Moteris kuri tikrai buvo žymiai vyresnė už mane: Zayn gal supažindinsi?
Zayn gyliai įkvėpdamas permetė ranka per mano liemenį ir nuėjom į virtuvę kur visi buvo.
Zayn: Nina čia mano mama Trisha, o čia mane jaunesnės seserys Waliyha ir Safa.
Aš: Malonu aš Nina Dobrev.
Mažoji mergaitė kurios vardas turbūt buvo Safa: Tai tu ta Zayn mergytė?
Aš: Am... - ilgai galvojau ką mažytei atsakyt, bet mano mąstyma pertraukė Waliyha .Waliyha: Safa neklausinėk, tegul jie eina į mokyklą.
Apsisukdami jau norėjom eiti tik Zayn mama vėl mus sustabdė.
Trisha: Zayn kažko nepamiršai ?
Zayn pavartęs akis, nubėgo iki savo mamos ir pabučiavo į žandą. Paskui priėjo prie mažos sesers ir ja pabučiavo. Atsisveikinę išėjom. Įsėdę į mašiną nuvažiavom į mokyklą.
Aš: Zayn šiandien nuveši po mokyklos pas mama ?
Zayn: Jo jei neliksim po pamokų.Ilgai važiuot nereikėjo Zayn išleido mane prie mokyklos o pats nuvažiavo lygtais pastatyti mašinos.
Mokykloje visos akis į mane buvo, tad prisiminiau vakarėlio pasekmes. Nuleidus galva nuėjau iki valgyklos. Ten sėdėjo prasiblaiviusios Lilė su Keite. Priėjus pasisveikinau su didele šypsena, nors viduje griuvo mano pasaulis.Lilė: Iš kur suknelė? Negi buvai be mūsų apsipirkti?- su pykčiu pasakė.
Aš: Ne tiesiog po to vakarėlio kuriame buvau, grįžus radau mama ant žemės, Zayn padėjo nuvešti ja, ir grįžusi man duris užsitrenkė tai pernakvojau pas Zayn o jo sesuo paskolino rūbus ir beje, - iš tašės ištraukiau pinigine- Kažkieno piniginę radau.
Lile: Jau galvojau aš ją pamečiau.
Keitė: O kas tavo mamai?
Aš: Su širdim. Vakar naktį neleido likti.
Lilė: Oj varkšelė, o tai šiandien nueisi?
Aš: Zayn sakė nuveš.
Keitė: Zayn? Tai jus vėl kartu?
Aš: Nea, mes net nebuvom draugavę, tik jis man prižadėjo.
Lile: Keite tu kartais klastos neįžvelgi?
Keitė: Dedektive Lile jus teisi.Ir jos atsistodamos pradėjo eiti, bet aš paskui jas nubėgau. Nedaėjusios valgyklos išėjimo, pro duris įėjo Lukas su didelę rožių pokštę. Mes su Keitė biški atsitraukėm ir žiūrėjau į Lilės veidą, ji bandė tvardyt šypsena, bet jei tas nesisekė. Kol Lukas atsiprašynėjo Lilės, tarbduri pastejau stovinti Zayn. Negi jis viska suplanavo? Bet gerai, kad bent jie susitaikytų. Po Luko atsiprašymo Lilė užsoko ant jo. Jie abu buvo apsiverkia. Kol vienas kitu atsidžiaugė abu nusprendė išeiti iš pamokų, o mes su Keitė nuėjom į pamoką. Buvo atskiros pamokos, tad antram aukšte išsiskirstėm ir aš lipau į trečią aukštą. Kolidoriai buvo tušti, žinau, kad jau vėlavau gerai į pamoką, bet kai mokytoja sena ji dėmesio taip neatkreipia. Ėjau iki klasės tik staigiai pajaučiau ant liemens ranka. Pasukus galva nustebau.
Cameronas: Brangute kažkur skubi?
Hello aš su nauja dalim.
Lauksiu jūsų vote ir nuomonių.💋
Kaip manot ar nieko nenutiks ? Palikit nuomones man labai smagu paskaityti :)
Sorry už klaidas jei jos papuls
YOU ARE READING
AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)
FanfictionFanfiction/Romance Nuostabus gyvenimas ar pragaras, savęs aš to klausiu kasdien. Bet viena dieną viskas apsiverčia aukštin kojom, kai aš atsitrenkiu į mokyklos elita. Yra ir "Aš Noriu Tavo Lūpų 2" Šitoj istori...