Nuėjus negalėjau negalvoti apie Cameronu žodžius. Tai Zayn, Zayn viską padarė jis sugriovė mano gyvenimą ! Dabar pasigailės, kad su manim žaidė!
Nuėjus į matematikos klasę atsisėdu į vietą. Keitės nebuvo? Kokia naujiena! Nelabai noriu ant jų pykt, bet jos viską žinojo. Įšsitriaukiau iš kuprinės telefoną ir nuėjus į įrašus, pradėjau rašyt!
Reikia pasidaryt plana. Bet kaip manęs nesutrugdys niekas. Iš manęs paėmė telefoną. Ir tai mūsų nuostabi Milda.Milda: Labas gražus telefonas,- nusijuodama pasakė- iphono negali išsipirkti?
Aš: Jei nežinojai man Samsungai labiau patinka tad atiduok!
Milda: Paduduok.
Aš: Žinau dėl ko taip darai!
Milda: Bandyk spėti iš 3 kartu! Nors ne, man neįdomu!
Aš: Pirma tai gail,a kad abu tavo berniukai pamilo mane.
Antra nes nėra kas tavęs kruštų!
Milda: Užtilk nešnekėk nesąmonių!!!
Aš: Nepatinka ką sakau?Ir Milda trenkė per veidą. Veidas nuo smūgio nusisuko į kitą pusę. Pakėlus akis pastebiu visų žvilgsnius. Tarp jų buvo ir Lile, Keitė ir Cameronas. Tad ilgai nelaukus trenkiau taip Mildai, kad net nusirito ant žemės.
Visi tik uuuuuu. Tad atsiėmus telefoną pasiėmu kuprinę ir išeinu kaip modelis. Praleisiu tą matematiką. Eidama kolidoriui nieko nebuvo. Tad ėjau lėtai ir iškėlus galva. Tik labai staigiai mane apkabina iškelia į viršų ir apsuka kartelį. Apsisukus pamatau šokoladinės akis... Zayn, negi jam visą tiesą į akis berti reikia?Aš: Paleisk mane!
Zayn: Ne aš tavęs apie 3 savaites nelaikiau glėbį!
Aš: Užsikišk man nepatinka tavo melai !
Zayn:Ką?
Aš: Sužaidei gera partija su mano širdim! Apsukai galvą, kad tik tavo nuodėmių neatsiminčiau!!! Jei nori žinot aš su tavim bendrauti nenoriu, taip nesąmonių prisnekėjai o aš patikėjau, tu manęs neišgelbėjai iš vandens tu pats į jį imetei. Tu neišgelbėjai iš išprievartavimo tu pats tai darei suleidai narkotikų, kad neatsiminčiau?! Su tavim viskas baigta nenoriu reikalų turėt su tavim!
Zayn: Čia puse netiesa !
Aš: Kuri puse neteisi? Ko vėl prikursi? NENORIU tavęs klausytis !Lig ir ruošiausi eiti, bet tik Zayn užsimetė ant peties ir pradėjo nešti. Ir nešė iki kažkokios mašinos. Aš tokios pas ji nemačius. Jis įmetė mane į gala. Norėjau išlipti, bet mane pagavo vienas iš jo pakalikų. Jis laikė rankas ir neleido pasikelti. Jaučiu kaip man vėl šokas bus! Tad neatlaikius dar sugebu pasakyt, kad jo nekenčiu!
Nauja dalis tikiuosi patiks !
Tad laukiu jūsų vote ir nuomonių! Kas manot nutiks?
Sorry už klaidas jei kažkur paklius
DU LIEST GERADE
AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)
FanfictionFanfiction/Romance Nuostabus gyvenimas ar pragaras, savęs aš to klausiu kasdien. Bet viena dieną viskas apsiverčia aukštin kojom, kai aš atsitrenkiu į mokyklos elita. Yra ir "Aš Noriu Tavo Lūpų 2" Šitoj istori...