Pažadu

1.1K 99 7
                                    

Aš: Kur tu važiuoji?
Zayn: Aplinkui vežu tipo greitesnis kelias. Ai šitą, sutaisiau tavo durų spyną.
Aš: Ačiū.

Atsisukus stebėjau Zayn jis buvo kažkoks susimąstęs, vis matėsi, kad nori dar kažką pasakyk nes vis išsižiodavo ir užsičiaupdavo.

Aš: Zayn ?
Zayn atsisukęs pažiūrėjo į mane su dirbtinę šypseną: Nu?
Aš: Aš neakla matau, kad nori kažką pasakyt.
Zayn: Norėjau sakyt, kad ligonine visai netoli.
Aš: Gerai. Ai Zayn ar tu patarei Lukui su Lile susitaikyti nes mačiau tave tarpdurį ir nesakyk, kad ne nes žinau, kad meluosi.
Zayn: Prigavai aš jį tik palydėjau nes jis byjojo, kad ji tik trenks ir verkdama nubėgs.
Aš: Jo ji per vakarėlį kai norėjo ją išprievartauti, ji sakė, kad ji išdavė Luką.
Zayn: Tai tu atsimeni kažką iš vakarėlio?
Aš: Nea tik ką man pasakojo, - Atsisukau į Zayn: Zayn kaip supratau tu irgi ten buvai, pasakyk kas ten įvyko, dėl ko tu niršti?
Zayn: Aš sakiau jei kažkas svarbaus būtų nutikę, būtum prisiminus ar ne taip? O jei neprisimeni reiškias nieko nenutiko.
Aš: Man galvoje sužaiboja vaizdai iš vakarėlio, dažnai.

Zayn nustebęs greit atsisuko į mane: Kokie tie vaizdai?
Aš: Dabar jų nelabai atsimenu gal pakalbėsim po ligoninės ?
Zayn nurijas seiles pasakė: Gerai bet prižadi, kad pasakysi?
Aš: ok prižadu. Beje kiek dar laiko liko iki ligoninės,- pamačiau eismą prieš mus.
Zayn: Gal kokie 2 kilometrai, bet matai, kad mes eisme.

Parodžius supykusi veidą nusisukau.

Zayn: Užsispyrelė.
Atsisukau į jį: Kas aš tokia?
Zayn: Kaip išgirdai.
Aš: Žinai kas tu ?
Zayn: Mokyklos blogiukas, sexius...?

Nuo jo pasakytų apibūdinimų pradėjau juoktis.

Zayn: Kas tau juokinga?
Aš: Koks tu savimyla- dar juokiausi.
Zayn: Tu žiūriu senai buvai gerai patvarkyta.

Atsisukau ir trenkiau iš kumščio į jo petį.

Aš: Aš tuoj tave patvarkysiu.
Zayn: Netiki ? Gal nori tiesą drąsą pažaisti ?- Pasižiūrėjo į mane tokiu pedišku veidu.
Aš: Cha galim pradėt.
Zayn pavažiavęs dar metrą : Gerai Nina tiesą ar drąsą ?
Aš: Tiesa.
Zayn: Ar tiesa, kad galvoji apie mus?
Aš: Taip.
Zayn: uuuuu
Aš: Gerai jau tik nereikia, tiesą drąsą ?
Zayn: Nu šįkart tiesa.
Aš: Pala mažas Zayn pabyjojo ? Gerai ar tau kita kokia mergina patinka ?
Zayn atsisuko į mane primerkęs akis: Patinka.

Mano veidą išreiškia iškart pasikeitė, nuo linksmos tapau paniūrus.

Zayn: Kas nutiko?
Aš: Nieko, žaidimą toliau.
Zayn: Tai, - Nespėjus jam prasitarti įsiterpiau.
Aš: Drąsa.
Zayn: Pabučiuok mane 2min su liežuviu.
Aš: Na jau ne.
Zayn: Nesupratau? Juk pasirinkai drąsą ir greitai!!
Aš: Pala kaip tu gali bučiuot mane jei tau patinka kit, - nebaigus Zayn prisitraukė per lieminį mane ir priglaudė savo šiltas lūpas prie manųjų.

Nežinau kodėl aš norėjau daugiau. Permetus rankas per jo kaklą prisitraukiau prie jo arčiau. Zayn pakelės už liemens prisitraukė dar arčiau jo. Sėdėjau ant jo kelių ir bučiavau. Nenorėjau, kad tai baigtus. Zayn permetė rankas ant mano užpakalio ir tik staigiai Pppyyyyyp. Susivokėjus, kad mes kelyje greit nušokau nuo Zayn. Iš visu pusių mums pypsino, nes mes vidurį kelio stovėjom o priekį kelias buvo tuščias. Zayn atidaręs langa parodė nugaroj stovinčiom mašinom vidurinį pirštą ir nurūkome keliu.

Zayn: Matai patvarkiau tave ir žinai kas tą merginą kuri man patina ?
Aš: Ne tai nesiskaitė kaip patvarkimas ir plius neįdomu!- išspjoviau šitus žodžius.
Zayn: Tu mano užsispyrelė juk tik tu man patinki.

Atsisukus jam nusišypsojau, kokia aš ožka. Zayn išsukinėjo į ligoninės kiemą. Pasistate mašina,  norėjau lipti tik Zayn užrakino dureles. Atsisukau į jį sumišusiu veidu, o jis buvo visas nuliūdęs.

Zayn: Turiu tau tai pasakyt.

Nu va aš su nauja dalim.
Lauksiu jūsų vote ir nuomonių.💋
Kaip manot ką Zayn pasakys? Palikite nuomones:)
Sorry už klaidas jei jos papuls

AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)Where stories live. Discover now