Išdaiga

1.6K 121 4
                                    

Sedejom Liles name iki 22val. Viska aptarėm, aprašėm ką reikės daryt. Mūsų planas chuliganas prasides, jie ilgai ereliais nevaidins. Grįžau namo pasidariau savo naktinį ritualą ir nuėjau miegot. Juk rytoj prasideda plano dalis.
Pramerkiu akis gan šviesų,pasižiūriu į laikrodį 6:50, nuostabu. Nubegau susitvarkyti ir apsirenkti. Išėjau is vonios 7:20, nuėjau greitai kažko užkasti. Valgyt labai tingejau darytis, pasiėmiau sausu pusryčių ir pieno, pavalgiau. Pasižiūrėjau į laikrodį 7:35 gerai Lilė ir Keite sake bus mokykloj. Kaip namai arti mokykloj, atsiduriau per 3min. Nuėjau į valgykla ir atsisėdau kad niekam neužkliūčiau. Šiandien pats Zayn Malik bus pažemintas. Nebekudakos jis čia. Suskambėjo skambutis į pamoką, pagreitinau žingsnį nes jei ateisiu paskutine, prikolas bus ant manęs.
Įėjau į klase ačiū dievui nepaskutine, nuejau į gala atsisėsti. Laukiai to momento, kai Zayn įeis. Bet jis nepasirodo. Niekas is elito nepasirodė. Viskas šuniui ant uodegos. Parašiau Lilei kad planas nepavyko ir tik tada buvo pasakyta kad pas juos pamokoj elitas sėdi. Nesusilaikiau nesikeikus, planas nepavyko dabar nieko nepadarysim. Pasibaigė pamoka, bėgau iki Liles ir Keitės.
Aš: Lilė Keite palaukit!
Lile: Kur tu taip skubi.
Aš: Mūsų planas nepavyko, viskas šuniui ant uodegos.
Keite: Ar tikrai?
Aš: kaip suprasti tai ji jus apmulkinot?
Lilė: Dar ne, bet labai greitai.
Aš: Rėškit.
Keite: Jis sėdės su šaiką valgykloj, o ten kur jie sėdi virs jų yra lempa! Ten mes maža staigmena palikom.
Aš: Oj jūs šelmės !
Keite: Einam į valgykla, jie jau turėtų ten buti.
Aš: gerai.
Nors į šią mokykla atėjau mokslu metu gale, tai nebyjau tokios išdaigos iškrėsti.
Nuejom į valgykla, jie ten buvo, ten kur reikia. Atsisodom toliau nuo jų ten kur buvo virve. Zayn sėdėjo geroj vietoj tik aš patraukiau virve ir...

Šiandien gera nuotaika tai dar viena dali įkėliau 🙉
Laukiu jūsų vote ir nuomonių 😘😘

AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن