Negalėjau savo kailyje išbūti, tad paskambinau Lilei ir pakviečiau pas save. Keitė gaila negalėjo, kažkur ji buvo išvažiavus. Kol Lilė ateis užsakiau picos ir nuėjau i vonią persirengti. Nežinau kas man daros, bet aš Zayn iš galvos niekaip neišmečiau .
Jis rimtai man čia baime nori ivaryt. Persirengus išgirdau, kad į duris paskambino, tai iškarto nubėgau atidaryt. Atidarius, pamačiau kad ten picų berniukas. Sumokėjus paėmiau pica. Parašiau Lilei:Aš: Tu gal pasiklydai?
Lilė: Pala reik pasidazyt!
Aš: Tai juk pas mane bernu nėra! Nesk užpakalį greičiau.
Lilė: Taigi juokauju, einu pavalgysiu ir ateisiu.
Aš: Aš juk picos užsakiau, meluot nemoki, ką rimtai darai.
Lilė: Rengiuosi.
Aš: Pasakyk kad ir šikart meluoji? Gal su kokiu berniuku duodies?
Lilė: Ne, nemeluoju as pirmai buvau galva išsiplovus...
Aš: Tai gerai atlėk tu greičiau, pica atšals!
Lilė: 2min ir ateinu.
AŠ: OK!!!Lipau laiptai į viršų, link savo kambario. Tik mane užkliudė keisti garsai!
Pasiėmiau šluota, žinau geras ginklas ir ėjau į savo kambarį. Įlekiau į kambarį kaip koks policininkas.
Tik staigiai kažkas iššoko pro langą. Nubėgus prie lango jau nieko nemačiau, neveltui juk jau tamsu. Uždarius langą, pastebėjau per tamsa, kad ant mano lovos gulėjo raštelis ir raudonos rožės. Ijungiau šviesa, kad galėčiau perskaityti. Pasiėmiau laiskeli ir pradėjau skaityt." Patinka rožės? Liktais jos tavo mėgstamiausios! Man atrodo jos bus ant tavo kapu, kai tave ten paguldysiu! Nevaidink kietuole. Esi silpna, nieko nemoki padaryt. Tos tavo kvaisos irgi nieko nepadės. Tipo pokštą mokykloj iškrėtei, bet niekas nesijuoke. Bet nuo Zayn kentesi smarkei! Patariu jo saugotis. Bet zinai ka turiu tavo nuotraukų paleistuve!!! Tai gali ir manęs byjot!
Tavo Mieliausias Nepažįstamas"Negi čia vėl Zayn? Jis taip užknisa. Turbūt kitą dieną vėl taip netikėtai kokiam parke susitiksim ir vėl pagrasins. Ir suskambėjo durų skambutis. Nubėgau ir atidariau duris.
Aš: Pagaliau, kol tu vos atsivilkai man jau tiek nutikimų nutiko, - parodžiau ranka iki kaklo.
Lilė: Kas dabar? Ė pala kur pica?
Aš: Einam prie picos ir papasakosiu, nes pati žiauriai alkana.
Po picos suvalgimo, su Lile ilgai šnekėjom. Parodžiau jei raštelį, ir viska papasakojau. Pasakiau, kad galvoju, kad tai Zayn, bet ji paneigė sake tikrai ne jis. Ji galvoja, kad tai Milda kuri apsimetinėja laiške bernu o bendrininkas turbūt koks Cameronas. Paklausiau ar Lilė nenori pasilikt nakvynei, bet ji su dideliu noriu pasiliko.
Vidurnaktis o aš dar niekaip negaliu užmigti. Asmeniškai kaip man viskas užknisa, negaliu. Bet reikia tam gala padaryt bet kaip?Nauja dalis tikiuosi paliksi vote ir comentara 😘😘 Laukit kitos dalies 😘
YOU ARE READING
AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)
FanfictionFanfiction/Romance Nuostabus gyvenimas ar pragaras, savęs aš to klausiu kasdien. Bet viena dieną viskas apsiverčia aukštin kojom, kai aš atsitrenkiu į mokyklos elita. Yra ir "Aš Noriu Tavo Lūpų 2" Šitoj istori...