Lilė: Ką tu padariai?- ji į mane žiūrėjo nesupratus.
Aš: Ka išgirdai.
Lilė: Nina tu rimtai ?
Aš: 100 proncentų.
Lilė: Tu negalėjai,- ir susiėmė už galvos.Ilgai galvojau ką dabar daryt, bet negalėjau pajudėti iš vietos. Po kurio laiko Lilė vėl pakėlė galvą.
Lilė: Jūs negalit nedraugauti, jūs skirti vienas kitam,- galima sakyt ji rėkė ant manęs.
As: Žinau, žinau, bet tie Zayn žodžiai, kad jis man kaip tarnas viduje jaučiausi kalta ir negalvodama ką šneku pasakiau.
Lilė: Po velnių ne,- atsistojus nuėjo į kitą pusę nuo manęs užsiimdama galvą.
Atsirėmiau su galva į sofą: Kad ir kaip norėčiau laiko neatsuksiu, niekaip.
Lilė: Tu teisi, mums reikia numigti ir rytoj apgalvosim viską.
Aš atsistojus palydėjau ją iki durų: Ačiū, kad atėjai ir išklausei,- bandžiau atrodyti taip, kad man viskai gerai ir su šypsena veide.
Lilė: Taip, tau dabar viskas gerai bus?
Aš: Taip nesijaudink, ryt susitiksim,- atsisveikinus išlydėjau ja ir ėjau į savo kambarį.
Atidarius kambario duris ir įjungus šviesą radau ant lovos vieną rožę, kuri jau po biški pradėjo vyti. Pasiėmiau rožę į rankas ir atsisėdau ant lovos. Jis mane mylėjo, o aš taip pasielgiau. Atsiguliau į lovą ir stipriai laikiau rožę ir nepajaučiau kaip nuo tos rožės spyglių pradėjo bėgti kraujas. Pamačius numečiau rožė ant lovos ir nuėjau į vonią viską susitvarkyti. Pakišus rankas po šaltu vandeniu, mačiau kaip nutekėjo mano kraujas. Aš jį mylejau ir taip pasielgiau ir tai niekaip neiškrito iš galvos. Nusivalius rankas į rankšluostį nubėgau į balkoną. Atsirėmus į turėklius pradėjau jau garsiau verkti. Mintyse sau sakiau, kad tai tik sapnas, ir tai nenutiko. Pakėliau ašarotas akis į dangų.
Aš: Zayn aš tave praradau per savo liežuvį, aš tave myliu,- Pasakius šitus žodzius susiėmus veida rankomis pradėjau kūkčiojo,- Aš viską praradau,viską. Aš niekam šitai žemei nereikalinga, aš tik visus skaudinu.
Ir išgirdau Lilės balsą.
Lilė: Saulyte negalvok taip, tu visiems esi reikalinga.
Aš: Ak, kad tavo žodžiai būtų tiesą.
Lilė: Bet tai yra tiesa o dabar nueik pamiegoti, bent porai valandų.
Aš: Atsiprašau Lilė, kad trugdau tau miegot eisiu aš į kambarį.
Lilė: Tu man netrugdai, bet tu visiems esi reikalinga o kaip tu padėsi kai būsi neišsimiegojus.
Aš: Taip, bet Lile kokia aš kvaiša buvau. Aš myliu Zayn ir be jo aš niekas o dabar ? Tebūnie aš būsiu su Cameronu Zayn sakė,- bet mane pertraukė.
Lile: Ne, tu su juo nedraugausi aš tau neleisiu, tu turi su Zayn grįžti ir būt kartu.
Aš: Kame ir problema, kad mes negrįšim ir nebūsim kartu aš pasakiau,- ir iėjau į kambarį neklausydama Lilės.
Užtraukiau užuolaidas ir atsisėdau palei lova. Ką aš bandau apgauti? Vaidinu stipria nors esu šlikšti kalė ir dar silpna. Teks mano mielas Zayn tave pamiršti, nes po tokio įžūlumo manęs atgal nepriimsi į širdį. Atsistojus nuo grindų nuėjau prie spintos ir persirengiau. Nuėjus prie lovos ją pasiklojau ir atsiguliau. Gulėjau ir mąsčiau apie savo ateitį be jo. Ašaros liejosi kiek tik galėjo ir po biški pradėjau jas merkti tik pajaučiau kai kažkas atsigula į mano lovą.Sveikos ✌
Norėjau iškarto atsiprašyti kad jau ilgai neįkėliau dalies ir jei joje yra klaidų nes man šitą savaite yra įtemtą, galima sakyt sėdžiu ant nervų. 🙇😕
Tikiuosi jums dalis patiko 😞
Lauksiu jūsų vote ir nuomonių 💋
Ir kaip manot kas ten?
Dar karta dėl visko atsiprašau
YOU ARE READING
AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)
FanfictionFanfiction/Romance Nuostabus gyvenimas ar pragaras, savęs aš to klausiu kasdien. Bet viena dieną viskas apsiverčia aukštin kojom, kai aš atsitrenkiu į mokyklos elita. Yra ir "Aš Noriu Tavo Lūpų 2" Šitoj istori...