Aš Noriu Tavo Lūpų

1.4K 90 49
                                    

( Mano tobulieji skaitytojai, pasileiskit muzika ir Būtinai ATSAKYKITE Į KLAUSIMUS NES MAN JUSU NUOMONES LABAI SVARBIOS ❤)

Stojausi eiti, bet išgirdau telefono žinute. Priėjau prie stalelio, kur buvo telefonas atidarius žinute nesitikėjau, kad jis parašys... Tai buvo Cameronas.

Žinutė: Labas mažutė, taigi atėjau su liepimų. Apsirenk gražiai ryt vešiuos tave į mokyklos kasmetinius šokius. Tikiuosi atrodysi, kaip visad pritenkinčiai. Myliu, o dėl laiko tai susiruošk, ko anksčiau aš, bet kada galiu tave pasiimti.

Mano galva vos išvežė informacija. Atrašiau jam gerai, padėjau telefoną ant stalelio ir nuėjau į virtuvę.

Aš: Mergos aš 100% eisiu į šokius,- kai pasakiau jos greitai atsisuko.

Abi vienu metų: Eisi su Zayn?- mano antakiai susiraukė, nes jau nesupratau apie ką eina tema.

Aš: Su Zayn?!- Iš jų šypsenų liko pasimesti veidai- Tai aš su Zayn jau nebendrauju ir sakiau baigiam tą temą,- apsisukus ėjau link sofos, bet pajaučiau, kai pradėjo viskas kilti į viršų tad bėgte nubėgau į tualetą.

Įbėgus klupau ant kelių ir pasilenkiau viską išvemti. Nežiūrėjau nieko, nes tokio šlikštaus jausmo neturėjau. Plaukai krito ant akių, bet po keliu sekundžių pajaučiau, kai kažkuri suėmė mano plaukus. Kai jau nieko gerklėj nepajaučiau pakėliau galva ir man Lilė ištiesė puodelį vandens.
Atsistojus paėmiau iš jos rankų puodelį ir lėtai nuėjau į svetainę. Jos abi buvo įsikabinusios man į parankes.

Aš: Atsiprašau, kad taip aršiai suregavau.

Keitė: Nieko, tiesiog,- kai jos mane pasodino, Keitės akis užklydo už lango.

Nedabaigus sakinio, ji užsimetus striukę išėjo iš namų. Aš su Lilė sėdėjome pasimetusios, bet po kelių sekundžių Keitė grįžo padusus.

Keitė: Aš tikrai atsimenu, kad mes buvom su bernai. Marius mus dar atvežė tai po velnių kur jie?- ir ji pribėgus prie staliuko, pasigriebė telefoną ir pradėjo skambinti.

Keitė nervuodamasi lakstė po kambarius. Man iš tų nervų pradėjo skaudėt galvą, tad suėmiau Lilės ranką.

Lilė: Keite nesinervuok, jau net Ninai blogai,- ji pribėgus numetė telefoną ant sofos ir atsisėdo prie mūsų.

Keitė: Lile mes tikrai su bernais buvom, aš su Marium čia gulėjau apsikabinę ir jei jie čia buvo jie negalėjo mūsų palikti, nes jie žino, kad ryt šokiai.

Lilė: Žinok iš vakar nelabai ką ir pamenu, bet jei tu prisimeni tai nepergyvenk, jei ką mes pačios grįšim.

Aš: Panos neskambinkit savo bernam, mes pačios grįšim.

Lilė: Tai jei mes pačios, einam susirinkti daiktus užkandam ir varom.

Visos palinkčiojusios stojomės ir ėjom sutvarkyti viską ir susirinkti. Žinoma, kaip tryse dirbom, atlikom viską tikrai greitai ir jau stovėjom lauke ir laukėm kada užrakins namus. Kai Lilė užrakino užsimetėm kuprines ant nugarų ir ėjom link autobusų stoties.

Aš: Panos jūs pasiruošėt šokiams?

Lilė: Aš tai jo, tik reik pasidažyti ir susigarbanuot plaukus, nusilakuot nagus,- ji dar šnekėjo, bet ja pertraukė Keitė.

Keitė: Lilė mes supratome, kad tu tikrai nepasiruošei,- Ir visos pradėjom juotis.

Lilė- Nu šiknės atsiminsiu, kad juokėtės iš manęs,- juokėmės visą kelią ir kai jau netoli buvo stotelė, man apsvaigo galvą ir aš sustojau.

Jos paėjo dar kelis žingsnius ir atsisuko norėjau rėkti, kažką, bet pamatė mane svyruojančia. Nieko nelaukusios jos pribėgo prie manęs ir sugriebė mane už nugaros.

AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)Where stories live. Discover now