Tu sušiktai teisi

1K 93 8
                                    

Nieko nesakius, numečiau Camerono ranką nuo saves ir nuėjau iki draugių. Nulipus laiptais, laukiu jų, palei mūsų kampą, bet jos nepasirodė, tad dar apsižvalgius nuėjau iki valgyklos. Apsisukus nuėjau iki valgyklos, tik staigiai jos man atsirado prieš akys.

Lilė: Kur tu buvai ?

As: Laukiau jūsų prie kabineto.

Keitė: Tu kažkokia keista, juk žinai jei mes per porą sekundžių neateinam būsim valgykloj, o tu pusę pertraukos ten pralaukei, jau nerimavom dėl taves nu žinai,- ir ji taip viskas lietai išdėstė.

As: Nežinau kas man darosi, einu aš namo nes nekaip jaučiuosi.

Jos palinksėjusios apsikabino mane ir kai sukaus atsitrenkiau. Pakėliau galva ir pastebėjau mokytojų.

Mokytojas: Direktorius tave taip greit paleido, panele Dobrev?

Aš: Ammm,- net asmeniškai nežinojau ką jam atsakyt, bet tuo metų kaip norėjau žiotis mane pertraukė Lilė.

Lilė: Mokytojau mes atsiprašom už ja, nes mes ja skubiai prašėm ateiti, ji dabar rošiesi eiti,- ir po biški mane stūmė link laiptų,bet mane už paties paėmė.

Mokytojas: Nueisi ar reikės dar kartą nuvesti ?

Aš atsisukau į jį: Neprisimenu, kad jūs mane vestumėt pas direktorių,- Susidėjus rankas ant krutinės, kiek pyktokai šnekėjau.

Mokytojas: Oj, gal  ne tave, jūs su Zayn iš vyresnės klasės iš charakterio tokie vienuodi, bet nesvarbu tai eisi ar palydėt, kad netyčia nepasimestum?

Norėjau jam išsireikšti, kad neisiu, bet mergos uždengė man burną ir stumė toliau prie laiptų,- Mes ja palydėsim,- ir paėjus toliau, leido pagaliau man šnekėt, bet mane apipylė rėkimu ir pykčiu- Ką po velnių tu išdarynėji? Rimtai daraisi kaip Zayn- ir abi paėmusios už parankės vedė link direktoriaus.

 Ištraukiau rankas iš jų: Ką jūs čia šnekat ? Vapšie kodėl manęs neapgynėt ten, bet koks skirtumas einu namo,- jau ėjau prie durų tik Lilė pagriebė mane už rankos.

Lilė: Tu gal proto netekai? Kodel neini pas direktorių? Tu čia rimtai Zayn bandai vaidint? Nes tau labai gerai sekas jo vaidmenį perimti.

As: Neprikišinėk man jo, aš ne tokia. Ir kai nueisiu ką man pasakys, kad liksiu po pamokų ir vėl būsiu su Cameronu ar Milda ne ačiū,- galvojau, kad paleis bet dar pribėgo ir Keitė.

Keitė: Nina mes žinom, kad tau sunku, bet dabar daryk viską dėl mamos, kad kai atsigaus nesužinotų ką tu išdarynėji dabar, vėl tada pasidarys negerai, jei norim mes galim prisidirbti ir būti su tavim tą pamoką.

Aš: Nori pasakyt mama dėl mano nesąmonių atsigulė, taip tu sušiktai teisi,  dabar palikit ir leiskit man eiti,- ištrūkus iš jų nusisukus išėjaus iš mokyklos ir išgirdau jų balsus.

Lilė: Mes ne tą omenį turėjom, Nina mes tave suprantam ką tu dabar iškenti ir mes viską padarysim, kad tau būtų geriau- išgirdus jas sustojus atsukau joms tik veidą.

Aš: Ne jūs nieko nepadarysit, aš pati dabar turiu suprasti ką darau ir koks mano gyvenimas būs,- nusisukus norėjau eiti, bet dar kartą atsisukau visų kūnų- aš gal dar grišiu nors aš einu apsiramint, jei ką ryt ištaisysiu viską.

Kol po biški nusisukau mačiau jų susirūpinusius veidus. Bet jos mane pažysta tikrai nieko durno nedarysiu. Lietai išėjau iš mokyklos teritorijos ir ėjau link namų, bet pagalvojus ką aš ten veiksiu? Tad nusprendžiau nueiti link parkelio. Kol nuėjau apgalvojau savo elgesį, ką dariau ir ką darysiu. Net asmeniškai nepastebėjau, kad aš jau prie to ežero kuris manau, mūs su Zayn ir suvienijo, bet ne taip ir stipriai. Nuredėjus ašarai greitai ją nusivaliau. Zayn mes negalim būt laimingi, aš tiek dėl tavęs pergyvenu, nors žinau, kad tu stiprus, bet nežinau, koks gali būt Cameronas. Pasitaisiau plaukus kurie būvo užkritę ant akių ir nusivalius paskutinę nuredėjusę ašarą ir sukausi eiti kur nors, bet atsitrenkiau į merginą.

Nu va aš su nauja dalim 💋
Atsiprašau kad neikeliau ilgokai dalies nes vėl esu užimta ir iškart atsiprašau už klaidas 😥
Lauksiu jūsų vote ir nuomonių 💋

Tik man įdomu kodėl vis mažiau pradėjot votint ir komentuoti gal jau neįdomu daros ? Pakomentuokit nes tik dėl jūsų stengiuosi :)
Ir KAIP MANOT KAS TA MERGINA ?😥


AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)Where stories live. Discover now